return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
סבבה
:cool:
HyPeRSoNiC
אולי אני ינסה לשלוח להם איזה אי מייל??

צח, איך זה הלך אצלך? פשוט התקשרת ואמרו לך לבוא או שהיית צריך להקליט משהו?
-CosmicFire-
אחי נדמה לי שתצתרך להקליט משהו..
זה כמו שיזמינו אותי לשם ואני יחרבש בלי לדעת כלום
יענו אני יודע לתת מיקסים אבל לא משהו מקצועי כי אין לי ציוד להתאמן על.. :]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אצלי זה שריר חבוב


כן כן... רק אצלך ;)
-CosmicFire-
לפי מה שהבנתי פה צח הוא שמיכת צמר:toothless
NyKoN
אם אתה רוצה מקום לבזבז בו את הזמן זה אקזיט
שומעים אותך ברקע כל הזמן ולא ממש מקשיבים למוזיקה שאתה שם כי זה בד"כ כשמדברים וכשלא מדברים אז גם לא שומעים אותך
במשך חצי דקה מראיינים אותך באמצע התוכנית בשביל לשרוף עוד כמה דקות של זיבולי שכל... ובקיצור.. עם ההומו הזה מברוך ושרוך נמצא שם אז זה לא ממש איכותי ולא ממש עוזר

מה שבטוח... זה לא הדבר שיביא לכם את הכוסיות
AnthemFreak
אורן לא צריך להקליט שום דבר..
אם תגיד להם שאתה די ג'יי הם יתחננו שתבוא
יש להם מחסור בדי ג'יים
הייתי פעם שם והם אחרי זה התקשרו אליי איזה 3 פעמים התחננו שאני יבוא..
אבל גם לא רציתי וגם לא היה לי זמן
סתם מביאים לשם אפסים
אז ככה שאם תרצה ללכת לא תהיה לך ממש בעיה
Ariels
שים את השם שלך על חולצה
עם המספר פלאפון הכי הרבה יתקשרו אליך לקבל עבודה
וחברה מי שרוצה לקבל עבודה טובה שיפגיז ברקע
Ariels
!?!? איזה ציוד יש להם שם
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels
!?!? איזה ציוד יש להם שם


אני ראיתי שם זוג פיוניר מאה אם אני לא טועה

Scorchio
שני פיוניר מאה ופיוניר 600
לא צריך להלקיט שום אתה כולה נרשם והם מתקשרים אלייך מזמינים אותך

ורועי
לך לך תרקוד עם המשאית גזם שהיית איתה ב
TLV
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
לא צריך להלקיט שום דבר אתה כולה נרשם והם מתקשרים אלייך מזמינים אותך


אוקיי מה המספר? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement