return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 4)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אח שלי
אם אין לך מושג אם איזה חולצה ללכת אתה יכול תמיד לפנות אלי
בתור הנציג הרשמי והמנכ"ל של חברת

אילן הדפסת חולצות עם כתוביות ביזאריות בע"מ:crazy: :crazy: :crazy:


אתה מנכ"ל של הרבה חברות בזמן האחרון, אה? :rolleyes:
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מצד שני אולי אפשר לארגן חולצה של טראנסאדיקט.......... :D


לפני איזה שנה עשיתי לעצמי חולצת טראנס אדיקט :)
רק חבל שאחרי כביסה אחת כל ההדפס ירד :rolleyes:

עדיין נשארו לי הדפים האלו שמדפיסים אליהם ואז מגהצים על החולצה...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אתה מנכ"ל של הרבה חברות בזמן האחרון, אה? :rolleyes:


יש לו גם חברת תמיכה נפשית עכשיו..
מליונר זה
אחי קנה לי סיסי מתנה בבקשה :}}}}

יש איזה חנות אחת
שמדפיסים על חולצות
אני יראה כמה עולה
מקסימום אני ינסה לארגן משהו...
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
קודם כל שהם יענו לי לאי מייל...... אח"כ נדבר על איזו חולצה אני אלבש שם..... :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
קודם כל שהם יענו לי לאי מייל...... אח"כ נדבר על איזו חולצה אני אלבש שם..... :p


עצה שלי...
קח סוודר שחור
מיכאל הנגבי אוהב את זה ;)
-CosmicFire-
אמצע הקיץ מה סוודר?
Rising
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אמצע הקיץ מה סוודר?


אופנה חדשה...
אתה לא מעודכן אה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
אופנה חדשה...
אתה לא מעודכן אה?


אה לא טעות שלי
האופנה החדשה זה פיטמות מגולחות...
דוגמן הבית שלנו צח יכול להראות לכולם :p
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אה לא טעות שלי
האופנה החדשה זה פיטמות מגולחות...
דוגמן הבית שלנו צח יכול להראות לכולם :p


מה, רציני?
שיט אני צריך לגלח......
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Ariels
תקשיבו בזמן האחרון יש פה איזה מיליון אנשים
אפשר לדבר עם חברת של חולצות, לעשות מודל ממוחשב ולהדפיס לכל מי שרוצה

----המלצה----
נעשה את זה אחרי האתר
ואז גם יהיה לינק קטן למטה

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels
תקשיבו בזמן האחרון יש פה איזה מיליון אנשים
אפשר לדבר עם חברת של חולצות, לעשות מודל ממוחשב ולהדפיס לכל מי שרוצה

----המלצה----
נעשה את זה אחרי האתר
ואז גם יהיה לינק קטן למטה


ראסמי
חולצה ייצוגית של
ILTA

רעיון עצבני
NyKoN
אווש זה גאוני
חולצה שחורה לגמרי עם סמל של ILTA
ומאחורה רק האתר של טראנסאדיקט... זה יהיה טיפשי לשים את כל הלינק לפורום שלנו
:D
אני קונה אם מישהו מוציא
:D

---הצעה לעיצוב---

חולצה שחורה לגמרי- קצרה
בלי וי נק כי זה זין
על השרוול של יד ימין דגל של ישראל
בצד שמאל (ציץ שמאלי) יהיה הסמל של ILTA
ומאחורה יהיה את הציור הזה שיש בכניסה לאתר ומעל זה בקטן- ממש בתחילת העורף יהיה הלינק
שיייייא הסטייל
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement