|
Het centrale vakantie topic (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
Bastard!!!! infusion is een groep uit australië die sinds een jaar ongeveer enorm "big" zijn geworden en nog steeds daarmee bezig zijn.
infusion - legacy
infusion vs kate bush - running up that hill
Erg up tempo iig zonder te hard of te snel te zijn combi prog/techno.
(en ja die wil ik graaaaag een keer zien)
en veel meer :D
Valt me trouwens op dat clubs daar in turkije en griekenland veel meer open minded zijn dan in Nederland. Veel grote namen enzo nederland is altijd "laat" met dat soort dingen. Ik verwacht dat infusion volgend jaar pas een keer live zal optreden in nederland. |
Whehe dat Legacy dacht ik al, maar wist het niet zkr, dat nr is door Junkie XL geremixed ofso toch? Of zit ik nou weer helemaal fout?
Maar voor de rest zit je goed, die gasten kwamen idd uit Australie en zetten denk ik een uurtje een erg lekkere liveset neer. Erg uptempo zoals je al omschrijft met zo'n btje de zelfde vocals als Underworld ze ook gebruikt. Ze stonden er zelf iig goed op uit hun naad te gaan :) |
|
|
| magrec |
Hehe ze schijnen idd nogal gestoord te zijn maar vooral hun optredens dit jaar op de winter music conference schijnen helemaal top geweest te zijn.  |
|
|
| kolkiewolkie |
damn de damn! als ik al die verhalen hoor van mensen die hem weer voor een lange tijd smeren (miss P, Freezel, @ddicted) dan begint het echt weer te kriebelen... IK WIL D'RUIT! :D :D .
dat zit er voorlopig alleen niet in :( en dus rest mij niets anders dan de eerder genoemde personen veel plezier en het benodigde geluk toe (heb je nodig op reisjes zoals dat) te wensen... HAVE FUN! |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
damn de damn! als ik al die verhalen hoor van mensen die hem weer voor een lange tijd smeren (miss P, Freezel, @ddicted) dan begint het echt weer te kriebelen... IK WIL D'RUIT! :D :D .
dat zit er voorlopig alleen niet in :( en dus rest mij niets anders dan de eerder genoemde personen veel plezier en het benodigde geluk toe (heb je nodig op reisjes zoals dat) te wensen... HAVE FUN! |
Thx :) nog 6 weken :cool:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh cool, je gaat rondtrekken.
Anke en ik willen ook naar Koh Phan gan. Maar dan in Augustus. Even kijken of we die full moon party ook meek unnen maken. Schijnt dat je er dan wel vroeg genoeg meot zijn, want het hele eiland is dan VOL!
Hij komt dan te staan op http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur ALS hij komt. Maar dat zie je dan wel :)
JIj ook veel plezier. |
In augustus is de full moon party op de 12de |
|
|
| magrec |
Trouwens vakantie wat is dat?
Ik werk tot de laatste week van augustus 40uur+ per week.
Maar goed kan ik mijn schoolgeld weer betalen :whip: :toothless |
|
|
| dj_spare |
zow.. is dit threadje ook bedoeld om ff te posten hoe je het naar je zin hep??
xit in blanes at the moment... echt zwaar rielex weer hier... gisteren naar marco v geweest (hij ownde echt, ((godver teringtoetsenborden hiero)) hij speelde zelfs motorcycle voor ons!
volgende week met een beetje geluk weer naar Marco V (dance festival in lloret)
ik ga weer hanguh
leeterz |
|
|
| kreischer2000 |
| Ik ben weer terug van het zeilen en het was echt top! Echt onwijs gaaf!!! |
|
|
| Hitman |
| Nog 2 daagjes, dan zit ik in het vliegtuig naar Marmaris:D :D :D |
|
|
| Rinus |
Zooww ook ik weer terug van een vakantie aan de franse zuid kust, ergens in de buurt van Marseille. Was dit jaar gewoon met me ouders meegegaan wegens geld probs.
Vond de datum van de vakantie toch erg vervelend want heb in de tussen tijd veel feessies gemist (Awakenings, 5Daysoff, ILT). Was ik dus niet erg blij mee. Maar heb me zeker wel vermaakt, goed weer (35C) en veel mooi vrouwelijk schoon. Gelukkig kon ik gister nog ILT luisteren toen we door belgie reden.
Helaas ken ik nu weer gaan werken :whip: en moet nog een aantal schooldingen gaan regelen.:confused:
Laterss |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dag voor de boot trouwens nog Dave Seaman meegepikt in de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Niet bepaald mijn ding, maar was een leuke avond. Was ook nog Infusion live. Is Infusion iets bekends? Want klonk erg goed. We zijn rond half 4 weggegaan toen de schuimmachines gingen blazen, daar heb ik zo'n hekel aan :)
Voor de rest lekker uitgerust en toch weinig geslapen :P Veel zwembad, strand en drank doet je goed :) |
Ik was er ook :) Infusion was VET! En aardige lui ook nog. Hebben nog ff staan praten met een van die gasten (De middelste van de foto van magrec). Hij vond het echt heel gaaf dat wij naar m toekwamen en zeiden dat we hun platen geweldig vonden.
Het was eerst verkeerd op de folder geschreven (nl Infushion), dus wij hoopten al dat zij dat zouden zijn.
Dave Seaman ook gehoord en die draaide wel lekker, maar wat staat die daar als een ongeïnteresseerde zak bij zeg! Hele tijd met zn mobieltje kloten tijdens het mixen etc. maar ach...je moet hem wel een keer hebben zien draaien.
Tijdens dat schuim zijn we gewoon naast de dj booth gaan staan, zodat we niet onder zaten.
Ik zal als we de foto's hebben ze wel online zetten (als ze nog gelukt zijn tenminste)
Ik moet zeggen dat er in Gümbet en Bodrum bar weinig te beleven was qua uitgaan. Dus wordt dat volgend jaar bijna zeker Griekenland (Waarschijnlijk Kos, want DAMN wat een lekkere wijven daar zeg :))
greetz |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Dave Seaman ook gehoord en die draaide wel lekker, maar wat staat die daar als een ongeïnteresseerde zak bij zeg! Hele tijd met zn mobieltje kloten tijdens het mixen etc. maar ach...je moet hem wel een keer hebben zien draaien.
|
Komt me bekend voor. Dit deed hij tijdens 2 jarig bestaan van earth wat een beroerde set was dat zeg. was de hele tijd bezig met andere dingen dan draaien (vooral zijn mobiel was interessant) |
|
|
| basd |
| Net terug van tien dagen Zweden. Erg leuk, lekker weer, beetje actief gedaan (mountainbiken, raften, abseilen,..), leuke mensen, en echt een schitterend land ! |
|
|
|
|