|
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ורועי
לך לך תרקוד עם המשאית גזם שהיית איתה ב
TLV |
צח...
לך לך זיין נערות ליווי :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
שים את השם שלך על חולצה
עם המספר פלאפון הכי הרבה יתקשרו אליך לקבל עבודה
וחברה מי שרוצה לקבל עבודה טובה שיפגיז ברקע |
בואנ'ה רעיון טוב ...
אורן בהצלחה אחי :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אורן בהצלחה אחי :) |
תודה גבר
ברגע שאני אדע את המספר שאליו אני צריך להתקשר - אני מתקשר.....
אגב, מקבלים על זה כסף במקרה? מישהו יודע??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תודה גבר
ברגע שאני אדע את המספר שאליו אני צריך להתקשר - אני מתקשר.....
אגב, מקבלים על זה כסף במקרה? מישהו יודע??? |
מאוד בספק אחי
אם זה פתוח לקהל הרחב אז אין מצב |
|
|
| Scorchio |
| איזה כסף חחחח אתה מקבל דיסק בלחץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איזה כסף חחחח אתה מקבל דיסק בלחץ |
חחחחח ואתה צריך גם להשאיר להם דיסק :D
רגע צח... אתה בסוף לא קיבלת את הדיסק שלהם נכון?
חחחחח |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אגב, מקבלים על זה כסף במקרה? מישהו יודע??? |
שמע אתה הולך לראות את מלי לוי.. מה אתה צריך כסף ?
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחח
טוב למי איכפת מכסף? את זה אני יעשה בשביל הכיף :D :D :D |
|
|
| Ariels |
דוגרי אחי רק כדי לעמוד עם החולצה שם
ונראה לי אני מביא איזה מישהי שתעמוד לידי כזה
איזה כוסית רק בשביל הקטע
אני עועוד איזה 4 הבנות
המלאכיות של שפיצר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ariels
דוגרי אחי רק כדי לעמוד עם החולצה שם
ונראה לי אני מביא איזה מישהי שתעמוד לידי כזה
איזה כוסית רק בשביל הקטע
אני עועוד איזה 4 הבנות
המלאכיות של שפיצר |
חחחחחחחחחחחחחחח
אם אני יעלה לשם אני לא אלך עם חולצה עם המספר טלפון שלי
חחחחחחחחחח
פאדיחות
מצד שני אולי אפשר לארגן חולצה של טראנסאדיקט.......... :D |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
המלאכיות של שפיצר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רצחת אותי עם זה
לך על זה אח שלו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
אם אני יעלה לשם אני לא אלך עם חולצה עם המספר טלפון שלי
חחחחחחחחחח
פאדיחות
מצד שני אולי אפשר לארגן חולצה של טראנסאדיקט.......... :D |
אח שלי
אם אין לך מושג אם איזה חולצה ללכת אתה יכול תמיד לפנות אלי
בתור הנציג הרשמי והמנכ"ל של חברת
אילן הדפסת חולצות עם כתוביות ביזאריות בע"מ:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|