return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Antwerp is Burning Line Up :o (pg. 3)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by Nabistai
Dan doen we ene hé :D


Dat is een goed gedacht :D
Hoeveel mensen willen er eigenlijk naar daar gaan? En hoeveel gaan er naar 16 jaar Illusion? Misschien nog eens een nieuw polleke maken? Ik twijfel nog altijd tussen de 2.
CygnusX
quote:
Originally posted by pooley
grmbl ze hebben dien flyer deraf gehaalt en kvin hem nimeer teurg :/

Iemand die die heeft staan? of kan inscannen van de movex ofoz (als da erin zou staan?)

tia


Astublieft : http://users.skynet.be/Cygnus/AiB-Outdoor.jpg
tor8024
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik twijfel nog altijd tussen de 2.


ik zou toch naar antwerp is burning gaan:

1) armin is er ook
2) marco v > cor fijneman (cor draait ongeveer het zelfde als armin, dus met marco heb je meer variatie)
3) push & yves deruyter => veel bonzaï nummers
pooley
Das toch niet op dezelfde datum ?
So what's the problem :))

Ik ga naar alle 2
pooley
Oh ja, THX ALOT cygnus

:x
Nabistai
Ik ben in ieder geval van plan om naar alletwee te gaan :D(er zijn 2 weken tussen, das dus redelijk te doen). Ik denk wel dat ze alletwee makkelijk te bereiken zijn met de trein. Als ik toch zou moeten kiezen dan toch antwerp is burning, lijkt mij echt wel 1 vd betere evenementen van het jaar :D
Dj Tilo
AvB......MarcoV.....Mike....:crazy: :crazy:
I'm definatly coming!
ambs
ik kom waarschijnlijk uit nederland voor dit feestje!! :D Armin :D:D:D
Menno
quote:
Originally posted by ambs
ik kom waarschijnlijk uit nederland voor dit feestje!! :D Armin :D:D:D


Ik ook, Armin 3 uur lang wil ik niet missen. Ga deze week mijn kaartje halen.

Is er al iets bekend van de timetable?
Ik las dat Marco V van 23.30 tot 01.30 moet draaien. Maar van Mike en Armin kon ik niets vinden.

Nog ff een vraagje over het vervoer: kun je het het feest ook bereiken vanaf Antwerpen Berchem of kan dat alleen via Centraal? (het openbaar vervoer is wel gratis op vertoon van je kaartje geloof ik)

Alvast Bedankt
tor8024
quote:
Originally posted by Menno
Nog ff een vraagje over het vervoer: kun je het het feest ook bereiken vanaf Antwerpen Berchem of kan dat alleen via Centraal? (het openbaar vervoer is wel gratis op vertoon van je kaartje geloof ik)


vervoer is inderdaad gratis

en normaal gezien kun je van in heel de provincie antwerpen het festivalterrein bereiken.. er komt later nog wel een meer gedetailleerd schema van het openbaar vervoer op de site..

CygnusX
quote:
Originally posted by Menno
Is er al iets bekend van de timetable?
Ik las dat Marco V van 23.30 tot 01.30 moet draaien. Maar van Mike en Armin kon ik niets vinden.


Ik las hier dat Marco van 2 tot 4 en Armin van 4 tot 7 draait.
djcresto
de kans zit er weer in dat ik alleen zal moeten gaan. Maar ga het toch nie laten liggen, speciaal men weekend vrij gehouden. En Armin van 4 tot 7 zou zalig zijn. Zo goeie vette trance in de ochtend, nix is zaliger. Tijdens het uitgaan dan ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement