|
Antwerp is Burning Line Up :o (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
het is speciaal, niet raar ;)
ik vind het echt een zalig type muziek, er zit veel energie in en heel wat nummers bevatten erg diepe sounds.. |
|
|
| CygnusX |
Ok, we zullen eens een lijstje opmaken voor de meeting.
Tot nu toe :
BeTA's : tor8024, Eagle`, dj cresto, pooley, CygnusX, Gladius (?), DJ Tilo, [BE]FusioN`--, Pumaz (?), Olju, Nabistai(?), camzicaze, Steve-Austin (?), Pier, Buoyant
FrTA's : Transa E.P., stanymi
NlTA's : ambs, Menno
Pas het lijstje maar aan als ik u er niet bij heb gezet of als ge er ten onrechte bijstaat. |
|
|
| Pier |
Yep, ik ga
en dien [BE]Fusion`-- komt me bekend voor, mss kent hij mij ook ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Zouden er speciale reinen van brussel naar antwerpen rijden om 12uur? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Zouden er speciale treinen van brussel naar antwerpen rijden om 12uur? |
De laatste vertrekt in Brussel-Centraal om 23u41.
Het zou leuk zijn als ge erbij zijt ;) |
|
|
| Pier |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Ach ga gewoon naar beide ;) |
jep, da doe ik ook als het geld een beetje meewilt :) |
|
|
| Gladius |
ik wil wel heel graag, maar weet nog niet of ik met paar maten zal gaan. eigenlijk zie ik die meeting eerder zitten omdat die maten ni echt voor puren trance zijn =).
count me in dus! :p
-Glad |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
count me in dus! :p |
Ok, uw vraagtekentje is weg nu :D
BeTA's : tor8024, Eagle`, dj cresto, pooley, CygnusX, Gladius, DJ Tilo, [BE]FusioN`--, Pumaz (?), Olju, Nabistai(?), camzicaze, Steve-Austin (?), Pier, Buoyant
FrTA's : Transa E.P., stanymi
NlTA's : ambs, Menno |
|
|
| Tiger777 |
| hmm...23:41... da lukt hééél misschien. |
|
|
| Tiger777 |
| alhoewel nee, trein lukt niet. Maar, ik zat zo just de kaart te bekijken(1e keer dat ze misschien nog is nuttig wordt :p ). En ik zie dat BEfusion langs groot-bijgaarden moet passeren... en ook langs ternat, die, die kan mij en nabistai meenemen...? |
|
|
| Nabistai |
Ja jongens, ik wil zeker meegaan!
MAAR (en hier begint hij weer met zijn melig gezaag)
Op 6 september is er hier in de buurt blijkbaar een fuif (v-dance). Natuurlijk denkt ge direct, de trancegoden missen voor een stomme fuif, dikke loser! Maar ik heb verleden week echt wel het meisje van mijn dromen ontmoet! Ze is echt in elk opzicht perfect voor mij! Het enige porobleem is dat ze een lief heeft MAAR die relatie is door mijn aaanwezigheid serieus aan het wankelen. Vandaag ga ik proberen serieus met haar te klappen om te zien hoe het zit. ALS het mij zou lukken dan zal ik me haar zeker naar die fuif gaan (ze heeft strenge ouders => met haar naar aib gaan is onmogelijk). Lukt het niet dan ga ik maarschijnlijk naar aib (depressief en troost zoekend bij mijn mede-betas maar kom, dan zal ik er toch zijn) |
|
|
| Tiger777 |
| oh my. Proficiat ;) |
|
|
|
|