|
Het centrale vakantie topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
idd Codina
vertel eens, hoe is het appartement, het is namelijk supergoedkoop dus ik verwacht er niet veel van |
Tja.. verschilt. Wij hadden drie appartementjes waarvan er één erg luxe was (lerenbank, etc) en de andere twee waren redelijk. (Het was alleen klote dat we alledrie in een ander deel zaten... ) Oh ja.. in de liften moet je dus niet gaan springen ;)
Alleen dat gekut met de borg wordt je niet goed van... wij hadden een miniscuul deukje in de deur zitten (die de notabene de hele vakantie heeft opengestaan). Er werd 100 Euro ingehouden van de borg. Dat kon er bij ons natuurlijk niet in... met veel gezeik hebben we nog wat vanaf kunnen halen maar wij moesten de bus naar het vliegveld halen... dus veel was het niet :whip: Ik hoop voor jullie dat dat :whip: :whip: belgisch wijf inmiddels weg is (die over de borg gaat)
Codina ligt eigenlijk helemaal aan de rand van het dorp, maar de afstand naar het strand en centrum is wel redelijk.... Avenue ligt twee straten verderop en de rest wat verder.. maar het is goed te doen.
| quote: | Originally posted by edraket
GA NAAR DE BOB'S!!!:eyes: vorig jaar was daar 2 halen 1 betalen.Halve liter baco 4 5 euro ofzo..maar je krijg een liter :happy2:
Het zit ergens aan de weg langs t strand onder een hotelletje.
Veel plezier |
Idd.. die kannetjes gingen er goed in :D |
|
|
| Blik |
dankje voor de informatie, zal de BOB's zeker gaan bezoeken :)
topic titel is veranderd, zodat we over alles wat met vakantie te maken heeft kunnen lullen |
|
|
| Raymond |
Jaaaaah ik heb het erdoor gekregen bij mijn baas, volgende week heb ik 4!!! jah 4 dagen achter elkaar vrij en ga ik naar ZEELAND :D
Vakantie........
Zuipen......
EhmZzz en dan die dinsdag erna weer verder met afstuderen :mad: |
|
|
| Switch |
ik ga weer eens niet op vakantie, mijn vriendenkring zit vol met stelletjes dus die gaan al niet mee. mijn beste maat is student dus die heeft geen geld.
en aangezien ik over 6 weken een eigen flatje krijg en over 8 weken werkloos wordt, zit het er voor mij weer eens niet in :( |
|
|
| arj1o1 |
| over 5 weken ofzo een week zeeland |
|
|
| robin |
7 dagen noord holland w00t
fijn tussen de kuilengravende .. duitsers
ff kleine vraagje, vroeger noemde ik en mij neefje (21) duitsers 'brum(m)ie's
heb iemand enig idee waar dit op slaat .. dat weten we eigenlijk allebei zelf niet (meer) |
|
|
| moogwai |
Dinsdag gaan we lekker weer naar Salou... In ieder geval komen er een paar leuke dj's... Cor Fijneman, DJ Astrid, Montana en natuurlijk DJ Tiesto! Die dit jaar weer in Pacha draait... Pacha is nog steeds de vetste club waar ik ooit ben geweest. Dit wordt zeker genieten :)
En de 23e mooi naar Lloret Dance Festival.. wie gaat er hier nog meer heen? 23 Euro is wel een redelijk prijs voor deze line-up:
- DJ Tiesto
- Marco V
- Johan Gielen
- Jochen
- Cor Fijneman
- Dark Raver |
|
|
| kreischer2000 |
| Ik ga morgen een weekje zeilen en dan vanaf de 25e 3 weken naar spanje. Naar Estartit met de caraven en mijn ouders. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
'brum(m)ie's
is afgeleid van het nederlandse woord brummelaria, wat tijdens de 2e wereld oorlog is ontstaan.
Veel nederlanders noemen duiters nog steeds brummies of brumelaries.
Duiters zien dit als een erger scheldwoord als mof. |
aha,
ach laat ik ze maar gewoon duitsers noemen, de meeste zijn zo erg nog niet |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by moogwai
Dinsdag gaan we lekker weer naar Salou... In ieder geval komen er een paar leuke dj's... Cor Fijneman, DJ Astrid, Montana en natuurlijk DJ Tiesto! Die dit jaar weer in Pacha draait... Pacha is nog steeds de vetste club waar ik ooit ben geweest. Dit wordt zeker genieten :)
|
zeker weten dat dat een vette club is!! ben er zelf 2x geweest, en ook al was Charly Lownoise en Mental THeo daar, de pret was er neit minder om. jezus wat heb ik daar staan springnichten, 10000 man in die club die allemaal lekker los gingen, onvergetelijk! |
|
|
| raoel |
Ik vertrek komende dinsdag voor 12 dagen naar Malgrat.
We hebben het er al over gehad om misschien ook een keer in Calella op stap te gaan omdat we verhalen hebben gehoord over Malgrat waarin wordt gezegd dat je er snel op bent uit gekeken. Maar ik heb ook weer erg positieve verhalen gehoord, dus we zien wel.
Gezellig zal het sowieso wel worden
| quote: | Originally posted by moogwai
Dinsdag gaan we lekker weer naar Salou... In ieder geval komen er een paar leuke dj's... Cor Fijneman, DJ Astrid, Montana en natuurlijk DJ Tiesto! Die dit jaar weer in Pacha draait... Pacha is nog steeds de vetste club waar ik ooit ben geweest. Dit wordt zeker genieten :)
En de 23e mooi naar Lloret Dance Festival.. wie gaat er hier nog meer heen? 23 Euro is wel een redelijk prijs voor deze line-up:
- DJ Tiesto
- Marco V
- Johan Gielen
- Jochen
- Cor Fijneman
- Dark Raver |
In eerste instantie zouden we hier heen gaan, maar we hebben besloten om het toch maar niet te doebn omdat je dan gebonden bent om daar heen te gaan.
Misschien dat we alsnog gaan, maar ik verwacht dat het wel uitverkocht zal zijn. Ik zou wel graag gaan, toch een eg leuke line-up! |
|
|
| MennoB |
| Zaterdag lekker 2 weken Zeeland... |
|
|
|
|