|
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more] (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gjorde en karta
|
Tack allra mjukast! som min morfar jämt brukade säga :) Har skrivit ut den nu :rolleyes: ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
finns det biljetter kvar till devotion???
Har mailat "dom" men var sugen på att veta.. :) |
|
|
| Gate 42 |
| Så vitt jag vet så ska det finnas en del biljetter kvar. Själv ska jag in till stan på måndag och försöka fixa en biljett åt en vän som inte är ute i god tid :D |
|
|
| zamson |
| jag har ju inte heller kirrat biljett än... glömde bort det hela totalt.. men men får hoppas påd et bästa... blir fullt upp nästa vecka :) |
|
|
| toka |
| wohoo! snart dax! inte långt kvar nu till devotion! lääängtar! |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Köpte biljetter samma vecka som de släptes...fan, Picotto har man väntat på...ojoj...Längtar som bara den...har lyssnat non-stop på Radio 44 (Vecka44.com). För er som inte vet så kör de Picotto non-stop fram till typ lördag. :D Örongodis så det står härliga till! |
|
|
| JayBee |
hehe jag har varit och handlat lite inför lördag :) det ska bli himmla kul. det blir väl en del som kommer tror jag.
Treo kommer oxo, hans biljett är köpt fast han har svårigheter att ta sig ut på internet, men honom lär ni se oxo :)
VI SES PÅ LÖRDAG :D |
|
|
| Glorie |
ojjj... Treo!!!! jäklar amalia! MEN hur ska vi känna igen varandra?
:( uuuuuh. ni får säga va ni ska ha på er :D
ja måste ju tyvärr planera det redan nu, eftersom jag åker tidigt i morgon och alltså måste packa ikväll...=/
kommer nog ha en svart kort klänning utan ärmar med en tribal me orange å gult på på bröstet.... ELLER svart kjol och blå tröja... eller den svarta klänningen och en svart tröja ovanpå.. Kan hända att jag byter om därinne.. haha :D svarta stövlar iaf :) Nu får ni komma fram :D men det e aldrig nån som vågar ;) KÄST :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
ojjj... Treo!!!! jäklar amalia! MEN hur ska vi känna igen varandra?
:( uuuuuh. ni får säga va ni ska ha på er :D
ja måste ju tyvärr planera det redan nu, eftersom jag åker tidigt i morgon och alltså måste packa ikväll...=/
kommer nog ha en svart kort klänning utan ärmar med en tribal me orange å gult på på bröstet.... ELLER svart kjol och blå tröja... eller den svarta klänningen och en svart tröja ovanpå.. Kan hända att jag byter om därinne.. haha :D svarta stövlar iaf :) Nu får ni komma fram :D men det e aldrig nån som vågar ;) KÄST :D | nä men om vi säger såhär.. ALLA känner ju stefan :) han är vårat spindelnät och alla kan samlas runt honom så träffar vi nog varandra. eller så kan vi bestämma något i förväg sådär men det är ju jobbigt för alla kommer typ olika tider och hittan och dittan :)
mig lär ni känna igen, jag kommer har tema "orange/svart" +oranga lightstick & + orange hårgele :)
fan jag kan inte hålla mig :D
|
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
nä men om vi säger såhär.. ALLA känner ju stefan :) han är vårat spindelnät och alla kan samlas runt honom så träffar vi nog varandra. eller så kan vi bestämma något i förväg sådär men det är ju jobbigt för alla kommer typ olika tider och hittan och dittan :)
|
haha :stongue: det där kommer aldrig att funka :) kan ja säga redan nu, men ok, ja ska hålla utkik efter nån me orange hår då :p Känner du treo eller? så man kan säga hej till honom me? :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha :stongue: det där kommer aldrig att funka :) kan ja säga redan nu, men ok, ja ska hålla utkik efter nån me orange hår då :p Känner du treo eller? så man kan säga hej till honom me? :) |
hehe vadååååra? :) nä men vad har du för förslag då? det är jävligt svårt att få allt folk att samlas liksom. jag tror inte att alla kommer träffa varandra hur vi än gör. det finns alltid nån som skiter i vad vi säger och nån som inte hajar och nån som tar fel eller råkar ut för nått osv. men vi kan ju satsa på att de flesta utav oss träffas :) men mina öron är öppna, säg bara nått så är jag nog med på det :D (men vi kan ju träffas backstage med mauro, alla här är väl oxo bästa poolare med honom som jag ;) )
hmm nä jag känner inte Treo nu men jag kommer förmodligen känna honom efter lördag, han ska vara med på paintball. förmodligen så kommer han till devotion tillsammans med mig fast jag tror inte att han kommer vara vid min sida hela kvällen :)
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Tyvärr har ju TAs en tendens att ha svårt att träffas, kanske en del helt enkelt inte bryr sig eller inte vill.
Själv tycker jag det bara är kul och hoppas på att om nån jag inte har träffat kommer fram och hälsar, tro inte att jag utser mig själv till nån gud som alla ska samlas vid men faktuk är att många säkert vet hur jag ser ut om dom tex. vart på Liquidsunset.org å kollat.
Jag vet inte hur alla ser ut men många.
Jag och mindshooter har försökt få igång att vi kör helt enkelt med att vi ses på höger sida om DJen på main längst fram... har funkat till viss del men om vi gör det till en vana så kan det ju vara så på alla fester så vet man det att om jag går till höger sida om DJen längst fram så står det förmodligen ett par TAs där å dansar...
Det har hänt att några har känt igen mig och så har jag i min tur presenterat dom förvarandra och förklarat att dom bägge e SWETAs och så hälsar dom på varandra...
Kom igen nu alla fegisar I DARE YOU :) |
|
|
|
|