return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
ורועי
לך לך תרקוד עם המשאית גזם שהיית איתה ב
TLV


צח...
לך לך זיין נערות ליווי :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
שים את השם שלך על חולצה
עם המספר פלאפון הכי הרבה יתקשרו אליך לקבל עבודה
וחברה מי שרוצה לקבל עבודה טובה שיפגיז ברקע


בואנ'ה רעיון טוב ...
אורן בהצלחה אחי :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
אורן בהצלחה אחי :)


תודה גבר
ברגע שאני אדע את המספר שאליו אני צריך להתקשר - אני מתקשר.....

אגב, מקבלים על זה כסף במקרה? מישהו יודע???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
תודה גבר
ברגע שאני אדע את המספר שאליו אני צריך להתקשר - אני מתקשר.....

אגב, מקבלים על זה כסף במקרה? מישהו יודע???


מאוד בספק אחי
אם זה פתוח לקהל הרחב אז אין מצב
Scorchio
איזה כסף חחחח אתה מקבל דיסק בלחץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה כסף חחחח אתה מקבל דיסק בלחץ


חחחחח ואתה צריך גם להשאיר להם דיסק :D

רגע צח... אתה בסוף לא קיבלת את הדיסק שלהם נכון?
חחחחח
Rising
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אגב, מקבלים על זה כסף במקרה? מישהו יודע???


שמע אתה הולך לראות את מלי לוי.. מה אתה צריך כסף ?
:)
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחח
טוב למי איכפת מכסף? את זה אני יעשה בשביל הכיף :D :D :D
Ariels
דוגרי אחי רק כדי לעמוד עם החולצה שם
ונראה לי אני מביא איזה מישהי שתעמוד לידי כזה
איזה כוסית רק בשביל הקטע
אני עועוד איזה 4 הבנות

המלאכיות של שפיצר
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels
דוגרי אחי רק כדי לעמוד עם החולצה שם
ונראה לי אני מביא איזה מישהי שתעמוד לידי כזה
איזה כוסית רק בשביל הקטע
אני עועוד איזה 4 הבנות

המלאכיות של שפיצר


חחחחחחחחחחחחחחח
אם אני יעלה לשם אני לא אלך עם חולצה עם המספר טלפון שלי
חחחחחחחחחח
פאדיחות
מצד שני אולי אפשר לארגן חולצה של טראנסאדיקט.......... :D

NyKoN
quote:
Originally posted by Ariels
המלאכיות של שפיצר


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רצחת אותי עם זה
לך על זה אח שלו
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
אם אני יעלה לשם אני לא אלך עם חולצה עם המספר טלפון שלי
חחחחחחחחחח
פאדיחות
מצד שני אולי אפשר לארגן חולצה של טראנסאדיקט.......... :D



אח שלי
אם אין לך מושג אם איזה חולצה ללכת אתה יכול תמיד לפנות אלי
בתור הנציג הרשמי והמנכ"ל של חברת

אילן הדפסת חולצות עם כתוביות ביזאריות בע"מ:crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement