|
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אבל אף אחד לא ירה מה כתוב, וחוץ מזה
קבל הבאית אותה גם בחולצה לבנה וז'קט |
|
|
| Ariels |
!!!! קבלו את תחתוני טראנסאדיקט ישראל
 |
|
|
| Hell_Copter |
| רק תן לי אותה בגופיה ואני ישמח!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דווקא לא הייתי מתנגד גם לבוקסר טראנסאדיקט...... חחחחחחחחח
בקשר לחולצה, אולי כדאי שהיא תהיה חצי שרוול??
ובקשר לז'קט..... הוא קצת יותר מדי.... אמממ... איך נקרא לזה..... ספורטיבי.... |
|
|
| NyKoN |
| בואו נעשה גם קפושון סטייל כזה |
|
|
| KrazyDJs |
וגרביים
ונעליים!!
וסנדלים תנ"כיות!!!!!
פי אחים שלי...
הגזמנו קצת לא ? |
|
|
| Ariels |
הלהיט החדש
For your lady
 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Ariels
הלהיט החדש
For your lady
|
:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:
כוססססס אמממקקק אני גומר על המקום אם אני רואה בחורה לבושה בכזה בגד ים
בכל מקרה אריאל הג'קט חזק ביותר!
אני קונה בדוק אם אתם מוציאים |
|
|
| Ariels |
כמו שהבטחתי
 |
|
|
| nimrod levi |
יאללה אריאל, תעצב גם מצעים....
אתה בשוונג
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
תעשה גופיה...
טוב חברס לא הגזמתם???
פתחתם פה קולקציה שלמה
עוד מעט תתחילו לפתוח סניפים
עוד אין אתה ובניים רק אני ובלאק דראגון מנסים לעשות משהו.... |
|
|
|
|