return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Treo
Wow, detta är ju givet ! jag är där..
Kraith
*bokar in 27/9 i partykalendern*

Måste fixa biljett ASAP!
chjo
Hur prioriterar man?!?!

Tjejen fyller år 27/9 :(
Blir svårt få me henne dit..
staz
åt helvete med tjejen!

för att vara seriös så ere klart man prioriterar tjejen.
reveal
fira tjejen på dagen, sen dra till festen på kvällen? borde funka
Kongo_kim
quote:
Originally posted by reveal
fira tjejen på dagen, sen dra till festen på kvällen? borde funka


Han bor i Jönköping. Har nog inte tid med båda
Endre

hah, måste bara träffa jono Grant då :p får snackla med han. hihi :D
Vizay
tss endre ditt as ;)

men damn nu blir jag lessen...en månad för tidigt...å jag som verkligen skulle vilja se gtr igen å above and beyond...jaja, får väl leva med att jag har missat typ hela trancescenen i år :p
Powell
quote:
Originally posted by mindshooter
Kenny klagar INTE!!!! MUMS!! Får inte missa detta för allt i världen


är inte du 18,19 nånting :conf: eller du kanske fixar de på andra vis :P
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Powell
är inte du 18,19 nånting :conf: eller du kanske fixar de på andra vis :P


Slasken kjenner Parham:p

Kongo_kim
quote:
Originally posted by Powell
är inte du 18,19 nånting :conf: eller du kanske fixar de på andra vis :P


Det är ju 18 på förköp
JayBee
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
ehh stevo... om man inte förköper är d högre åldersgräns då???


det kan ju inte riktigt han svara på. det beror på vakten i dörren och vilken tid du kommer. kommer du tidigt är det möjligt att du komer in som 18-19 men sent kanske inte eller kanske inte övr huvudtaget. vissa vakter är ju griniga... snarare alla. men om du inte vill ta några risker så skaffa förköp. det är alltid 18 på förköp vilket inte är så konstigt annars skulle en massa folk komma till dörren med biljet för flera hundra, inte komma in och begära pengarna tillbaks och skulle bli massa tjafs. de får ju sälja alkohol till 18 så de skiter i det om det är förköp. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement