|
Antwerp is Burning Line Up :o (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
okay, nabistai gaat ook niet mee |
Heeft hij toch gescoord? :D ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Het roddelcircuit beweert van wel, ikzelf daarentegen betwijfel het. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Het roddelcircuit beweert van wel, ikzelf daarentegen betwijfel het. |
Ahem u twijfelt aan mijn capaciteiten :conf:
Anyway ik neem aan dat het roddelcircuit gestart is door onze goede oude bekende:
Anyway, hij heeft gelijk, ik ga maarschijnlijk ni naar aib omdat ik waarschijnlijk bij iemand anders zal zitten ... :D (MOEST mijn afspraak nog afspringe dan spring ik op den eerste trein richting antwerpe en laat ik iets wete ;)) Kwens ulle zoizo ne goeie avond en amuseert ulle allemaal!
(ze is wel nog ni van mij hé) |
|
|
| Tiger777 |
ja inderdaad, de goeie ouwe bekende :)
proficiat met de nieuwe verovering, gade mij nog nekeer voorstellen?
| quote: | | Ahem u twijfelt aan mijn capaciteiten |
neenee, zou ni durve ;)
om terug te komen, ik zal er NIET zijn, in geen enkele hoedanigheid. Heb vandaag nog enkele mensen gevraagd die eventueel voor mijn vervoer zouden kunnen zorgen, en niemand daarvan gaat naar aib, tot de volgende occasie dan maar zeker? |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ja inderdaad, de goeie ouwe bekende :)
gade mij nog nekeer voorstellen? |
der is nog altijd nen 3de in het spel... :(
MAAR ANYWAY, ik denk dat we dit beter naar de offtopic thread nemen want we zijn weer serieus bezig :D |
|
|
| Tiger777 |
| Het mysterie blijft: Gade mij nu voorstellen, Read all about it: read the OFF TOPPIC THREAD! |
|
|
| pooley |
| Minder en minder :/ |
|
|
| TatanaGirl |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wel tatanagirl lijkt nog beetje op haar avatar ook ;) |
Dank je wel, het is een mooi compliment. Op aib zulde zien of de foto's niet liegen :)
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Eagle` |
| Line-up met uren is available op AiB site |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Line-up met uren is available op AiB site |
Waar? Ik zie het nergens :conf: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Waar? Ik zie het nergens :conf: |
normaal is er nog een klein venstertje met uren, na de intro :) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Waar? Ik zie het nergens :conf: |
me neither :(
ik heb wel gehoord dat mike de avond afsluit vanaf 5u
eagle, als je de uren hebt, post ze dan plz!! :) |
|
|
|
|