return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 4)
View this Thread in Original format
raoel
Nou ik heb um binnen.

Wie is er daar geweest bij de(ze) set van Tom Harding ????
Akira toch???
Wie draaide er na Tom Harding, dat wil ik ff weten want dan kan ik zeker zeggen of dat het um is.
Ik zeg zelf nog niks want anders ga ik natuurlijk wel af :rolleyes: :D

Want de download bestaat uit 2 delen. eerste deel is Tom Harding en het tweede deel is .... ????
Akira
Dj tommy draait na TOm harding laat het antwoord maar es weten
Henkie_henk
Vol verwachting klopt ons hart.. of Raoel dik geflamed wordt of nanannanaaaaaa

Yeah Dj Furax - POWER half 2 volume 10!! op 2:28.. bam bam...

Kut hey weer nog maar 5 uur.. hoe kom ik toch aan die wallen onder me ogen?? MMmmm raarrrrrr....
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Vol verwachting klopt ons hart.. of Raoel dik geflamed wordt of nanannanaaaaaa

Yeah Dj Furax - POWER half 2 volume 10!! op 2:28.. bam bam...

Kut hey weer nog maar 5 uur.. hoe kom ik toch aan die wallen onder me ogen?? MMmmm raarrrrrr....


LoL
onderwijl dat ik Nastra Azurro ff MIRC leer, kan ik mooi ff hier die posts lezen en ik moet zeggen dat mijn (L)je oh nee dat is MSN
dat mijn hartje vol verw8ing mee klopt :D
Altijd leuk als iemand geflamed wordt :)


Greetz,
Glaniskanis
raoel
quote:
Originally posted by Akira
Dj tommy draait na TOm harding laat het antwoord maar es weten


FLAME ME :D

Als dat klopt wat akira zet is het um niet want in deze set komt Mark van Dale na Tom Harding. Het eerste nummer wat van dale draait is Storm - Time To Burn

Maar ik snap er geen reet van dan. Want een dat stuk dat op TV was lijkt er verrrekte veel op (dat weet ik zelf) en volgens die maat van mij waar ik um van heb zegt de MC precies hetzelfde (daar heb ik zelf toen niet op gelet)

In de titel van de mix staat wel geen datum of plaats waar de mix is opgenomen.

Wie wil um hebben ????
Toch blijf ik denken dat het um is.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by raoel


FLAME ME :D

Als dat klopt wat akira zet is het um niet want in deze set komt Mark van Dale na Tom Harding. Het eerste nummer wat van dale draait is Storm - Time To Burn

Maar ik snap er geen reet van dan. Want een dat stuk dat op TV was lijkt er verrrekte veel op (dat weet ik zelf) en volgens die maat van mij waar ik um van heb zegt de MC precies hetzelfde (daar heb ik zelf toen niet op gelet)

In de titel van de mix staat wel geen datum of plaats waar de mix is opgenomen.

Wie wil um hebben ????
Toch blijf ik denken dat het um is.



Ik w8 geduldig op Akira om eens ff een lekkere flame uit te delen (aah in tijden niet meer gedaan)
Akira schiet eens ooohopp
jij hebt de eer om de 1e flame uit te delen

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis
-=WVG=-
Ja inderdaad...Akira moet het startschot geven...Ik kan niet wachten lol :p
raoel
hit me mothafocker, hit me

But no .

Ik DENK !!!! nog steeds dat ie het is.
En die maat van me weet het ZEKER !!!!

Want akira kan wel zeggu dat Dj Tommy erna kwam, maar is dat wel zo????
Akira
GODVERDOMME STOMME BOSAAP!!Wat ben jij een godse eigenwijze gast...ja ok het zal wel komen doordat je voor PSV bent...en jij bent wel een echte supporter met HET GEVOEL...flikker toch op zeg.

Eerst mij voor bumper uitmaken en uitspraken zeggen als DIt:You I'll see I'm always right en dat soort onnozele uitspraken.

IK weet voor 1000000000% procent zeker de line up want ik was er zelf bij jungleaap.tom harding draaide toen 0.30 tot 2.30 en op dat tijdstip was dus mark van dale bezig in de EAU in DEN HAAG...dus ten eerste zou hij dus nooit op tijd (2.30) in arnhem het roer over kunnen nemen en NA tom harding kwam tommy en om 3.00 nam armin van buuren het roer over.

En dat mark van dale ook nog es met TIME TO BURN opent...dat is nog maar es waarschijnlijk een iddicatie hoe oud die set wel niet is.

IK ben er die avond geweest en ga dan niet zulke domme dingen zeggen van "Want akira kan wel zeggu dat Dj Tommy erna kwam, maar is dat wel zo????" of "Toch blijf ik denken dat het um is."
Ik was er bij gast en durf er alles op te zetten dat mark van dale NIET HEEFT GEDRAAID Na TOM HARDING...

BTW hardhouse platen lijken veel op elkaar en hoe lang ken jij tom harding nou???en dan al zo'n grote bek geven knap hoor...
Ok om jou domme jou wijze af te sluiten :
YOU EIGENWIJZE BOSAAP ik heb gelijk....probeer niet weer er onderuit te lullen
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Akira
GODVERDOMME STOMME BOSAAP!!Wat ben jij een godse eigenwijze gast...ja ok het zal wel komen doordat je voor PSV bent...en jij bent wel een echte supporter met HET GEVOEL...flikker toch op zeg.

Eerst mij voor bumper uitmaken en uitspraken zeggen als DIt:You I'll see I'm always right en dat soort onnozele uitspraken.

IK weet voor 1000000000% procent zeker de line up want ik was er zelf bij jungleaap.tom harding draaide toen 0.30 tot 2.30 en op dat tijdstip was dus mark van dale bezig in de EAU in DEN HAAG...dus ten eerste zou hij dus nooit op tijd (2.30) in arnhem het roer over kunnen nemen en NA tom harding kwam tommy en om 3.00 nam armin van buuren het roer over.

En dat mark van dale ook nog es met TIME TO BURN opent...dat is nog maar es waarschijnlijk een iddicatie hoe oud die set wel niet is.

IK ben er die avond geweest en ga dan niet zulke domme dingen zeggen van "Want akira kan wel zeggu dat Dj Tommy erna kwam, maar is dat wel zo????" of "Toch blijf ik denken dat het um is."
Ik was er bij gast en durf er alles op te zetten dat mark van dale NIET HEEFT GEDRAAID Na TOM HARDING...

BTW hardhouse platen lijken veel op elkaar en hoe lang ken jij tom harding nou???en dan al zo'n grote bek geven knap hoor...
Ok om jou domme jou wijze af te sluiten :
YOU EIGENWIJZE BOSAAP ik heb gelijk....probeer niet weer er onderuit te lullen



ROFLMAOWPIMP
HAhahahaaaaaaaa
Nou hier kan niemand tegen op denk ik... sjezus :D:D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis

Glaniskanis
Oh en...
ROFLMAOWPIMP =
Rolls On Floor Laughing My Ass Off While Pissing In My Pants

dat je het ff weet :p


Greetz,
Glaniskanis
Akira
en zeg maar tegen je maat dat ie de schijt kan krijg...sjonge sjonge zeg....OOk zo'n eigenwijze BOSaap die waarschijnlijk een paar nummertjes op TMF heeft gezien en meteen denkt dat ie er zelf ook was.
NOu jongens ik was er bij en neem van mij aan dat jullie BOSAAP mark van dale niet heeft gedraaid...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement