|
רוצים להיות דיג'יים באקסיט בערוץ 10 כנסו.. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
לכו בגדול אחים שלי...
יש אולי מישהו כאן שמכיר מעצב אופנה.??
נעשה חולצה פצצית
קלאברית כזאת
לא חולצת טי כמו סיום מסלול של צוותים בצהל
משהו עם מיליון צבעים:crazy: :crazy: :crazy:
משהו שיראו עלינו ויגידו ווווווווואייייייי מאיפה החולצה הזאת אני חייב אותה ואז נגיד לו..
מצטערים אחרים מהדורה מוגבלת לאוהבי טראנס לסוגיו:tongue3 |
|
|
| -CosmicFire- |
אני מעדיף גופיה צמודה שחורה
עם הסמל של
ILTA
כמו שיש לרועי באווטר
מאחורה
בהתחלה של הצאוור
WwW.TranceAddict.CoM
בעיקול כזה שיצא משהו יפה
מקסימום כולם פה אומרים שהם רוצים
ואנחנו מזמינים בכמות יצא לנו יותר זול.. :]
אבל בנתיים אין לנו אתר אתם כבר חושבים על חולצות :]
נראה לי בנתיים שאני הבן-אדם הכי רציני פה בקשר להתחלה של הבניה אבל באמת שאין לי עצבים וזמן לעשות הכל לבד.. |
|
|
| -CosmicFire- |
היה לי משעמם :}
היו כמה דברים שלא היסתדרו לי במחשב
כמו למשל מאחורה בצאוור צריך שזה יהיה יותר בעיקול והכתב יהיה יותר קטן
ושחכתי לכתוב את כל הכתובת... :] |
|
|
| NyKoN |
אתר זה גדול יחסית
חולצות זה דבר קטן ושיא הסטיייייייל
לא כדאי גופיה.. בטח שלא צמודה..
גופייה רגילה זה לספורט או משהו ולא לרגיל
צמודה זה למסיבות בלאגנים אבל אי אפשר להסתובב בזה ברחוב ושכולם יתלהבו
אני יודע שאם החולצה תראה טוב אני קונה מאה אחוז- תכניסו אותי בתור קונה סגור
תדאגו רק לשלב דגל ישראל ואת הסמל- זה הכי חשוב! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
צמודה זה למסיבות בלאגנים אבל אי אפשר להסתובב בזה ברחוב ושכולם יתלהבו
|
בגלל זה רציתי גופיה צמודה
חולצה טישירט נראה פשוט כזה
אני מעדיף כבר גופיה לא צמודה ליום יום
ואני בטוח שרועי יסכים איתי בזה :}} זה עם היד שלו יעשה שריר יקרע השרוול :} |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחח
אני בער חולצה, לא גופיה..... יותר שווה חולצה.......
ואני גם בעד לעצב את זה כמו שצריך ולא סתם ללכת לבית דפוס.....
נ.ב.
אם תהיה חולצה אני 100% קונה!!!!!
[EDIT]
יו אחים שלי! הרגע בא לי רעיון
אולי נוציא כמה סוגי חולצות?? יעני צבעים שונים, סגנונות שונים....
חוצלות מועדונים, גופיות, סתם טי שירטים.....
ונעשה גם חולצות שחורות וגם לבנות ואולי אפילו כחולות ואפורות או עוד צבעים שכבר נחשוב עליהם.....
מה אתם אומרים?? |
|
|
| KrazyDJs |
ILTA Fashion Line..
טוב נו..קצת נסחפנו..
עוד מעט תרצו לייצר חגורות, שעונים, כובעים, מעילים וכו'... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
סוואמפר כבר הוציא קולקציה של חולצות טראנס אדדיט. :rolleyes:
הוא אפילו הכין פעם פול ושם את כל העיצובים לבושים על ידי דוגמנים.
קיצר היה ממש נחמד, נראה לי עדיין יש את זה בצ'יל אווט... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
סוואמפר כבר הוציא קולקציה של חולצות טראנס אדדיט. :rolleyes:
הוא אפילו הכין פעם פול ושם את כל העיצובים לבושים על ידי דוגמנים.
קיצר היה ממש נחמד, נראה לי עדיין יש את זה בצ'יל אווט... |
כן אבל צריך להזמין מחו"ל.......
וגם עדיף שתהיה לנו חולצה ייחודית של ישראל, לא? |
|
|
| Hell_Copter |
איך הגעתם מלהיות די ג'יים באקזיט בערוץ 10 לחולצות אני לא יודע...
אבל אם כבר אז שיהיה גופיה
אני לא הולך עם חולצות רגילות...
ומה שנייקון אמר נשמע בסט..
יש לי גופיה סטייל זה של טי אנ טי
בת זונה יפה... |
|
|
| Ariels |
טוב זה הטי-שירט שחור/לבן

והכנתי גם ז'קט
 |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
טוב זה הטי-שירט
|
קרוב
התכוונתי שהדגל יהיה על שרוול ימין
והסמל שיהיה יותר קטן על הציץ השמאלי |
|
|
|
|