|
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| MMm dat geld wat je door werke krijgt is dan wel weer lekker.. daarom werk ik ook bij zon zooi voor alweer 3 maanden en heb nog nooit betaald gekrege.. klasse... maar nu zijn er 2 mensen lansgeweest.. k denk wel dat ik me geld snel gestort krijg..haha hij belde zelfs op.. dat ik 1,50 meer per uur zou krijgen.. |
|
|
| Remy D |
| Werken en heel veel plezier maken tot me 60e en dan in de fut... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
werken en daarna weer naar school ....daar komt vaak niets van terecht.. |
Ja das waar maar als ik daar eenmaal zit zit ik al goed, dus het is niet per se nodig |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
werken en daarna weer naar school ....daar komt vaak niets van terecht.. |
klopt ja.. jij luistert zeker naar je ouders :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
klopt ja.. jij luistert zeker naar je ouders :D |
Mijn ouders steuenen me sowieso. En ik denk dat het me wel lukt. Heb best goede discipline |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Mijn ouders steuenen me sowieso. En ik denk dat het me wel lukt. Heb best goede discipline |
haha, dat is idd belangrijk...
Discipline is bij voetbal ook belangrijk btw...Kregen we vorig jaar elke training toch wel 25 keer te horen van MENEER DE TRAINER, maar ja daar leer je van :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
OOh ja toen die ik eerste "harde" post plaatste moet je niet denken hij doet het vast voor zijn vriendjes(henkie henk,gladekanis hehe,remY D junx, wgv etc...)om ff stoer te doen dat was het dus niet.
Want met junx had ik ook nog wel es een kort relletje gehad :D...maar nu hebben we samen toch een partij opgericht ;) |
juNx !?! We kunnen dat relletje nog wel voortzetten als je wilt hoor!
;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Jukx
juNx !?! We kunnen dat relletje nog wel voortzetten als je wilt hoor!
;) |
haha, dat was een mooie spelfout Akira :D
Hij kan je wel een paar tanden kosten :p |
|
|
| New Wave |
| ojhee, dit wordt konten geschopen :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
haha, dat was een mooie spelfout Akira :D
Hij kan je wel een paar tanden kosten :p |
haha LOL. Akira is een grote gozer LOL die moet hem best aankunnen |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
haha LOL. Akira is een grote gozer LOL die moet hem best aankunnen |
Uhm sorry Jukx :):):)
En de rellen zijn toch voorbij neem ik aan???
de starter van deze thread heeft niks meer teruggepost dus...:p
Nou Lexie zo groot ben ik niet hoor :P hoogstens een klein beetje gespierd :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
En de rellen zijn toch voorbij neem ik aan???
de starter van deze thread heeft niks meer teruggepost dus...:p
|
Bij deze dan :D:D:D |
|
|
|
|