|
Het centrale vakantie topic (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Ik moet zeggen dat er in Gümbet en Bodrum bar weinig te beleven was qua uitgaan. Dus wordt dat volgend jaar bijna zeker Griekenland (Waarschijnlijk Kos, want DAMN wat een lekkere wijven daar zeg :))
greetz |
Whehe nog een TA'er :) Wordt steeds gekker ;)
En ja wat je zegt, alleen bodrum is enigzons de moeite waard, maar ook niet hetzelfde als Spanje of Griekenland. denk dat het voor mij volgend jaar ook Griekenland opnieuw wordt :) |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
(Waarschijnlijk Kos, want DAMN wat een lekkere wijven daar zeg :))
|
hmmmm interesting ik ga dr namelijk 3 augustus heen :cool: heb je daar ook nog foto's van :) |
|
|
| Teknikol |
| woei ben net trug uit Italie! Twas megawarm en wel leuk daarzo, elke dag naart strand, chill chill. De reis valt toch tegen met de auto 1500 km:eek: |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Joost008
hmmmm interesting ik ga dr namelijk 3 augustus heen :cool: heb je daar ook nog foto's van :) |
misschien 1 of 2 :). Ze moeten alleen nog weggebracht worden..
Veel vrouwen uit scandinavië overigens. Jammer dat ik er maar 1 dagje ben geweest :( :D
grtz |
|
|
| M_Peror |
Wij vertrekken vannacht met z'n zessen, waaronder Engeltje en ik, en ook Rob en Maaike (geen TA, maar BasvH en Snitz hebben hun in Berlijn gezien), naar een appartementje aan de spaanse zuidkust: in Nerja (bij Malaga). Beetje aan het strand liggen maar ook in Andalusie rondcrossen in onze huurauto :D Weet niet hoe 't stappen daar in de omgeving is maar wij amuseren ons vast wel... ;)
Adios! |
|
|
| Remy D |
Kreta was wel weer leuk maar zal er niet nog is heen gaan. Was dit jaar naar Kriti Arena. Vorig jaar was het grote flop maar dit jaar werd het weer door een nederlands organisatie geregeld en het was stukken beter. Montana, Don Diablo en Tom Harding draaide er. Montana en Don waren Super en dan vooral Don. Tom viel tegen. Verder was de locatie wel mooi maar ook niet geweldig, na de verhalen die ik gehoord had had ik er wel iets meer van verwacht.
Verder was er voor Magrec een paradijs daar. Bijna iedere progressive dj uit de top 20 draaide er. Niet tegelijk maar steeds 1. Ik zou naar John Digweed gaan alleen dat ketste af omdat 2 dagen eerder Jeff Mills draaide en toen was er nog geen 100 man en ik had geen zin om het risico te lopen mijn avond te verkloten aan een leeg feest. |
|
|
| TimeportE |
ik ben woensdag terug gekomen uit salou en et was echt super cool geweest. pacha rulede de aarde rond, zon super vette toko. 2x geweest 2x lekker gedanst.
eerste dag, beetje rond wezen banjeren, savonds wat cafes en discos afgegaan, laatst nog naar skihut maar ik was echt extreeeem moe..
tweede dag, nu naar aantal spaanse cafes en discos geweest lekker gedanst en oj oj oj wat veel spaanse schoonheden liepen er toch rond. deze vrouwen kunnen in tegenstelling tot menig nl vrouw wel dansen, oeiii wat lekker!
rest van de week, lekker wezen stappen, politie achter me aangekregen (dom dom dom, krijg je kut gevoel van in je buik), gezoend, blablabla... erg gezellig allemaal.. toppie toppie.. :)
kort und bondig :P |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whehe nog een TA'er :) Wordt steeds gekker ;)
En ja wat je zegt, alleen bodrum is enigzons de moeite waard, maar ook niet hetzelfde als Spanje of Griekenland. denk dat het voor mij volgend jaar ook Griekenland opnieuw wordt :) |
Marmaris is wel lachen hoor. je hebt daar barstreet 150 meter discos en barren. Meeste discos zijn in de buitenlucht met veel club/groove/trance muziek! Erg vet! Ik vond het beetje op ibiza lijken qua sfeer. |
|
|
| moogwai |
Ik ben ook weer net terug uit Salou en het was weer een top vakantie! Echt gezellig, veel meegemaakt en de portomonnee is ook weer veel te leeg.. etc :)
Tiesto In Pacha was echt zo ontieglijk VET!! Echt niet meer normaal, Alleen maar vette platen draaide Tijs.... en met zo'n ubervet soundsystem waren de kippevel momenten niet meer de tellen (ook al waren deze niet opzichtig waar te nemen.. aangezien ik ook nog nooit zoveel heb zitten zweten in in die drie uur :p.
voor de insiders... dit werd er zoal gedraaid :D
Cass & Slide - Glad I Ate Her (Tiesto Introduction)
Junkie XL - Red Pill, Blue Pill
Solid Globe - North Pole
Fictivision vs C-Quence - Symbols
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Remix)
Ernesto vs. Bastian - Who Is The Starter
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
Push - Journey Of Life
Aalto - Rush (Orkidea vs. Super 8 Remix)
Max Walder - Crown
DJ Tiesto - Traffic --> Traffic klonk zo goed!!!
Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
Matti Laamanen - Flakes
DJ Ton T.B. - Electronic Malfunction
Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Breaks Dub)
Kota - Waiting (Darren Tate vs. Mike Koglin Remix)
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiësto's Magikal Remake)
Kane - Rain Down On Me (DJ Tiësto Remix)
DJ Tiësto - Flight 643
Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Remix)
DJ Tiësto - Traffic ('Techno' Remix)
Iio - Smooth (Airbase Remix)
Ricky Forbes - No Regular
Armani & Ghost - Airport
NRC - Here Comes The Rain (Push Instrumental Mix)
Natuurlijk niet te vergelijken met Tiesto In concert, maar dit ik toch zeker wel de beste club ervaring ooit voor mij. Pacha is het echt het ultieme :crazy:
Voor de rest valt Salou eigenlijk zwaar tegen qua uitgaangsgelegenheden... alleen in Snoopy's is het echt gezellig druk en daar wordt ook wel redelijk goed gedraaid... In Flashback (wat best wel een toptent is, Cor Fijneman draaide daar nog erg lekker) is het veel te rustig, (komt ook wel door de belachelijk prijzen van bijvoorbeeld 4,50 voor 25 cl. Heineken flesje. Overig disco's stellen amper wat voor of daar is echt geen zak te doen zoals La Cage of Tramps. In Kiss komen alleen maar kleuters... ik heb me daar echt kapot gelachen. Deze "disco's" zijn ook amper Nederlanders gericht terwijl er notabene ALLEEN maar Nederlanders zijn. Zet ff een redelijk Nederlandse Dj in bijvoorbeeld La Cage neer en je hebt echt een top tent. Maar goed, daar zijn we ook allemaal gratis binnengekomen en natuurlijk na een biertje weer genokt. Voor de rest heb je 6 echte Hollandse feestkroegen waar het overal wel redelijk gezellig druk is, maar door de hittegolf was het daar ook niet echt fijn vertoeven... Alleen echt jammer dat alles zover van elkaar afligt.. Alles zou eigenlijk bij elkaar in de buurt moeten liggen... Verder is Mental Theo echt de KING daar, die gozer komt echt overal. Zijn er dan helemaal geen andere "helden". Ook is het een en al TMF daar, vriend van me is er nog uitgesteurd omdat hij Jeroen Post zat te irriteren :D In ieder geval het zou veel beter kunnen daar, maar who cares??? |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by joesterizor
geen kreta voor mij , maar Kos .. zondag vertrek ik! nog mensen met tips hier qua uitgaan enzo :) |
Ben je er al weer???? Zoja zou je hier wat tips ed. kunnen posten qua uitgaan enzo???
Alvast Bedankt
En Pacha is idd super gave discotheek ook zo relaxed dat je daar buiten kunt zitten met dat water enzo ik ben er vorig jaar geweest toen Gielen draaide |
|
|
| blighty |
Hi all,
Ik ben vorige week teruggekomen van 10 dagen Blanes Spanje :)
Het was zeker ok, al viel de attitude van veel mensen me een beetje tegen. Zal wel aan de leeftijd hebben gelegen (veel 15 jarige meisjes) Maarehm, verder uitstekend vermaakt. Clubs/bars die wel de moeite waard zijn:
- Annie's verjaardag
- The Sunset
- Las Vegas
- Arena
Ik las net dat dj_spare ook was geweest? :) Waar was je kerel? Ik zat zelf in Beverly Park.
Greetings,
Blighty |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi all,
Ik ben vorige week teruggekomen van 10 dagen Blanes Spanje :)
Het was zeker ok, al viel de attitude van veel mensen me een beetje tegen. Zal wel aan de leeftijd hebben gelegen (veel 15 jarige meisjes) Maarehm, verder uitstekend vermaakt. Clubs/bars die wel de moeite waard zijn:
- Annie's verjaardag
- The Sunset
- Las Vegas
- Arena
Ik las net dat dj_spare ook was geweest? :) Waar was je kerel? Ik zat zelf in Beverly Park.
Greetings,
Blighty |
Xat inderdaad ook in Blanes... ik zat in Villa Madrid (dat gebouw boven Annie's Verjaardag, waar zovaak de politie op de stoep stond (niet voor ons trouwens))... opzich wel rielexe appartementen. Ik heb daar Marco V en Darkraver gezien (jaja) in de Arena.. dat was echt een toptent... de andere tenten was ik snel op uitgekeken... ook nog 2 dagen naar Lloret geweest en daar vond ik Colossos wel OK |
|
|
|
|