|
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אולי אני ינסה לשלוח להם איזה אי מייל??
צח, איך זה הלך אצלך? פשוט התקשרת ואמרו לך לבוא או שהיית צריך להקליט משהו? |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי נדמה לי שתצתרך להקליט משהו..
זה כמו שיזמינו אותי לשם ואני יחרבש בלי לדעת כלום
יענו אני יודע לתת מיקסים אבל לא משהו מקצועי כי אין לי ציוד להתאמן על.. :] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אצלי זה שריר חבוב |
כן כן... רק אצלך ;) |
|
|
| -CosmicFire- |
| לפי מה שהבנתי פה צח הוא שמיכת צמר:toothless |
|
|
| NyKoN |
אם אתה רוצה מקום לבזבז בו את הזמן זה אקזיט
שומעים אותך ברקע כל הזמן ולא ממש מקשיבים למוזיקה שאתה שם כי זה בד"כ כשמדברים וכשלא מדברים אז גם לא שומעים אותך
במשך חצי דקה מראיינים אותך באמצע התוכנית בשביל לשרוף עוד כמה דקות של זיבולי שכל... ובקיצור.. עם ההומו הזה מברוך ושרוך נמצא שם אז זה לא ממש איכותי ולא ממש עוזר
מה שבטוח... זה לא הדבר שיביא לכם את הכוסיות |
|
|
| AnthemFreak |
אורן לא צריך להקליט שום דבר..
אם תגיד להם שאתה די ג'יי הם יתחננו שתבוא
יש להם מחסור בדי ג'יים
הייתי פעם שם והם אחרי זה התקשרו אליי איזה 3 פעמים התחננו שאני יבוא..
אבל גם לא רציתי וגם לא היה לי זמן
סתם מביאים לשם אפסים
אז ככה שאם תרצה ללכת לא תהיה לך ממש בעיה |
|
|
| Ariels |
שים את השם שלך על חולצה
עם המספר פלאפון הכי הרבה יתקשרו אליך לקבל עבודה
וחברה מי שרוצה לקבל עבודה טובה שיפגיז ברקע |
|
|
| Ariels |
| !?!? איזה ציוד יש להם שם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ariels
!?!? איזה ציוד יש להם שם |
אני ראיתי שם זוג פיוניר מאה אם אני לא טועה |
|
|
| Scorchio |
שני פיוניר מאה ופיוניר 600
לא צריך להלקיט שום אתה כולה נרשם והם מתקשרים אלייך מזמינים אותך
ורועי
לך לך תרקוד עם המשאית גזם שהיית איתה ב
TLV |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא צריך להלקיט שום דבר אתה כולה נרשם והם מתקשרים אלייך מזמינים אותך
|
אוקיי מה המספר? :D |
|
|
|
|