return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 9)
View this Thread in Original format
Akira
quote:
Originally posted by raoel


Bij deze dan :D:D:D

Een hele mooie reply jongen :):):)
raoel
quote:
Originally posted by Akira

Een hele mooie reply jongen :):):)


Dank je

Swamper is er niet blij mee he
Deze onzinnige threads
En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan
Akira
quote:
Originally posted by raoel


Dank je

Swamper is er niet blij mee he
Deze onzinnige threads
En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan
d
dit is een post en geen zinloze thread..of wel dan ??Deze thread was ook niet nutteloos....over nutteloze threads gesproken ik vind niet echt dat wij in ons Hollands TA forum nutteloze dingen plaatsen maar meer geintjes etc...
nog een ander feit is dat wij geen threads plaatsen om met elkaar onderling(1 op 1)te communiceren zoals anderen in andere forums wel doen.Ons Hollands TA forum rult gewoon keihard :D :D:D en schendt daarbij niet de regels ;)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Akira
d
dit is een post en geen zinloze thread..of wel dan ??Deze thread was ook niet nutteloos....over nutteloze threads gesproken ik vind niet echt dat wij in ons Hollands TA forum nutteloze dingen plaatsen maar meer geintjes etc...
nog een ander feit is dat wij geen threads plaatsen om met elkaar onderling(1 op 1)te communiceren zoals anderen in andere forums wel doen.Ons Hollands TA forum rult gewoon keihard :D :D:D en schendt daarbij niet de regels ;)


Idd, zo is het maar net...
Vergeleken met de andere forums is het Holland-forum een paradijs :)
Jukx
quote:
Originally posted by raoel


Dank je

Swamper is er niet blij mee he
Deze onzinnige threads
En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan


Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh!
... toch??

En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!!
raoel
quote:
Originally posted by Jukx


Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh!
... toch??

En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!!


Ik denk niet dat ie het kan lezen :D:D:D
En als ie het wel kan, zal ik morgen wel niet meer automatisch ingelogt zijn en zal ik het ook wel niet meer kunnen.

Tis hier idd wel leuk en het is bijna nooit onzinnig das waar het zijn vooral geintjes (of rellen :D) maar als ze er niet blij mee zijn ???

Hun counter stijgt ervan en zo krijgen ze denk ik voortaan dik geld binnen met deze site.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jukx


Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh!
... toch??

En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!!


Nou Swamper is dus niet gek he. Hij krijg tips, want een keer sloot hij dus een thread, omdat het niet helemaal klopte volgens hem. Iemand heeft hem getipt en dat zou diegene dus zo weer kunnen doen he
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Als ik bij me pa op de zaak verdien ik gelijk best goed. Ik denk ook niet dat ik het ga doen. misschien na een paar jaar gewerkt te hebben een avondstudie rechten. Zie ik wel zitten


Sorry dat ik dit weer opgraaf...en mischien is het ook al gezged..maar Lex...een NORMALE studie rechten duurt al ruim 6 jaar..mot je nagaan hoe lang een avondstudie duurt!!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Sorry dat ik dit weer opgraaf...en mischien is het ook al gezged..maar Lex...een NORMALE studie rechten duurt al ruim 6 jaar..mot je nagaan hoe lang een avondstudie duurt!!!


Ja maar jij weet niet half hoe slim lex wel niet is.. Kijk maar naar ze engels skills (kwaliteiten voor lex)

6 jaar?? MmmMm nou ik heb na de mer ook een of andere basis om advocaat te worde.. 4 jaar dit en dan 2 jaar ofzow nog aan de universiteit en dan ga ik rechtmatig al die ***** het land uitschoppe!... **** = ruim begrip :D

Damn heb je alweer gelijk MiSs p ... Vage avond zeg .. beetje twilight zone achtig
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk




Damn heb je alweer gelijk MiSs p ... Vage avond zeg .. beetje twilight zone achtig


je bent gewoon een zatlap, je zit nog terug te denken aan de lekkere lippen en ass van Lotte (en ook van de vriendin van haar:D)

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik


je bent gewoon een zatlap, je zit nog terug te denken aan de lekkere lippen en ass van Lotte (en ook van de vriendin van haar:D)


Je hád ook gewon kunnen zeggen dat t door mij kwam:p
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Je hád ook gewon kunnen zeggen dat t door mij kwam:p


had ik kunnen doen ja, maar ik hou niet zo van liegen:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement