|
Antwerp is Burning Line Up :o (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
qua line up ga ik toch voor antwerp is burning. armin, en cor weegt zeker niet op tegen armin, marco & Mike. Live-acts mogen ze van mij gerust laten.
Boestoen was vorige keer nie slecht, toch die paar nummers niet die ik hem hoorde draaien.
antwerp is burning ga ik dus zeker, 16 jaar illusion misschien |
|
|
| Olju |
bostoen vond ik maar niks zenne
maja, tzal weer feesten worden met armin! :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Gladius
geef mij illusion 16years met:
jan johnston live |
Verwacht daar maar niet teveel van... Dat viel mij echt tegen op TiC :(
Verders ziet dit festivalletje er prima uit hoor :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Olju
bostoen vond ik maar niks zenne
maja, tzal weer feesten worden met armin! :D |
ah hier sé, nog ene uit antwerpen, da wier tijd => |
|
|
| bobbytk |
*kwijl*kwijl*kwijl*
IK ZAL ER ZIJN!!! :tongue3
niet te geloven toch :)
13 september wordt ik dus 21
6 september dit feesje , de zaterdag erop (13de) mijn verjaardag en dan de 26ste september 16 jaar illusion!! lol
kga me goed amusere in september :tongue2 |
|
|
| DJSmiley |
Wordt het live uitgezonden door Studio Brussel?
Die kan ik hier namelijk ontvangen :) |
|
|
| Pumaz |
| Dat ik maar rap uit da stom ziekenhuis ben! |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by DJSmiley
Wordt het live uitgezonden door Studio Brussel?
Die kan ik hier namelijk ontvangen :) |
ik denk het niet.. toch zeker de trance zaal niet! |
|
|
| stanymi |
Bon, j'espère que vous me comprenez :))
On est surement plusieurs francais à nous déplacer à Anvers.
Ce serait sympa de vous rencontrer les belges ;)
Si qqn pouvait traduire pour ceux qui ne parlent pas francais, ce serait sympa ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by stanymi
Bon, j'espère que vous me comprenez :))
On est surement plusieurs francais à nous déplacer à Anvers.
Ce serait sympa de vous rencontrer les belges ;)
Si qqn pouvait traduire pour ceux qui ne parlent pas francais, ce serait sympa ;) |
Hij wilt ne meeting doen |
|
|
| pooley |
grmbl ze hebben dien flyer deraf gehaalt en kvin hem nimeer teurg :/
Iemand die die heeft staan? of kan inscannen van de movex ofoz (als da erin zou staan?)
tia |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hij wilt ne meeting doen |
Dan doen we ene hé :D |
|
|
|
|