|
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
Wiehooo !
Akira on Tour...:p |
|
|
| Henkie_henk |
Hahaha akira de man! Stuurt en lesbo porno door.. en flamed.. prachtig.. ik bedoel hey dit is niet toelaatbaar :rolleyes:
Blik: haha me zus komt zo alweer thuis.. 3 uur snachts ofzow.. en wie moet er nog op vakantie!! hehe :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
GODVERDOMME STOMME BOSAAP!!Wat ben jij een godse eigenwijze gast...ja ok het zal wel komen doordat je voor PSV bent...en jij bent wel een echte supporter met HET GEVOEL...flikker toch op zeg.
Eerst mij voor bumper uitmaken en uitspraken zeggen als DIt:You I'll see I'm always right en dat soort onnozele uitspraken.
IK weet voor 1000000000% procent zeker de line up want ik was er zelf bij jungleaap.tom harding draaide toen 0.30 tot 2.30 en op dat tijdstip was dus mark van dale bezig in de EAU in DEN HAAG...dus ten eerste zou hij dus nooit op tijd (2.30) in arnhem het roer over kunnen nemen en NA tom harding kwam tommy en om 3.00 nam armin van buuren het roer over.
En dat mark van dale ook nog es met TIME TO BURN opent...dat is nog maar es waarschijnlijk een iddicatie hoe oud die set wel niet is.
IK ben er die avond geweest en ga dan niet zulke domme dingen zeggen van "Want akira kan wel zeggu dat Dj Tommy erna kwam, maar is dat wel zo????" of "Toch blijf ik denken dat het um is."
Ik was er bij gast en durf er alles op te zetten dat mark van dale NIET HEEFT GEDRAAID Na TOM HARDING...
BTW hardhouse platen lijken veel op elkaar en hoe lang ken jij tom harding nou???en dan al zo'n grote bek geven knap hoor...
Ok om jou domme jou wijze af te sluiten :
YOU EIGENWIJZE BOSAAP ik heb gelijk....probeer niet weer er onderuit te lullen |
lucht dat op ?!?!?!?!?!!? vast wel :D
Ik zal maar niet terugrellen !!!!
Nee dan zal ie het wel niet zijn.
En ja hardhouse lijkt wel veel op elkaar.
Maar heel oud is de set niet (hij is best wel nieuw) want tom draait best veel nieuwe nummers.
Het is echt een vette set !!!!
Maar ik ga die maat van me dus nu wel helemaal afzeiken (en slaan :)) want hij heeft me er van overtuigd dat ie het was. Ik vond dat ie er veel op leek en hij wist zeker dat ie het was vanwege de MC.
Maar wie gaat er mij nog meer afzeiken.
(btw) Interreseert me toch niet
Ik kom voor mijn mening uit en als die je niet bevalt dan zak je toch lekker in de stont
Moet toch een beetje terug rellen.
En ja ik ken tom harding al best wel lang en heb veel mixen van um en volg ook van alles over um. Toch is KING picotto gaver |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
lucht dat op ?!?!?!?!?!!? vast wel :D
Ik zal maar niet terugrellen !!!!
Nee dan zal ie het wel niet zijn.
En ja hardhouse lijkt wel veel op elkaar.
Maar heel oud is de set niet (hij is best wel nieuw) want tom draait best veel nieuwe nummers.
Het is echt een vette set !!!!
Maar ik ga die maat van me dus nu wel helemaal afzeiken (en slaan :)) want hij heeft me er van overtuigd dat ie het was. Ik vond dat ie er veel op leek en hij wist zeker dat ie het was vanwege de MC.
Maar wie gaat er mij nog meer afzeiken.
(btw) Interreseert me toch niet
Ik kom voor mijn mening uit en als die je niet bevalt dan zak je toch lekker in de stont
Moet toch een beetje terug rellen.
En ja ik ken tom harding al best wel lang en heb veel mixen van um en volg ook van alles over um. Toch is KING picotto gaver |
JOngen het heeft niks met opgelucht te zijn te maken...maar meer het feit dat je nog zo'n eigenwijs bent nadat ik je al 100% had bevestigd wat de line up was...en jij maar er tegen aan gaan dan kan je nou eenmaal zo'n reactie verwachten.
En als je het zelf niet heb geluisterd...neem dan niks van je maat aan...wat op TA forum zitten de echte kenners ;)
en trouwens je hebt niks om terug te rellen....want de info die ik heb gegeven klopt gewoon van die avond.Of je bent nog eigenwijzers dan ik al dacht |
|
|
| Henkie_henk |
| Yeah girl power! |
|
|
| raoel |
moet ik terug rellen mensen ????
Of zal ik maar de vrede bewaren ????
Heb er hier wel een beetje zin in, want ik heb dat hier nog nooit gedaan. Maar ja wat schiet ik ermee op ????
Want dan krijgen we weer een hoop onzinnige posts om onze counter omhoog te helpen. En dat vindt swamper niet zo'n succes :D:D:D liet ie toch duidelijk doorschemeren. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
moet ik terug rellen mensen ????
Of zal ik maar de vrede bewaren ????
Heb er hier wel een beetje zin in, want ik heb dat hier nog nooit gedaan. Maar ja wat schiet ik ermee op ????
Want dan krijgen we weer een hoop onzinnige posts om onze counter omhoog te helpen. En dat vindt swamper niet zo'n succes :D:D:D liet ie toch duidelijk doorschemeren. |
Sorry maar misschien interperteer ik je verkeerd??maar hoe wil jij je standpunten verdedigen als die allemaal incorrect zijn??Leg dat mij eens uit...een verweerdwoord geven zonder bewijzen is net zoals "met je pik op een drumstel slaan". |
|
|
| Henkie_henk |
Ja wat wil je zeggen dan??
maar ik wist het zeker! Maar toch ook niet! Ik twijvelde aan "master" akira.. die stiekum toch gelijk had..
Ja dat wordt een goeie |
|
|
| raoel |
Ik kan niet terugrellen op de feiten die je geeft hoor. Ik ben ervan overtuigd dat het klopt wat je zei over wie wanneer draaide.
Maar als ik op jou laatste posts net zo zielig zou reageren als jij op mijn posts over de mix ??? dan komt er geen eind aan.
Blijkbaar zijn er van die zielige mensen die er niet tegen kunnen als er wordt gezegt dat ze geen gelijk hebben (en het achteraf dus toch wel hadden zoals jij in dit geval) Goed het interreseert me niet dat je me afzeikt (boeit me nog steeds niet) maar ik vindt het een beetje zielig dat je zo doordramt om te laten zien dat jij gelijk hebt. Een BEETJE volwassen persoon zou zeggen: kijk ik heb gelijk, simple as that, zal best dat de mix erop lijkt maar het is um niet.
Als ik ergens naar mijn mening van overtuigd ben kunnen anderen mij toch van dat standpunt afhalen. zoals nu.
Stel dat de set toch die van de <> in arnhem was omdat ie (voor mijn part) illegaal op het net is gekomen en ik dus gelijk had zou ik je een keer hebben uitgelachen en daarna een volwassen standpunt innemen omdat jij gewoon jou mening zou hebben verdedigt.
En akira, ik weet niet of je nu zo enorm op je zeikert bent getrapt ofdat je zomaar wat zit te kutten, als je iemand anders mening niet respecteert zul je nog veel moeten leren en ben je dit forum niet waard want dit gaat over muziek en muziek is en blijft een uiting van je gevoelens en dus je mening over wat je gaaf vindt.
grow up!!!!, be a man (or miss P)
and RESPECT |
|
|
| Glaniskanis |
Raoel
ik vind dat jou mening niet verdedigt kan worden aangezien jouw opinie aan de periferie van de meningen van je mede TA'ers staan.
Het is niet rechtvaardig om de hele tijd anderen te proberen te overtuigen van jouw opinie door middel van het gebruiken van buiten proportionele lettertypes
Het is daarom ook niet aan te nemen dat de naam Raoel ooit nog gezuiverd kan worden van deze smet.
Ik denk, mijn zoon, dat het tijd is voor een nieuwe nick en een nieuw gezicht, want het is toch geen porum de hele tijd zo'n PSV vaandel als zogenaamde Avatar te gebruiken.
Ik vind dat de krachten die op mij rusten en de coherente reply's van jou incoherent zijn gebleken en zodoende als niet juist beschouwt kunnen worden.
Ik voel mij daarom ook genoodzaakt u te persecuteren
Ik denk dat wij tot een overeenkomst kunnen komen wanneer u mij de schappelijke prijs geeft voor mijn vele werk wat ik in u heb moeten steken doordat u te pedant was.
Giro 500 als het u blieft
Greetz,
Glaniskanis
[edit]
Sjit ben ik toch nog ff slim vanavond
*Roept moeder*
>Mam ik ben slim geweest
>Dank je mama, mag ik nog een plakje worst? :)
[/edit] |
|
|
| Remy D |
AKIRA IS THE MAN!!!!!!!
RAOEL THE VERY BIG LOSER!!!!!!!
Hahaha :D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| raoel |
A: glaan zit jij ergens in een klooster opgesloten???:D
B: ja goed die grote lettertypen was wel te veel van het goede maar ik zag sommige mensen met koeie letters en als ik size huge deed kreeg ik dat nog niet dus heb ik maar (2 keer) een ander getal in gevuld, en dat had net zo goed een ander soort lettertype kunnen worden (ik geloof dat ik nu 8 invulde dan wordt ie zo groot)
En mijn psv logo doe ik toch niet weg, iig niet naar aanleiding van dit. Misschien als ik een keer iets anders tegenkom wat leuk is. |
|
|
|
|