return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 6)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Raoel
ik vind dat jou mening niet verdedigt kan worden aangezien jouw opinie aan de periferie van de meningen van je mede TA'ers staan.
Het is niet rechtvaardig om de hele tijd anderen te proberen te overtuigen van jouw opinie door middel van het gebruiken van buiten proportionele lettertypes
Het is daarom ook niet aan te nemen dat de naam Raoel ooit nog gezuiverd kan worden van deze smet.
Ik denk, mijn zoon, dat het tijd is voor een nieuwe nick en een nieuw gezicht, want het is toch geen porum de hele tijd zo'n PSV vaandel als zogenaamde Avatar te gebruiken.
Ik vind dat de krachten die op mij rusten en de coherente reply's van jou incoherent zijn gebleken en zodoende als niet juist beschouwt kunnen worden.
Ik voel mij daarom ook genoodzaakt u te persecuteren
Ik denk dat wij tot een overeenkomst kunnen komen wanneer u mij de schappelijke prijs geeft voor mijn vele werk wat ik in u heb moeten steken doordat u te pedant was.
Giro 500 als het u blieft

Greetz,
Glaniskanis

Je hebt erg mooi gesproken. :) Had het zeker niet beter kunnen doen met al die woorden. :D

[QUOTE]Originally posted by Glaniskanis
Raoel [edit]
Sjit ben ik toch nog ff slim vanavond
*Roept moeder*
>Mam ik ben slim geweest
>Dank je mama, mag ik nog een plakje worst? :)
[/edit]
[/QUOTE

Hahaha je hebt een lieve moeder :)
Remy D
Maar in iedergeval: VRIJDAG GA IK WEER LEKKER UIT MIJN DAK OP HQ. Het is al weer veels te lang geleden dat ik Tom heb horen draaien!!! Kan niet wachten :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Remy D
Maar in iedergeval: VRIJDAG GA IK WEER LEKKER UIT MIJN DAK OP HQ. Het is al weer veels te lang geleden dat ik Tom heb horen draaien!!! Kan niet wachten :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Misschien kan Raoel weer aan de set komen?
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk

LOL
Tip: Ga er zelluf heen en plug stiekum je MiniDisc in ofzo :)
Dan kun je hier weer posten welk nummer het was :D;)

Greetz,
Glaniskanis
Remy D
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Hahaha Lol, moet wel lukken met de connecties van zijn vriend :D
Henkie_henk
WA WAAA ik weet zeker dat et em is!
wat zeg je?
Neej ik heb em nog niet gehoord
MAAR het is em wel WAA WAA
Jukx
quote:
Originally posted by Akira
GODVERDOMME STOMME BOSAAP!!Wat ben jij een godse eigenwijze gast...ja ok het zal wel komen doordat je voor PSV bent...en jij bent wel een echte supporter met HET GEVOEL...flikker toch op zeg.

Eerst mij voor bumper uitmaken en uitspraken zeggen als DIt:You I'll see I'm always right en dat soort onnozele uitspraken.

IK weet voor 1000000000% procent zeker de line up want ik was er zelf bij jungleaap.tom harding draaide toen 0.30 tot 2.30 en op dat tijdstip was dus mark van dale bezig in de EAU in DEN HAAG...dus ten eerste zou hij dus nooit op tijd (2.30) in arnhem het roer over kunnen nemen en NA tom harding kwam tommy en om 3.00 nam armin van buuren het roer over.

En dat mark van dale ook nog es met TIME TO BURN opent...dat is nog maar es waarschijnlijk een iddicatie hoe oud die set wel niet is.

IK ben er die avond geweest en ga dan niet zulke domme dingen zeggen van "Want akira kan wel zeggu dat Dj Tommy erna kwam, maar is dat wel zo????" of "Toch blijf ik denken dat het um is."
Ik was er bij gast en durf er alles op te zetten dat mark van dale NIET HEEFT GEDRAAID Na TOM HARDING...

BTW hardhouse platen lijken veel op elkaar en hoe lang ken jij tom harding nou???en dan al zo'n grote bek geven knap hoor...
Ok om jou domme jou wijze af te sluiten :
YOU EIGENWIJZE BOSAAP ik heb gelijk....probeer niet weer er onderuit te lullen

WOOOOHOOOOOOOOOOO
GOOOOO AKIRAAAAAA!!!
Ik ben voor jou hoor Akira!!!

En raOEL... jij zegt dat Akira jouw mening moet respecteren... maar zeggen dat het TOCH WEL die set is terwijl alle feiten je tegen spreken, valt niet bepaald onder de noemer "mening". Dus als Akira bespeurt dat jij op bespottelijke wijze een onwaarheid verkondigt, staat hij in zijn volste recht om jou daarop terecht te wijzen!

hehe, eindelijk weer een beetje leven in de brouwerij! ;)
New Wave
Ejh eindelijk een beetje actie in het Holland Forum :D
Akira
quote:
Originally posted by raoel
Ik kan niet terugrellen op de feiten die je geeft hoor. Ik ben ervan overtuigd dat het klopt wat je zei over wie wanneer draaide.

Mooi zo zijn we daar overuit

quote:
Maar als ik op jou laatste posts net zo zielig zou reageren als jij op mijn posts over de mix ??? dan komt er geen eind aan.
Blijkbaar zijn er van die zielige mensen die er niet tegen kunnen als er wordt gezegt dat ze geen gelijk hebben (en het achteraf dus toch wel hadden zoals jij in dit geval) Goed het interreseert me niet dat je me afzeikt (boeit me nog steeds niet) maar ik vindt het een beetje zielig dat je zo doordramt om te laten zien dat jij gelijk hebt. Een BEETJE volwassen persoon zou zeggen: kijk ik heb gelijk, simple as that, zal best dat de mix erop lijkt maar het is um niet.
[/B]

UHm zal ik maar niet meteen scheldwoorden gaan gebruiken etc..Maar GOdverdomme(;))wie loopt nou eerst wijs te doen??en mij voor bumper uit te schelden dat je het allemaal zeker wist enzo...Ok ik vraag je heel beleefd om die set te uppen...Maar nee hoor het duurt eeuwen...Dat maakt verder ook niet uit.Ik begon heel normaal te zeggen dat het volgens mij niet die set was...maar wat voor antwoord krijg ik :"Hey bumper het is hem wel en you 'ill see I'm always right balh blah" en over doordrammen gesproken ten eerste moet je es naar jezelf gaan kijken voordat je een oordeel vestigt over iemand anders.Jij zat flink door te drammen...toen ik nog niet op die post had gereplyed, Gaf je al antwoorden van"AKira zegt wel dat tommy draaide maar is dat wel zo??" of toen ik je al een antwoord had gegeven van "Tommy draaide na TOm harding"...nog steeds hard aan het drammen dat het die set wel is en dat je dat dacht blah blah.Dan heb ik ook het gevoel ok nu is het mijn beurt om es ff flink uit te halen en jou es op even duidelijk te maken dat het niet de juiste set is.Want met volwassen gedrag zoals jij dat zo mooi zegt bereik ik echter niet veel tegenover jou dus dan maar vol er tegen in,zelf ben je niet echt volwassen geweest met die reply 's en die domme uitspraken.

quote:
Als ik ergens naar mijn mening van overtuigd ben kunnen anderen mij toch van dat standpunt afhalen. zoals nu.
[/B]

Ja ik hoop het wel want tegen zulke feiten kan je niet op...

quote:
Stel dat de set toch die van de <> in arnhem was omdat ie (voor mijn part) illegaal op het net is gekomen en ik dus gelijk had zou ik je een keer hebben uitgelachen en daarna een volwassen standpunt innemen omdat jij gewoon jou mening zou hebben verdedigt.
[/B]

Uhm jij zou me ook helemaal hebben uitgelachen dat weet ik bijna wel zeker...ooh jongen wat zeg je het toch weer mooi van "een volwassen standpunt innemen"als ik die reply's van jou zie had ik ook niet echt het gevoel dat ik met een volwassen persoon zat te discussieren dus.

quote:
En akira, ik weet niet of je nu zo enorm op je zeikert bent getrapt ofdat je zomaar wat zit te kutten, als je iemand anders mening niet respecteert zul je nog veel moeten leren en ben je dit forum niet waard want dit gaat over muziek en muziek is en blijft een uiting van je gevoelens en dus je mening over wat je gaaf vindt.
[/B]

en wie zeg dat ik jou mening niet respecteer ???ten eerste het is hier geen mening dus je opbouw van dit verweer is al weer erg slecht voorbereid.wij hadden beide andere veronderstellingen dus dat heeft niks met meningen te maken.
Ik kan me namelijk niet herrineren dat ik iets over jou mening had gezegd,zelf ben je stront eigenwijs maar volgens mij heb je dat niet echt door...Al meerder mensen hadden al gezegd dat het waarschijnlijk niet was maar jij zat maar doortedrammen dat het wel die set is blah blah.Jou veronderstelling dat het wel die set is klopt dus blijkbaar niet.. en ga nou niet lopen janken dat ik misschien dit forum niet waard ben omdat ik waarschijnlijk geen meningen respecteer. Dat is natuurlijk gewoon de grootste onzin die er is...Ik respecteer iedereen zijn mening en een mening is voor ieder anders dus daar geef ik geen commentaar op.

quote:
grow up!!!!, be a man (or miss P)
and RESPECT [/B]

Uhm als ik had mogen kiezen was ik vrouw geworden hoor...had ik de hele dag met mij zelf kunnen spelen ;)
respect moet je afdwingen en verder ken ik je niet dus denk nou nietr meteen dat ik je een lul vind ofzo want daar kan ik niet over oordelen.Dit was meer een discussie tussen ons en verder niks...
Akira
OOh ja toen die ik eerste "harde" post plaatste moet je niet denken hij doet het vast voor zijn vriendjes(henkie henk,gladekanis hehe,remY D junx, wgv etc...)om ff stoer te doen dat was het dus niet.
Want met junx had ik ook nog wel es een kort relletje gehad :D...maar nu hebben we samen toch een partij opgericht ;)

-=WVG=-
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh eindelijk een beetje actie in het Holland Forum :D

Inderdaad, lekker bezig jongens...
Ik heb me weer vermaakt met deze rel en raoel heeft het ook wel verdiend lijkt me he...:)

(en Glanis: schitterend stukje alleen 'verdedigt' moet toch met een -d :p)
New Wave
Ik denk dat raoel niet veel meer te zeggen heeft.......Tis duidelijk........toch :D?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement