return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more] (pg. 6)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tyvärr har ju TAs en tendens att ha svårt att träffas, kanske en del helt enkelt inte bryr sig eller inte vill.
Själv tycker jag det bara är kul och hoppas på att om nån jag inte har träffat kommer fram och hälsar, tro inte att jag utser mig själv till nån gud som alla ska samlas vid men faktuk är att många säkert vet hur jag ser ut om dom tex. vart på Liquidsunset.org å kollat.
Jag vet inte hur alla ser ut men många.

Jag och mindshooter har försökt få igång att vi kör helt enkelt med att vi ses på höger sida om DJen på main längst fram... har funkat till viss del men om vi gör det till en vana så kan det ju vara så på alla fester så vet man det att om jag går till höger sida om DJen längst fram så står det förmodligen ett par TAs där å dansar...
Det har hänt att några har känt igen mig och så har jag i min tur presenterat dom förvarandra och förklarat att dom bägge e SWETAs och så hälsar dom på varandra...

Kom igen nu alla fegisar I DARE YOU :)

Det låter som en bra idé...jag har säkert sett de flesta av er, men jag är skitkass på ansikten och ännu värre på namn, så don't blame me for that :) - men känner jag igen någon ska jag defenitivt hälsa...På Trinity II var det någon nisse som tydligen kände igen mig, och kom fram och berömde mig för min Dance Valley video...Då blev jag glad - så det var najs :) Jag ska iofs med bussen från Jkpg, kommer säkert träffa en del personer där...Jag vet inte om den stannar i Lkpg, om det de har en egen buss därifrån? Hur som haver - syns på lördag...nu måste jag duscha...!
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
tro inte att jag utser mig själv till nån gud som alla ska samlas vid

VA??!?!?!?! men jag som trodde att...

:haha: :haha: :crazy:
staz
jag träffar gärna nytt folk.. hoppas bara att jag kan komma.. har en tendens att dra på mig förkylningar lagom till alla fester... midway missade jag pga sjukdom.. trance nation i april gick jag på fast ja va sjuk (vart typ frisk efter allt dansande och svettandes :D) och nu vart jag lite förkyld igår.. får hoppas att det inte blir värre...
så till höger om dj båset längst fram alltså? är det det som gäller?
op trance eller techno golvet isf?

postade för övrigt en post om ett möte på TC, men det verkade inte vara alltför stort intresse :(.. för er som varit på munchen innan så skulle övervåningen precis ovanför trappan vara en bra mötesplats.. (finns 2 trpapor upp till övervåningen, en som leder upp ifrån main golvet och en som leder upp direkt när man kommer upp från bottenvåningen.. jag syftar på den sistnämnda..)
DJ_Laszlo
Jag ser gärna att vi träffas på Techno-golvet...men det har ju mindre betydelse...inte för att jag vet hur det ser ut där inne, men baren kan man också ses vid...garderoben likaså...finns ett oändligt antal alternativ...hur som helst...får ni syn på Lasseman så hojta bara till!! :D
SteveTranz4ever
Anledningen att vi brukar säga till höger fram på golvet är för att folk inte gärna vill dra sig vid en viss tidpunkt... det är svårt att dra sig från golvet om tex. det är världens drag å klimax på golvet därför e ändå golvet en mer central punkt och sen kan man gå åt sidan om man vill å snacka eller hälsa om man stöter ihop med nån för då vet man iaf hur personen/personerna ser ut...
Lite hög volym men man får kompromissa...
staz
sant.. bara lite svårt att snacka där:)

kommer nog föredra trance golvet, fast vill se/höra/uppleva lite av picotto också, men håller väl utkik vid båsen iaf :)
Glorie
ja ska försöka smita fram där vid det där stället..till höger om dj'n även om det området inte är nåt jag föredrar att stå i :)

kan ju bara tillägga att ja inte kommer känna igen nån :D (mer än de ja träffat förut) men jaja :) ni kan väl sätta på er en stor namnskylt där de står ert nickname :p :D hoho

nu drar ja, ses på lörda, förhoppningsvis :)
JayBee
hehe jag brukar alltid stå längstfram i vilket fall som helst. men om det finns 2 dansgolv kan vi ju ha 2 TA grupper :) det blir typ inbördes krig i TA :) techno vs trance :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
har en tendens att dra på mig förkylningar lagom till alla fester... midway missade jag pga sjukdom.. trance nation i april gick jag på fast ja va sjuk (vart typ frisk efter allt dansande och svettandes :D) och nu vart jag lite förkyld igår.. får hoppas att det inte blir värre...

Fan.... nu har jag dragit på mig världens förkylning... får skita i Weekender ikväll... hoppas det inte blir sämre till imorrn... har paintball att orka med också :eyespop: <<-- så där känner jag mig faktiskt just nu...

Ingen alkohol på förfesten för mig...
SteveTranz4ever
Prel. speltider.

Techno floor
2200-0000 Cari Lekebusch [SE]
0000-0300 Mauro Picotto [IT]
0300-0500 Henrik B [SE]

Trance floor
2200-0000 Parham [SE]
0000-0200 Gareth Emery [UK]
0200-0500 Above & Beyond [UK]

mindshooter

såhär ser jag alltid ut när jag dansar...armarna uppåt.
nu känner alla igen mig.

Tror faktiskt att jag ska ha dom där byxorna. Kort hår, knöl på huvudet och självlysande armband...

Kommer nog vara längst fram på Trance golvet mest hela tiden :)
Kongo_kim
bara att konstatera jag har inte råd att gå.
Jävla fotbollen tar upp hur mycket cash som helst.

men jag vill ha en rapport på minst 10 sidor storlek 12 tack ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement