return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Het centrale vakantie topic (pg. 3)
View this Thread in Original format
John
ik ga eind augustus een week naar het zonovergoten texel of zeeland.. moet nog ff kijken...:)
ahp2002
2 weken MIAMI, Florida, USA

specificaties hotel: 4 sterren, alarm clock, all news cable channel, cable tv, coffee maker, color tv, connecting rooms, crib (wasda??), dataport on phone, electronic door locks, hairdryer, in room movies, airco, iron/ironing board :eyes: , modem, private bath, private shower, refrigerator:D , remote control tv, safe, work deks with lamp.

samen met een vriend van me, 10 uur vliegen... :)
maar t wordt wel wat denk ik
Switch
quote:
Originally posted by ahp2002
crib (wasda

isda nie zo'n kast waar je je baby op kunt verschonen?

de'r is ook zo'n rapgroup genaamd The Crips. misschien krijg je die er gratis bij :D
TimeportE
morgen om 10 uur stap ik de bus op naar salou toe, jeeeh 20 uur lamzakken :( we zitten schijnbaar onder de snoopies maar de pacha schijnt ook vet te zijn..

/me heb zin.. :p
Blik
morgen vertrek ik om 13:15 naar Calella, heb er al echt zin in

ben de 30ste weer terug
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
morgen vertrek ik om 13:15 naar Calella, heb er al echt zin in

ben de 30ste weer terug

calella is top, meteen in begin passpoort kopen (is behoorlijk voordelig).. memphis en avenue zijn meestal wel te pruimen :)

doe de groeten aan arjan als die meegaat :p
Blik
zal de groeten aan hem doen

:)
Jappio
Voor mij geen vakantie deze zomer. Vind mijn hertentamens ff belangrijker..

We gaan waarschijnlijk in Oktober nog een weekje naar Isla Margarita.. Daar hou ik me dan maar aan vast :)
SnuggLe
Thailand, 3 weekjes, van 4 tot 27 augustus.
Alleen een ticket en een lonelyplanet gids gekocht, en Anke en ik doen verder alles zelf daar wel.

Wist je dat 2,5 week Italie met eigen vervoer net zo duur is als 3 weken Thailand? :D Dan is de keuze snel gemaakt.
Wordt VET!!!
Blik
thailand is idd vet Snuggle, en heel goedkoop nu door SARS en dergelijke

ik ben over een halfuur pleite, veel plezier allemaal in de hitte (woensdag 30+ graden)

@ddicted
Ik ga overigens een heel jaar op vakantie :D

quote:
Originally posted by SnuggLe
Thailand, 3 weekjes, van 4 tot 27 augustus.
Alleen een ticket en een lonelyplanet gids gekocht, en Anke en ik doen verder alles zelf daar wel.

Wist je dat 2,5 week Italie met eigen vervoer net zo duur is als 3 weken Thailand? :D Dan is de keuze snel gemaakt.
Wordt VET!!!

Maak je ook een soort van reisverslag ? Ga namelijk zelf 1 week later 2 weken naar Thailand. Dus ben wel benieuwd :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by @ddicted
Ik ga overigens een heel jaar op vakantie :D

Maak je ook een soort van reisverslag ? Ga namelijk zelf 1 week later 2 weken naar Thailand. Dus ben wel benieuwd :)

Eh..weet ik niet. Denk het wel, maar niet als ik daar ben. Die gooi ik pas online als ik terugben. Heeeeeeeeeeel misschien als ik me verveel zal ik um op TA zetten tijdens mijn vakantie. Maar ben bang dat ik me daar niet ga vervelen ;)

Waar ga je precies heen? Al een LP gekocht?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement