|
Het centrale vakantie topic (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -=Freezel=- |
| Ik ga dit jaar niet. Ik blijf de hele vakantie werken om geld te sparen zodat ik volgend jaar na het afstuderen een rondreis van een maand door de USA kan maken. :) |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh..weet ik niet. Denk het wel, maar niet als ik daar ben. Die gooi ik pas online als ik terugben. Heeeeeeeeeeel misschien als ik me verveel zal ik um op TA zetten tijdens mijn vakantie. Maar ben bang dat ik me daar niet ga vervelen ;)
Waar ga je precies heen? Al een LP gekocht? |
Nee geen LP van Thailand gekocht, wel 1 van Australie en Nieuw Zeeland waar ik de rest van het jaar ben :)
We weten nog niet precies waar we naar toe gaan in Thailand.
Op 10 sept iig naar kohphangan omdat er dan een full moon party is. Moet heel speciaal zijn, dus daar willen we wel naar toe.
Maar mocht je een reisverslag maken, laat ff weten waar ie online staat ben dan wel benieuwd :)
Veel plezier iig |
|
|
| Ding Chavez |
Net terug van 11 daagjes Bodrum. Uitschieter was toch wel de Katamaran, een club op een boot met een glazen vloer die midden in de nacht een uurtje of twee even de zee op vaart en daar rustig rondjes draait. Werd heerlijke groove/house/trance gedraait met af en toe wat bekende nummertjes.
Kom ik daar op die boot ook gewoon DjLex tegen, ongelooflijk :) Wordt ineens in m'n nek gegrepen is hij het. Denk je even 11 daagjes van TA weg te zijn en achtervolgt het je toch nog :p zal btw ook wel voor hem gelden :)
Al met al weinig tot rust gekomen maar dat moet dan hier maar even 2 weekjes voor de hertentamens weer beginnen :/ |
|
|
| Original |
Over een paar dagen naar Gran Canaria, nog nooit geweest dus ik zie wel hoe t is. alleen nog goeie berichten gehad en ik ben echt toe aan vakantie. (net hertentames achter de rug:whip: :whip: )
De cd brander maakt overuren nu... je moet wel genoeg muziek bij je hebben he.:D :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Net terug van 11 daagjes Bodrum. Uitschieter was toch wel de Katamaran, een club op een boot met een glazen vloer die midden in de nacht een uurtje of twee even de zee op vaart en daar rustig rondjes draait. Werd heerlijke groove/house/trance gedraait met af en toe wat bekende nummertjes.
Kom ik daar op die boot ook gewoon DjLex tegen, ongelooflijk :) Wordt ineens in m'n nek gegrepen is hij het. Denk je even 11 daagjes van TA weg te zijn en achtervolgt het je toch nog :p zal btw ook wel voor hem gelden :)
Al met al weinig tot rust gekomen maar dat moet dan hier maar even 2 weekjes voor de hertentamens weer beginnen :/ |
LOL! Ik wist dat Lex erheen ging ja, ik ben er zelf ook geweest 3 jaar terug. Had hem nog wat tips gegeven, oa dattie dus naar die boot toe moest ja ;) Lachen!! Bodrum is wel leuk. Nog naar Efese geweest?
| quote: | Originally posted by @ddicted
Nee geen LP van Thailand gekocht, wel 1 van Australie en Nieuw Zeeland waar ik de rest van het jaar ben :)
We weten nog niet precies waar we naar toe gaan in Thailand.
Op 10 sept iig naar kohphangan omdat er dan een full moon party is. Moet heel speciaal zijn, dus daar willen we wel naar toe.
Maar mocht je een reisverslag maken, laat ff weten waar ie online staat ben dan wel benieuwd :)
Veel plezier iig |
Oh cool, je gaat rondtrekken.
Anke en ik willen ook naar Koh Phan gan. Maar dan in Augustus. Even kijken of we die full moon party ook meek unnen maken. Schijnt dat je er dan wel vroeg genoeg meot zijn, want het hele eiland is dan VOL!
Hij komt dan te staan op http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur ALS hij komt. Maar dat zie je dan wel :)
JIj ook veel plezier. |
|
|
| Miss Proximus |
| 2 weekjes Guatemala en daarna 11,5 maand vakantie houden in Playa del Carmen :stongue: :stongue: BEAT THAT! :p |
|
|
| Supreme Theory |
Moet het vanaf 2 september met 3 weken indonesie doen.
Rondreisje Java, eindigend met 6 dagen strandvakantie op Lombok in een 5 sterren hotel aan het strand.
Volgend jaar Sri Lanka en jaar daarop waarschijnlijk maya-route volgen in mexico! |
|
|
| robin |
| tering wat is t warm :eyespop: |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by robin
tering wat is t warm :eyespop: |
Tsja, heb er ook 'last' van. Ben een beetje aan het kloten aan een oud brommertje - loopt eindelijk! - maar zweet me de pleuris...
Heb net 2 weken Zeeland achter de rug (duikcursussen) en me ouders zitten in Spanje. Heb geen zin om met mijn vriendin en haar ouders mee te gaan naar Florida, dus blijf lekker thuis. Beetje werken en rukken...;) Vermaak me best zo! |
|
|
| robin |
| duiken met zo'n fles is koel! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Menno
Ben al 2 keer naar Chersonissos geweest en ga heel misschien dit jaar weer. Die Kriti Arena feesten zijn echt werelds en daar moet iedereen dus een keer geweeest zijn :D
|
Je bedoelt in de bergen en niet de club gok ik? Vond het zwaar tegenvallen die keer dat ik er weas, slecht geluid en licht en djs mwoah :) maar ja wel vermaakt aangezien je een feest zelf maakt
| quote: | Originally posted by raoel
Ik vertrek komende dinsdag voor 12 dagen naar Malgrat.
We hebben het er al over gehad om misschien ook een keer in Calella op stap te gaan omdat we verhalen hebben gehoord over Malgrat waarin wordt gezegd dat je er snel op bent uit gekeken. Maar ik heb ook weer erg positieve verhalen gehoord, dus we zien wel.
|
Zitten toch wel wat leuke clubs daar, maar het is niet echt veel nee. Helemaal aan het begin en helemaal aan het eind van de boulevard zitten wel leuke clubs, maar de muziekstijl varieert daar nogal :)
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Net terug van 11 daagjes Bodrum. Uitschieter was toch wel de Katamaran, een club op een boot met een glazen vloer die midden in de nacht een uurtje of twee even de zee op vaart en daar rustig rondjes draait. Werd heerlijke groove/house/trance gedraait met af en toe wat bekende nummertjes.
Kom ik daar op die boot ook gewoon DjLex tegen, ongelooflijk :) Wordt ineens in m'n nek gegrepen is hij het. Denk je even 11 daagjes van TA weg te zijn en achtervolgt het je toch nog :p zal btw ook wel voor hem gelden :)
Al met al weinig tot rust gekomen maar dat moet dan hier maar even 2 weekjes voor de hertentamens weer beginnen :/ |
Whaha ik kijk zo en denk HE! dat kan niet, ik nog eens kijken. Even verschoven naar ander deel van de dansvloer ik nog eens kijken. Naja ik dacht kan niet missen :) TA watches you mhuhahaha!
Die boot was het hoogtepunt van de avonden in Turkije, wat een vet idee om een feest op een boot te houden en hem nog uit te laten varen ook :eyes: De Dj was niet zo bijzonder, die we voor de avond tot DJ Shoarma hadden omgedoopt. Hij draaide wel Yahel - Voyage dat maakte de avond dan wel even goed ;)
Daarna 2 uurtjes slapen en gelijk boottocht gemaakt langs heel wat baaien in Turkije, erg lekker en megabruin geworden die dag.
Dag voor de boot trouwens nog Dave Seaman meegepikt in de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Niet bepaald mijn ding, maar was een leuke avond. Was ook nog Infusion live. Is Infusion iets bekends? Want klonk erg goed. We zijn rond half 4 weggegaan toen de schuimmachines gingen blazen, daar heb ik zo'n hekel aan :)
Voor de rest lekker uitgerust en toch weinig geslapen :P Veel zwembad, strand en drank doet je goed :)
Volgend jaar toch maar weer Kreta denk ik, uitgaansleven valt toch wel enigzins tegen in Turkije, misschien over een jaartje of 5 nog eens terug |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dag voor de boot trouwens nog Dave Seaman meegepikt in de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Niet bepaald mijn ding, maar was een leuke avond. Was ook nog Infusion live. Is Infusion iets bekends? Want klonk erg goed. |
Bastard!!!! infusion is een groep uit australië die sinds een jaar ongeveer enorm "big" zijn geworden en nog steeds daarmee bezig zijn.
infusion - legacy
infusion vs kate bush - running up that hill
Erg up tempo iig zonder te hard of te snel te zijn combi prog/techno.
(en ja die wil ik graaaaag een keer zien)
en veel meer :D
Valt me trouwens op dat clubs daar in turkije en griekenland veel meer open minded zijn dan in Nederland. Veel grote namen enzo nederland is altijd "laat" met dat soort dingen. Ik verwacht dat infusion volgend jaar pas een keer live zal optreden in nederland. |
|
|
|
|