return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Antwerp is Burning Line Up :o (pg. 6)
View this Thread in Original format
tor8024
laat ons weten hoe het afloopt nabistai.. ;)

klein vraagje.. spreken we af aan het station of op het terrein zelf? het is een groot gebeuren, dus de kans is niet klein dat we elkaar mislopen..

oh ja, zijn er ook b-dagtrips met de nmbs? in april was dat het geval en dat kwam heel voordelig uit..
CygnusX
quote:
Originally posted by tor8024
oh ja, zijn er ook b-dagtrips met de nmbs? in april was dat het geval en dat kwam heel voordelig uit..

Yep, die zijn er.

Zijn er die niet met de trein gaan? Als iedereen met de trein gaat, dan kunnen we net zo goed bij het station afspreken ja. Wat zegt de rest ervan?
tor8024
quote:
Originally posted by CygnusX
Yep, die zijn er.

goed nieuws!

quote:
Zijn er die niet met de trein gaan? Als iedereen met de trein gaat, dan kunnen we net zo goed bij het station afspreken ja. Wat zegt de rest ervan?

dat lijkt me toch het beste
op die manier zullen we elkaar zeker niet mislopen
djcresto
ik heb voor mn werk abo nr antwerpen dus b dag trip hoeft voor mij niet.
Heeft er iemand een idee tegen welk uur er meeting zou zijn. Uit ervaring lijkt het mij best op zulke events vroeg aanwezig te zijn.
tor8024
quote:
Originally posted by djcresto
Uit ervaring lijkt het mij best op zulke events vroeg aanwezig te zijn.

idd, ik wil niet nog es een uur aan de deur staan zoals de laatste keer :whip:
Nabistai
Ok, ik zal dus naar aib komen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

(welke trein gaan jullie allemaal pakken -> kwestie van een beke tegelijk toe te komen en mss al ewa kompanie te hebben op den trein :))
pooley
Ik kom me paar vrienden met den auto

Laat op tijd weten waar/wanneer ge afspreekt enzo :-)
Pumaz
Moesten jullie het nog niet doorhebben, in het weekend ben ik niet op de kliniek, dus zal ik er ook zijn :D
Afspreken aan het station is inderdaad het beste, maar hoe moeten wij elkaar herkennen?
tor8024
quote:
Originally posted by Pumaz
Moesten jullie het nog niet doorhebben, in het weekend ben ik niet op de kliniek, dus zal ik er ook zijn :D
Afspreken aan het station is inderdaad het beste, maar hoe moeten wij elkaar herkennen?

iedereen kent ondertussen cygnus en tatanagirl denk ik, dus dat moet deen probleem zijn.. :)
Tiger777
Ik heb het gisteren voorgesteld aan men ouwers, en raad eens.

ik mag niet. :(
Dus, hoogstwaarschijnlijk ben ik der ni bij.

TatanaGirl
Count me in :) Ik zou deze TA-meeting en aib zeker niet willen missen.

Groetjes

TatanaGirl
Tiger777
ik wil het ook ni missen :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement