|
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| בקרוב פאנל לנוקיה, אנימציות ורינגטונים |
|
|
| Rising |
| למישהו פה נגנבה התותה...:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אנשים
חחחחחחחחחחחח
זו באמת הגזמה......
בואו נסתפק בחולצה וקפושון......... ? :toothless |
|
|
| Ariels |
!!!!!!!!! לא
....אני חייב ביקיני לחברה שלי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זו מהדורה מוגבלת לחברי הקהילה
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Biondo |
חייב לציין שחולצת טראנס אדיקט זה בסט
אבל לפי דעתי האתר צריך לבוא קודם
והלינק שיהיה רשום על החולצה יוביל לאתר החדש ולא לכאן. |
|
|
| Ariels |
יופי נפתח חנות מיוחדת בדיזינגוף סנטר
ממש ליד ביטמן וכלי זמר
וקבלו משהו מגניב נקרא לסניף
ILTA-TA
יענו
IsraeL Trance Adicct - Tel Aviv
וקבלו ש
ILTA
יכול להיות גם
Israel Tel Aviv |
|
|
| -CosmicFire- |
חברססס
אם אתם באמת רוצים חולצות ואתר
תפסיקו להתעסק בשתויות ותתחילו לעזור לנו לבנות את האתר.. |
|
|
| Ariels |
| ?! במה אתה רוצה עזרה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
תעשה גופיה...
טוב חברס לא הגזמתם???
פתחתם פה קולקציה שלמה
עוד מעט תתחילו לפתוח סניפים
עוד אין אתה ובניים רק אני ובלאק דראגון מנסים לעשות משהו.... |
ושחכת אותי...
צור איתי קשר באני מציק לך... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אנשים
חחחחחחחחחחחח
זו באמת הגזמה......
בואו נסתפק בחולצה וקפושון......... ? :toothless |
אני תומך בו
חלאס עם השטויות.. יאללה חולצה וקפושון
שמישהו יארגן כבר משהו |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני תומך בו
חלאס עם השטויות.. יאללה חולצה וקפושון
שמישהו יארגן כבר משהו |
עם כבר חולצה וז'קט, קפוצ'ון זה סתם חרא זה גם
מעפן כזה כמו מחזורים בקיבוצים או משהו מסריח כזה
ואם להשקיע אז לעשות דגם גראפי לתפירה זה איזה 200 שקל לתבנית אבל עדיף על הדפסה מסריחה שיורדת אחרי כמה כביסות
מה שטוב בתפירה ממוחשבת שאתה יכול להביא איזה בגד שבא לך ולהדפיס עליו
כן כן גבירותי ורבותי אפילו על תחתונים |
|
|
|
|