return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Tom Harding LIVE @ de <<0>> (pg. 7)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ik denk wel dat Akira the "flame of fame" award verdient.... mooi werk! :p
-=WVG=-
Inderdaod...
Zijn status kan nu gewijzigd worden in "MASTER FLAME" :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Inderdaad, lekker bezig jongens...
Ik heb me weer vermaakt met deze rel en raoel heeft het ook wel verdiend lijkt me he...:)

(en Glanis: schitterend stukje alleen 'verdedigt' moet toch met een -d :p)



Uuuuh nee :)
Tegenwoordige tijd => Stam + T :p


Greetz,
Glaniskanis
Henkie_henk
Ja volgens mij heeft Glanissie wel gelijk.. ik kan het wete.. met me 7 voor spelling.. (bij de 2e herkansing)

Echt slecht joh.. zit je op je heaotje.. moet je nog ff 50 zinnetjes 1 fout een punt dt tt dtdtd troep doen..

Oh ja ik ben trouwens over!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja volgens mij heeft Glanissie wel gelijk.. ik kan het wete.. met me 7 voor spelling.. (bij de 2e herkansing)

Echt slecht joh.. zit je op je heaotje.. moet je nog ff 50 zinnetjes 1 fout een punt dt tt dtdtd troep doen..

Oh ja ik ben trouwens over!


Ah wacht, ik had de zin nie goe gelezen...
Sorry Glaniskanis...
Plz dont flame me...:p

en Henk, welke opleiding doe je op je "heaotje" ?
Henkie_henk
Ik doe de MER.. Management Economie en Recht..

eerste jaar is niet alles eve leuk.. maar 2e jaar wordt alweer beter.. geen wiskunde/statistiek onzin meer...

Vrijdag heb k nog recht tentame.. maar aangezien ik toch al overga weet ik niet of ik dat nog wel ga lere :p:rolleyes: De juiste instelling :D
Dj Lex
Wow zoiets wil ik ook het liefst doen. Economie en Recht, maar heb geen zin meer om nog 6 jaar te gaan studeren ofzo.
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja volgens mij heeft Glanissie wel gelijk.. ik kan het wete.. met me 7 voor spelling.. (bij de 2e herkansing)

Echt slecht joh.. zit je op je heaotje.. moet je nog ff 50 zinnetjes 1 fout een punt dt tt dtdtd troep doen..

Oh ja ik ben trouwens over!


op een ECHTE HEAO doen ze dat niet hoor ..;)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5


op een ECHTE HEAO doen ze dat niet hoor ..;)


Haha klopt ja ik vond het ook onzin.. mede omdat ik er geen ruk van kan.. maarja er kwame ook nog wat andere cijfers bij.. zoals.. een bespreking voor mannetje of 50.. een betoogje make.. ook havo style maarja.. toch algauw weer 1 studiepunt weehee.. :)

En Lex.. Werken is relaxter he.. t liefst van 9 tot 5.. heb ik het beter met me meestal 3 uur per week school.. :D
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Haha klopt ja ik vond het ook onzin.. mede omdat ik er geen ruk van kan.. maarja er kwame ook nog wat andere cijfers bij.. zoals.. een bespreking voor mannetje of 50.. een betoogje make.. ook havo style maarja.. toch algauw weer 1 studiepunt weehee.. :)

En Lex.. Werken is relaxter he.. t liefst van 9 tot 5.. heb ik het beter met me meestal 3 uur per week school.. :D


werken kan je je hele leven nog ...ik kon ook volgend jaar gaan werken ...3 daagjes in de week , en dan 2 dagen naar school ...maare heb ik mooi voor bedankt!!. beetje me eigen 3 dagen te pletter werken voor 1900 piek...ja DAAG!!

die vrije dagen bevallen me nu prima !!

Dj Lex
Als ik bij me pa op de zaak verdien ik gelijk best goed. Ik denk ook niet dat ik het ga doen. misschien na een paar jaar gewerkt te hebben een avondstudie rechten. Zie ik wel zitten
M5
werken en daarna weer naar school ....daar komt vaak niets van terecht..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement