|
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| Het zou best wel is kunnen dat het hem wél is hoor!! Het schijnt namelijk dat organisators (of andere hoge piefen) tijdens zulk soort feestjes wel eens een minidisc aansluiten op de versterker en op die manier zo'n set opnemen... dus het hoeft niet altijd op de radio uitgezonden te worden om hem op het internet te kunnen zetten...! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Jukx
Het zou best wel is kunnen dat het hem wél is hoor!! Het schijnt namelijk dat organisators (of andere hoge piefen) tijdens zulk soort feestjes wel eens een minidisc aansluiten op de versterker en op die manier zo'n set opnemen... dus het hoeft niet altijd op de radio uitgezonden te worden om hem op het internet te kunnen zetten...! |
That's what I wanna hear |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Jukx
Het zou best wel is kunnen dat het hem wél is hoor!! Het schijnt namelijk dat organisators (of andere hoge piefen) tijdens zulk soort feestjes wel eens een minidisc aansluiten op de versterker en op die manier zo'n set opnemen... dus het hoeft niet altijd op de radio uitgezonden te worden om hem op het internet te kunnen zetten...! |
Ik denk het ook wel niet... het is namelijk zo dat een dj als Tom harding een overeenkomst heeft met de club waar hij draait.. In Tom zn contract staat die ie niet zomaar overal zijn muziek mag opnemen en versprijden (ja dat staat er echt) Mij lijkt het vrij onlogisch dat een club de band/contract/overeenstemming zal gaan verbreken omdat het zo nodig op een mdtje moet en daarna op het internet gezet moet worden... lijkt me allemaal vrij dom om te doen.. Of je moet natuurlijk ruzie wille met tom's manager ofzow en er voor zorgen dat Tommyboy nooit meer bij je draait..
En ja dit is allemaal correcte info...
bye |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
That's what I wanna hear |
en wat jux zegt is mischien wel zo...maar ja dan gebeurt ten eerste zelden en ten tweede meestal word die zooi ook niet op WWW gegooid.
Maar als je het kan bewijzen doe het dan eens...IPLV van zulke grote uitspraken te schreeuwen "THAT's what I wanna hear" of "You'll see, I'm always right" UP Die set nou maar es een keer "SHOW ME THE PROOF" |
|
|
| raoel |
Ik heb nog geen tijd gehad om um te downen.
Maar morgen heb ik dat wel.
En dan zal ik um share.
Degene die daar in de <> zijn geweest mogen um eerst downen (AKIRA) of degene die um op TMF hebben gezien. Dan kunnen jullie zelf oordelen.
huh |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb nog geen tijd gehad om um te downen.
Maar morgen heb ik dat wel.
En dan zal ik um share.
Degene die daar in de <> zijn geweest mogen um eerst downen (AKIRA) of degene die um op TMF hebben gezien. Dan kunnen jullie zelf oordelen.
huh |
mooi zo...dan is die discussie ook weer gesloten |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
en wat jux zegt is mischien wel zo...maar ja dan gebeurt ten eerste zelden en ten tweede meestal word die zooi ook niet op WWW gegooid.
Maar als je het kan bewijzen doe het dan eens...IPLV van zulke grote uitspraken te schreeuwen "THAT's what I wanna hear" of "You'll see, I'm always right" UP Die set nou maar es een keer "SHOW ME THE PROOF" |
Ik was mijn vorige aan het typen terwijl jij poste.
Zie de bovenstaande post voor veklaring :D:D:D:D:D wat is het toch lekker druk op het holland forum |
|
|
| Henkie_henk |
nou ik wacht erop....
Heyeh raoeltje.. gozert.. zulle we niet meer die mongolide grote text plaatse?? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
nou ik wacht erop....
Heyeh raoeltje.. gozert.. zulle we niet meer die mongolide grote text plaatse?? |
Daarom hou ik van het Holland-forum :)
De moderators blijven altijd mild en zijn altijd bereid iemand te helpen :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik denk het ook wel niet... het is namelijk zo dat een dj als Tom harding een overeenkomst heeft met de club waar hij draait.. In Tom zn contract staat die ie niet zomaar overal zijn muziek mag opnemen en versprijden (ja dat staat er echt) Mij lijkt het vrij onlogisch dat een club de band/contract/overeenstemming zal gaan verbreken omdat het zo nodig op een mdtje moet en daarna op het internet gezet moet worden... lijkt me allemaal vrij dom om te doen.. Of je moet natuurlijk ruzie wille met tom's manager ofzow en er voor zorgen dat Tommyboy nooit meer bij je draait..
En ja dit is allemaal correcte info...
bye |
Als zoiets gebeurt dan gebeurt dat natuurlijk in overleg met de dj he! Dat doen ze niet stiekem ofzo.
geloof mij nou maar, dj's zijn wat dat betreft heus de kwaadste niet... als een organisator (die al een beetje bekend is met de desbetreffende dj) of gewoon een vriend van de dj, dat aan hem zou vragen dan zou die dj dat vast niet weigeren! het is alleen niet de bedoeling dat het massaal verspreid gaat worden inderdaad...
In het geval van raOEL zou het dus kunnen zijn dat die set "per ongeluk" op het WWW is het gekomen..! |
|
|
| Henkie_henk |
Maar alst nou in het contract staat??? Ik zeg ook niet dat de djs het niet wille.. maar je kan moeilijk tege je contract in gaan handele.. ze hebbe altijd nog een label manager of whatever boven hun staan.. ik had t ook een keer over een feest gevraagd of er nog wat getaped was nee bla bla.. toen kreeg ik dat verhaal te hore wat ik hiervoor gepost had.. :P
Maar het zou eventueel kunnen.. ;) |
|
|
| raoel |
Ik ben um nu aan het downen!!!!
En het klinkt echt supervet, alla da wicked DJ Tom Harding.
En ik zeg dat het um is, en als ie het niet is boeie!!!!, want het is echt een superset !!!!!!!
En ik zal het voortaan beschaaft houden met een redelijk grote lettertype |
|
|
|
|