|
Antwerp is Burning Line Up :o (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by djcresto
de kans zit er weer in dat ik alleen zal moeten gaan. Maar ga het toch nie laten liggen, speciaal men weekend vrij gehouden. En Armin van 4 tot 7 zou zalig zijn. Zo goeie vette trance in de ochtend, nix is zaliger. Tijdens het uitgaan dan ;) |
same here.. de mensen met wie ik telkens ga, hadden al een reis geboekt voor die periode, en het ziet er niet naar uit dat ik nog iemand zal vinden.. maar als we een meeting doen is dat geen probleem.. :)
trouwens, armin van 4 tot 7 is een climax die ik niet wil missen! |
|
|
| pooley |
kheb een backup plan al gevonden
Dus de kans dak nu ni ga is extreem klein :) |
|
|
| Mister_Michel |
| Zullen er ter plekke ook nog tickets verkocht worden? |
|
|
| tor8024 |
| ja, maar dan zul je een paar euro meer betalen.. ;) |
|
|
| Eagle` |
stond al twee keer aan de kassa: Ticket voor AiB plz ?
eerste keer men bankkaart niet mee
gisteren heb ik men bankkaart mee, is ze kapot :whip: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Eagle`
stond al twee keer aan de kassa: Ticket voor AiB plz ?
eerste keer men bankkaart niet mee
gisteren heb ik men bankkaart mee, is ze kapot :whip: |
haha poor thing :rolleyes:
ni wanhopen, nog tijd genoeg, en da geraakt toch ni uitverkocht...
-glad |
|
|
| Eagle` |
TA meeting op AiB ?
edit: ik pak zeker deze keer paar vinylplaten en 76 album mee om te handtekenen, in april was het klungelgehalte vrij groot met die AiB outdoor poster die ik van de muur had gehaald ;) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
TA meeting op AiB ?
edit: ik pak zeker deze keer paar vinylplaten en 76 album mee om te handtekenen, in april was het klungelgehalte vrij groot met die AiB outdoor poster die ik van de muur had gehaald ;) |
hah, i can relate to that..
vorig jaar in brussel had ik mijn push album mee, maar de dj booth stond te hoog dus ik kon onmogelijk bij hem komen.. na zijn set passeerde hij op de dansvloer en toen was ik verdorie mijn balpen verloren! :whip: het bleef dan maar bij 'yo mike' en een thumbs up..
die meeting zie ik wel zitten.. wie gaat er nu eigenlijk allemaal? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by tor8024
hah, i can relate to that..
vorig jaar in brussel had ik mijn push album mee, maar de dj booth stond te hoog dus ik kon onmogelijk bij hem komen.. na zijn set passeerde hij op de dansvloer en toen was ik verdorie mijn balpen verloren! :whip: het bleef dan maar bij 'yo mike' en een thumbs up..
die meeting zie ik wel zitten.. wie gaat er nu eigenlijk allemaal? |
ik ga zeker, al moet ik alleen gaan. Dus TA meeting zie ik wel zitten, kan wel wat companie gebruiken.
Hadden we nu maar BeTA t-shirts ;-) konden we elkaar direct herkennen.
Is er eigenlijk nog iemand geïnterresseerd in een andere dan de trance tent?
Zou ooit wel eens het supreme dj team aan het werk willen zien. |
|
|
| tor8024 |
^^ ik zou wel eens de drum'n'bass tent willen bezoeken
maar ik weet niet of dat er van zal komen, gezien de line-up voor de trance tent.. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by tor8024
^^ ik zou wel eens de drum'n'bass tent willen bezoeken
maar ik weet niet of dat er van zal komen, gezien de line-up voor de trance tent.. |
drum & bass vind ik echt slecht. Denk ook nie da ik de trance tent zal willen verlaten eigenlijk. |
|
|
| pooley |
Idem
D&B is maar iets raars |
|
|
|
|