return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 8)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
אחי אתם ישר מתחילים בגדול
תפירה ממחושבת
לא הגזמנו קצת?!?!

אחי יש חנויות שעושות הדפס שמחזיק
ב30-50שקל לחולצה ואתה מביא כל חולצה שאתה רוצה..
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אחי אתם ישר מתחילים בגדול
תפירה ממחושבת
לא הגזמנו קצת?!?!

אחי יש חנויות שעושות הדפס שמחזיק
ב30-50שקל לחולצה ואתה מביא כל חולצה שאתה רוצה..


זה חרא הדפסים
ואולי זה לא יורד אבל זה נראה זוועה

אני מסכים עם אריאל
אם כבר עושים אז בלארג'.... שיראה יפה
Ariels
גם ברגע שיש לך את התבנית ההדפסה תעלה לך פחות לכל חתיכה
ויש פה בכיף 30 חברה בלי לספור
תראה את הטרד של
meet the crew
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Ariels
גם ברגע שיש לך את התבנית ההדפסה תעלה לך פחות לכל חתיכה
ויש פה בכיף 30 חברה בלי לספור
תראה את הטרד של
meet the crew


יש יותר משלושים אני חושב
אבל זה בדוק שחלק לא יקנו...
Ariels
התכוונתי למינימום 30
KrazyDJs
אה וואלה..
נו עדיין...
חלק גם לא יקנו..
אז תחשוב..

קודם תבדוק מי בעד לזה ממש..
ואז נסיים עם האתר

ואז נברר על החולצות והכל
-CosmicFire-
תראו איפה הטראד של האתר ואיפה זה...
אתם מדברים על שטויות הרבה יותר מהדברים העיקריים...
אתם כולכם מדברים על איך לעזור ואיך לעשות חולצות
בואו תעזרו לעשות את האתר
אחר כך תעזרו עם החולצות..
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
תראו איפה הטראד של האתר ואיפה זה...
אתם מדברים על שטויות הרבה יותר מהדברים העיקריים...
אתם כולכם מדברים על איך לעזור ואיך לעשות חולצות
בואו תעזרו לעשות את האתר
אחר כך תעזרו עם החולצות..


להיפך
קודם חולצות ואז אתר
:D

בעצם מה הקשר בכלל?! החולצות זה סתם של טראנסאדיקט בלי שום קשר לאתר עכשיו...
ADiSH
מי הבעלים של
ilta?
של מי הזכויות?;)

:toothless
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by ADiSH
מי הבעלים של
ilta?
של מי הזכויות?;)

:toothless


של כולנו
ושל מי שבונה את האתר..

Ariels
קוסמיק מה שאמרת עכשיו מזכיר לי את אלון מזרחי

"אני רוצה לשחק או באירופה או בספרד"

"אין לי מה להוכיח והוכחתי את זה היום על המגרש"
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Ariels
קוסמיק מה שאמרת עכשיו מזכיר לי את אלון מזרחי

"אני רוצה לשחק או באירופה או בספרד"

"אין לי מה להוכיח והוכחתי את זה היום על המגרש"



לא כלכך הבנתי את הקשר אבל לא נורא..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement