|
Antwerp is Burning Line Up :o (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
drank misschien ofzow? of is da wa te klein => |
voor drank zullen ze een VEEL grotere tent nodig hebben zenne :p
Ik wens ulle allemaal ne zaligen avond, maar ik twijfel der ni aan da het ne zalige avond zal worden :) |
|
|
| FredNova |
Thanx :crazy:
hopelijk zonder regen :( |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by djcresto
als ik mij niet vergis moeten we tram 2 of tram 15 pakken aan het metrostation diamant = dat onder de central |
ik dacht dat het lijn 3 was
maar de laatste keer stond er een kerel aan het metrostation om de partygangers van de nodige informatie te voorzien, dus normaal gezien is er geen enkel probleem.. :)
ik heb gisterenavond ook een verkoudheid opgelopen, maar deze avond mag me niet ontglippen, ik zal er zeker zijn! je zult me waarschijnlijk herkennen aan de zakdoek in mijn hand.. :)
als dat niet lukt, ik zal een donker blauwe jeans aanhebben, en een groene jas.. :)
ik zal waarschijnlijk als eerste BeTA in het station aanwezig zijn, ik zal proberen een bankje te bemachtigen in de inkomhal.. indien dat niet lukt, wacht ik onderaan de trap! :) |
|
|
| pooley |
Kzal komen maar wel met de auto
Wanneer dak daar ga zijn weet ik ni just..
Kzal een PvD T shirt aanhebben da wel of een hemd (wit) |
|
|
| Gladius |
hehe nice tor =). wel jammer van uw verkoudheid, ik zit momenteel zonder =>.
kzal mennen TA tshirt wel aanhebben, en daarover een witte trui.
voor de metro is het 2,3 en 15 en voor den tram den 3 (via de site altans).
kga der zijn rond half10-kwart voor...
-Glad
ps: tor als ge nog ff tijd hebt, maak dan ineens een groot spandoek van TA voor int station =) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Ik ga ook ma kom ni naar de meetingpoint in het station. Maar als ge mij tegenkomt op AIB moogt ge mij natuurlijk altijd is aanpsreken ;)
gemakkelijk te herkennen aan de sexy ogen ;)
 |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Gladius
ps: tor als ge nog ff tijd hebt, maak dan ineens een groot spandoek van TA voor int station =) |
hah, ik denk niet dat ik daar handig genoeg voor ben.. :p |
|
|
| djcresto |
Misschien is het tijd voor een definitieve lijst van de aanwezigen op het meeting point in de central.
Ikzelf zal arriveren 21u19. Ik kom van Mechelen, nog iemand die op die trein zit?
Als we weten wie er zeker komt moeten we misschien niet wachten tot 22u om te vertrekken. |
|
|
| tor8024 |
| mijn trein komt aan om 21u22 |
|
|
| Menno |
| Ik denk dat ik de meeting niet red, ik heb de foto's in mijn hoofd geprent dus misschien zie ik jullie binnen. |
|
|
| Pumaz |
Mijn trein komt daar toe om 21u19, ik zal een zwarte t-shirt aan hebben met puma op int zilver...
Of anders :
GSM: 0496618574 :) |
|
|
| CygnusX |
| We arriveren om 21u41. |
|
|
|
|