return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Het centrale vakantie topic (pg. 7)
View this Thread in Original format
raoel
Ik ben gister terug gekomen uit Malgrat de Mar.
Eigenlijk zaten we in Santa Susanna, maar die 2 dorpen vormen eigenlijk 1 dorp.

Nadat ik vorig jaar in Blanes een zeer goede vakantie had gehad en ik best veel negatieve verhalen had gehoord over Malgrat was ik toch benieuwd hoe het zou zijn.
en ik kan je vertellen dat die verhalen over Malgrat echt onzin zijn.
Misschien dat er nu een aantal kroegen zijn bijgekomen vergeleken met vorig jaar of 2 jaar geleden, maar het is er veel beter toeven dan in Blanes.

Er zijn 3 discotheken (QK, Don Juan en Tropicana). Tropicana von ik niet echt een discotheek, maar een danscafe waar nogal stevig werd gedraait, maar de QK en Don Juan waren echt gaaf. Beide veel beter dan Las Vegas en Arena in Blanes. Muziek is een ander aspect en daar valt over te twisten.

In Don Juan hebben we Marco V gezien, echt een top avond gehad daar.
Dit was de enigste keer dat we in don Juan zijn geweest omdat het erg ver weg was voor ons. Daarmee heb ik meteen het enigste minpunt te pakken van Malgrat de Mar / Santa Susanna.
De boulevard is 4 tot 5 km lang en de kroegen en discotheken liggen verspreid over de bouelvard. Ik denk dat je wel 20 minuten aan het lopen bent om van QK naar Don Juan te gaan.
Omdat wij tegenover de QK sliepen waren we hier de hele week te vinden. Meestal gingen we wel eerst naar 2 kroegen: Asterix en Waikiki. Zeker in de Asterix was het altijd feest!

Het uitgaan was dus zeer goed, maar ook nog even iets over ons appartement: Thalassa.
Thalassa ligt aan zee. Prachtig uitzicht, 's avonds een lekker briesje zodat het niet lang warm blijft binnen, bali medewerker spreekt vloeiend engels en het beste aan dit appartement is dat je een zeer fijn zwembad en bubbelbad heeft. Je gaat even op het strand liggen en in de zee zwemmen en als je genoeg hebt van dat zoute water ga je lekker in het zwembad ronddobberen of bubbelen in het bubbelbad. Heb je genoeg van al dat nattigheid dan kun je op een ligbed naast het zembad liggen.
's avonds kun je lang op het balkon blijven zitten en beetje kletsen en een muziekje erbij. Niemand klaagt er (niet bij ons tenminste), want de overlast van de band die vlakbij op een terras zit te spelen is meer dan hetgeen wat wij al dan niet veroorzaakten.

Ook een hypermarkt ligt op loopafstand, daar zijn eten en drinken VEEL goedkoper.

Thalassa ligt tegenover QK, je hoeft alleen even onder het spoor door, en je bent er. Van de treinen heb je overigens weinig last. Meestal gingen we dus eerst even naar wat kroegen, daarvoor moest je wel ruim 5 minuten lopen, maar dat vin ik niet zo erg. Dat je 's morgens de QK uitrolt en zowat meteen je appartement in kan is veel relaxter.

aan het eind van de week komt er een uitgebreid vakantie verslag en ruim 400 foto's op riechels.nl
Als het er op staat zal ik hier nog wat posten, dan kunnen de geïntereseerden een kijkje nemen.
Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel
Er zijn 3 discotheken (QK, Don Juan en Tropicana). Tropicana von ik niet echt een discotheek, maar een danscafe waar nogal stevig werd gedraait, maar de QK en Don Juan waren echt gaaf. Beide veel beter dan Las Vegas en Arena in Blanes. Muziek is een ander aspect en daar valt over te twisten.


Ik heb geloof ik nog 3 of 4 t-shirts van QK liggen hier, eentje met een grote neger erop en nog wat leuke :) Geven ze die shirts nog steeds weg voor een paar bonnetjes die je zo bij elkaar hebt :P
raoel
In de QK kreeg je bij elk drankje (€3 voor bier en sangria :whip: ) een bonnetje. En voor 12 bonnetjes kon je een QK shirtje of sombrero achtig hoedje krijgen.

Kvon de QK echt een top tent. Goed licht, mooie aankleding en een zeer goed geluidssysteem. Wel had ik graag een betere DJ gehad, maar ik heb me er zwaar vermaakt.
Blik
ben weer terug van 2 weken Calella, en het was wel vet

beetje jammer alleen dat ze daar nooit van trance gehoord hebben, het was elke avond weer hardstyle/hardcore. Heb DJ Paul en Lady Dana nog horen draaien, maar dat vond ik niet veel waard. Verder veel in de Hans & Grietje geweest. Was altijd wel lachen en tevens ook de enige Nederlandse kroeg waar het bier betaalbaar was. In de discotheken was alles € 3,50

volgend jaar geen Spanje meer, na 3 keer Spanje heb ik het wel gehad
raoel
quote:
Originally posted by Blik
ben weer terug van 2 weken Calella, en het was wel vet

beetje jammer alleen dat ze daar nooit van trance gehoord hebben, het was elke avond weer hardstyle/hardcore. Heb DJ Paul en Lady Dana nog horen draaien, maar dat vond ik niet veel waard. Verder veel in de Hans & Grietje geweest. Was altijd wel lachen en tevens ook de enige Nederlandse kroeg waar het bier betaalbaar was. In de discotheken was alles € 3,50

volgend jaar geen Spanje meer, na 3 keer Spanje heb ik het wel gehad



Ben jij nog naar lloret dance fastival geweest?
Ik nie BTW
moogwai
quote:
Originally posted by Blik
volgend jaar geen Spanje meer, na 3 keer Spanje heb ik het wel gehad


die paar eilanden horen ook bij Spanje he.. ;)

De Costa Blanca en Costa Dorada hebben wij nu ook wel gezien...
Blik
quote:
Originally posted by raoel
Ben jij nog naar lloret dance fastival geweest?
Ik nie BTW


nee, wij zijn ook niet meer gegaan, niemand wilde er eigenlijk naartoe omdat vorig jaar de organisatie zo ontzettend slecht was
raoel
Voor de mensen die ze graag zouden willen bekijken:

De vakantiefoto's die ik met mun vriendegroep in Malgrat heb gemaakt staan op internet
Het zijn er in totaal 457! :D

Je kunt ze vinden op

http://www.riechels.nl

Ik heb deze site zelf gemaakt, al is ie nog niet helemaal af

En laat ff een berichtje achter in gastenboek ;)
mantisnl
ik zit nu met n kater achter de pc, over n paar minuten vertrekken we:)
ik moest nog ff snel TA checken:rolleyes:

cya in 2 weeks!
Joost008
Ik gaat ook lekker weg :)...naar Kos, nog veel plezier hiero allemaal in NL

SnuggLe
Ik zit hier nu in Thailand, midden in Bangkok, So Khan Road ofzo. Veel te tering toeristisch , maarja,. anke en ik wille wat zien in Bangkok, je moet wat!

Had net meteen al dikke ruzie met een Tuk tuk driver, een chauffeur van een soort driewieler die als taxi wordt gebruikt. Hij wilde meppen, omdat we volgens hem te weinig betaalde. My ass.... Politie etc erbij, maar is gelukkig allemaal goedgekomen.

Zag nog een feyenoord shirt in de winkel liggen met Ono erop, kan je zie hoe ontwikkeld ze zijn ;)


Laterrrrrrr
arj1o1
nbog 10 daaaaagjes...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement