return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 7)
View this Thread in Original format
Ariels
בקרוב פאנל לנוקיה, אנימציות ורינגטונים
Rising
למישהו פה נגנבה התותה...:rolleyes:
HyPeRSoNiC
טוב אנשים
חחחחחחחחחחחח
זו באמת הגזמה......
בואו נסתפק בחולצה וקפושון......... ? :toothless
Ariels
!!!!!!!!! לא
....אני חייב ביקיני לחברה שלי
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זו מהדורה מוגבלת לחברי הקהילה
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
Biondo
חייב לציין שחולצת טראנס אדיקט זה בסט

אבל לפי דעתי האתר צריך לבוא קודם

והלינק שיהיה רשום על החולצה יוביל לאתר החדש ולא לכאן.
Ariels
יופי נפתח חנות מיוחדת בדיזינגוף סנטר
ממש ליד ביטמן וכלי זמר
וקבלו משהו מגניב נקרא לסניף

ILTA-TA

יענו
IsraeL Trance Adicct - Tel Aviv

וקבלו ש
ILTA
יכול להיות גם

Israel Tel Aviv
-CosmicFire-
חברססס
אם אתם באמת רוצים חולצות ואתר
תפסיקו להתעסק בשתויות ותתחילו לעזור לנו לבנות את האתר..
Ariels
?! במה אתה רוצה עזרה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
תעשה גופיה...

טוב חברס לא הגזמתם???
פתחתם פה קולקציה שלמה
עוד מעט תתחילו לפתוח סניפים
עוד אין אתה ובניים רק אני ובלאק דראגון מנסים לעשות משהו....



ושחכת אותי...

צור איתי קשר באני מציק לך...

NyKoN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אנשים
חחחחחחחחחחחח
זו באמת הגזמה......
בואו נסתפק בחולצה וקפושון......... ? :toothless


אני תומך בו
חלאס עם השטויות.. יאללה חולצה וקפושון
שמישהו יארגן כבר משהו
Ariels
quote:
Originally posted by NyKoN
אני תומך בו
חלאס עם השטויות.. יאללה חולצה וקפושון
שמישהו יארגן כבר משהו


עם כבר חולצה וז'קט, קפוצ'ון זה סתם חרא זה גם
מעפן כזה כמו מחזורים בקיבוצים או משהו מסריח כזה

ואם להשקיע אז לעשות דגם גראפי לתפירה זה איזה 200 שקל לתבנית אבל עדיף על הדפסה מסריחה שיורדת אחרי כמה כביסות

מה שטוב בתפירה ממוחשבת שאתה יכול להביא איזה בגד שבא לך ולהדפיס עליו
כן כן גבירותי ורבותי אפילו על תחתונים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement