|
Het centrale vakantie topic
|
View this Thread in Original format
| Akira |
Ja ik ben dit jaar weer in kreta!!
REMY D zal er ook weer zijn en het wordt knalluh!!!
nog meer mensen die gaan? |
|
|
| arjoderoon |
| lijkt er op dat jullie met zn 2en het hele eiland kunnen bevuilen :) |
|
|
| Remy D |
| Woohoooo morgen 6:10 de lucht in!! Heb echt super veel zin maar das logisch!!!!! Wordt echt TOP!!! |
|
|
| Blik |
Ik ga maandag lekker 17 dagen naar Calella, het is nu al niet leuk meer aangezien half Den Bosch/Rosmalen daarnaartoe gaat
(en ook nog eens in hetzelfde appartement zitten ook nog...) |
|
|
| joesterizor |
| geen kreta voor mij , maar Kos .. zondag vertrek ik! nog mensen met tips hier qua uitgaan enzo :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik ga maandag lekker 17 dagen naar Calella, het is nu al niet leuk meer aangezien half Den Bosch/Rosmalen daarnaartoe gaat
(en ook nog eens in hetzelfde appartement zitten ook nog...) |
laat me raden.... Codina?
Hebben wij vorig jaar ook gezeten... dit jaar weer terug naar Salou :D |
|
|
| arjoderoon |
| nah ik dan ook maar.. ga 9 augustus 2 weken naar tsjechie. ergens aan een meer in een huis.. iemand die nog weet of je in praag leuk uit kunt? geloof dat ik in lopnik zit ofzo. (geen flauw idee of dat bestaat...) |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by joesterizor
geen kreta voor mij , maar Kos .. zondag vertrek ik! nog mensen met tips hier qua uitgaan enzo :) |
Uhh dan mag je straks als je weer terug bent wel wat tips aan mij geven:D ga dr namelijk begin augustus heen kheb dus nog geen tips voor jou....:rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
laat me raden.... Codina?
Hebben wij vorig jaar ook gezeten... dit jaar weer terug naar Salou :D |
idd Codina
vertel eens, hoe is het appartement, het is namelijk supergoedkoop dus ik verwacht er niet veel van |
|
|
| edraket |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik ga maandag lekker 17 dagen naar Calella, het is nu al niet leuk meer aangezien half Den Bosch/Rosmalen daarnaartoe gaat
(en ook nog eens in hetzelfde appartement zitten ook nog...) |
appartement Codina zeker....:nervous:
er zitten goede kamers tussen, maar je kunt ook een hele gare hebben...
Voor de rest is t wel ok..
1 tip:GA NIET NAAR HANS&GRIETJE!!:whip: balletent
GA NAAR DE BOB'S!!!:eyes: vorig jaar was daar 2 halen 1 betalen.Halve liter baco 4 5 euro ofzo..maar je krijg een liter :happy2:
Het zit ergens aan de weg langs t strand onder een hotelletje.
Veel plezier |
|
|
| Dj Odelpha |
Ben vorig jaar naar Kreta geweest met mn vriendin, was top! 45 graden in de schaduw 1 dag :eyes: zwembadje bij het hotel, strand vlakbij (Y) alleen geen airco :( weet nog niet waar we dit jaar heen gaan, maar het zal wel weer een tropisch eiland worden in de trend van mallorca, tenerife o.i.d. :D
Doedelz |
|
|
| Menno |
Ben al 2 keer naar Chersonissos geweest en ga heel misschien dit jaar weer. Die Kriti Arena feesten zijn echt werelds en daar moet iedereen dus een keer geweeest zijn :D
Weet iemand misschien welke dj's er dit jaar gaan draaien op de Kriti Arena want ik kon alleen Marco V op 6 augustus vinden. Kriti Arena feesten zij er elke zondag vanaf 16 Juli geloof ik. |
|
|
|
|