|
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
Bij deze dan :D:D:D |
Een hele mooie reply jongen :):):) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
Een hele mooie reply jongen :):):) |
Dank je
Swamper is er niet blij mee he
Deze onzinnige threads
En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
Dank je
Swamper is er niet blij mee he
Deze onzinnige threads
En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan | d
dit is een post en geen zinloze thread..of wel dan ??Deze thread was ook niet nutteloos....over nutteloze threads gesproken ik vind niet echt dat wij in ons Hollands TA forum nutteloze dingen plaatsen maar meer geintjes etc...
nog een ander feit is dat wij geen threads plaatsen om met elkaar onderling(1 op 1)te communiceren zoals anderen in andere forums wel doen.Ons Hollands TA forum rult gewoon keihard :D :D:D en schendt daarbij niet de regels ;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Akira
d
dit is een post en geen zinloze thread..of wel dan ??Deze thread was ook niet nutteloos....over nutteloze threads gesproken ik vind niet echt dat wij in ons Hollands TA forum nutteloze dingen plaatsen maar meer geintjes etc...
nog een ander feit is dat wij geen threads plaatsen om met elkaar onderling(1 op 1)te communiceren zoals anderen in andere forums wel doen.Ons Hollands TA forum rult gewoon keihard :D :D:D en schendt daarbij niet de regels ;) |
Idd, zo is het maar net...
Vergeleken met de andere forums is het Holland-forum een paradijs :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by raoel
Dank je
Swamper is er niet blij mee he
Deze onzinnige threads
En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan |
Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh!
... toch??
En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh!
... toch??
En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!! |
Ik denk niet dat ie het kan lezen :D:D:D
En als ie het wel kan, zal ik morgen wel niet meer automatisch ingelogt zijn en zal ik het ook wel niet meer kunnen.
Tis hier idd wel leuk en het is bijna nooit onzinnig das waar het zijn vooral geintjes (of rellen :D) maar als ze er niet blij mee zijn ???
Hun counter stijgt ervan en zo krijgen ze denk ik voortaan dik geld binnen met deze site. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh!
... toch??
En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!! |
Nou Swamper is dus niet gek he. Hij krijg tips, want een keer sloot hij dus een thread, omdat het niet helemaal klopte volgens hem. Iemand heeft hem getipt en dat zou diegene dus zo weer kunnen doen he |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Als ik bij me pa op de zaak verdien ik gelijk best goed. Ik denk ook niet dat ik het ga doen. misschien na een paar jaar gewerkt te hebben een avondstudie rechten. Zie ik wel zitten |
Sorry dat ik dit weer opgraaf...en mischien is het ook al gezged..maar Lex...een NORMALE studie rechten duurt al ruim 6 jaar..mot je nagaan hoe lang een avondstudie duurt!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Sorry dat ik dit weer opgraaf...en mischien is het ook al gezged..maar Lex...een NORMALE studie rechten duurt al ruim 6 jaar..mot je nagaan hoe lang een avondstudie duurt!!! |
Ja maar jij weet niet half hoe slim lex wel niet is.. Kijk maar naar ze engels skills (kwaliteiten voor lex)
6 jaar?? MmmMm nou ik heb na de mer ook een of andere basis om advocaat te worde.. 4 jaar dit en dan 2 jaar ofzow nog aan de universiteit en dan ga ik rechtmatig al die ***** het land uitschoppe!... **** = ruim begrip :D
Damn heb je alweer gelijk MiSs p ... Vage avond zeg .. beetje twilight zone achtig |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Damn heb je alweer gelijk MiSs p ... Vage avond zeg .. beetje twilight zone achtig |
je bent gewoon een zatlap, je zit nog terug te denken aan de lekkere lippen en ass van Lotte (en ook van de vriendin van haar:D) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
je bent gewoon een zatlap, je zit nog terug te denken aan de lekkere lippen en ass van Lotte (en ook van de vriendin van haar:D) |
Je hád ook gewon kunnen zeggen dat t door mij kwam:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Je hád ook gewon kunnen zeggen dat t door mij kwam:p |
had ik kunnen doen ja, maar ik hou niet zo van liegen:p |
|
|
|
|