return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Vad har ni för dator? (pg. 8)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by hustler
Jag har en Mac. :)


Varför? :)
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
Varför? :)
:toothless
hustler
Det är enligt mig lättare än vad PC är. Jag har använt Mac hela mitt liv så för mig är det otänkbart att använda något annat.

Skulle du kunna tänka dig att gå övet till Mac?

Precis, trodde inte det heller. ;)
reveal
quote:
Originally posted by hustler
Skulle du kunna tänka dig att gå övet till Mac?


Jovisst, om det fanns nån anledning :)
hustler
Anledningarna är många enligt mig. Det är en grafiskt mer användarvänlig dator plus att designen är något som Apple har på sin sida. Inte PC. I och med att detta är ett forum för Trance musik kan man ju nämna att Macen är ett ypperligt verktyg i skapande av musik. Kan till och med främst elektronisk?

Jag såg att du sneglade lite på en iPod Mini. Ett strategiskt drag av Apple att få andra människor än bara trogna Mac användare att snegla på företaget och dess produkter. Vem vet, om någon tid kanske du är så förälskad i din Mini att du börjar se dig över axeln efter andra magiska Apple produkter.

Och så helt plötsligt innan du vet ordet av det är du fast i träsket ;)
tobo99
Sure att man kan vara en sucker på Apples design men i princip alla program finns ju till pc också. Desktopet kan man ju få nästintill MacOS X med diverse program så vad är det egenligen som är bättre med mac?
Bara nyfiken på vad macförespråkarna ser förutom design och attityd.
hustler
Du kan få skrivbordet på en PC att se ut som på Mac OS X men du får inte Windows att fungera som Mac OS X för det.

Man kan för den delen då en Mac att fungera som en PC via Virtual PC men inte fan blir det en PC för det. ;)
dbl
använder man mac så e det la bara för att man gillar det nu förtiden... för mac e inte så mycket bättre än pc på grafik och musik längre som den va förr

men gillar man mac så lär man ju använda mac.. o gillar man pc så lär man ju använda det.. inte så konstigt enligt mig :p
hustler
quote:
Originally posted by dbl
använder man mac så e det la bara för att man gillar det nu förtiden... för mac e inte så mycket bättre än pc på grafik och musik längre som den va förr

men gillar man mac så lär man ju använda mac.. o gillar man pc så lär man ju använda det.. inte så konstigt enligt mig :p


1-0 till dbl
SWE_TRANCE
OKajj, nu när det vart lite snack om PC/Windows vs. MAC/OS X:

En bild säger mer än tusen ord :D


St_Andrew
quote:
Originally posted by tobo99
Sure att man kan vara en sucker på Apples design men i princip alla program finns ju till pc också. Desktopet kan man ju få nästintill MacOS X med diverse program så vad är det egenligen som är bättre med mac?
Bara nyfiken på vad macförespråkarna ser förutom design och attityd.


Mac OS X bygger på UNIX och är open source. nuff said.
hustler
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
OKajj, nu när det vart lite snack om PC/Windows vs. MAC/OS X:

En bild säger mer än tusen ord :D



Hahahahahaha, den satt rätt upp i krysset!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement