return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more] (pg. 7)
View this Thread in Original format
Versace
hur står det till med försäljningen av biljetterna??
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Versace
hur står det till med försäljningen av biljetterna??

Tydligen så har dom sålt över förväntan... :)
zamson
Jag måste tyvärr också lägga mig den här gången... Det hade varit skitkul o se picotto, gtr o above & beyond. Nu är hälsan skit och ekonomin ännu värre. Det känns inte så jobbigt nu men på lördag kommer ångesten...d vet jag. Kenny, whiterussian, steve, lonne och alla som stod på dansgolvet kl 4:45 på Berns i tisdags.. Hade gärna dansat med er igen - men det kommer fler tillfällen!
impulze
quote:
Originally posted by zamson
Jag måste tyvärr också lägga mig den här gången... Det hade varit skitkul o se picotto, gtr o above & beyond. Nu är hälsan skit och ekonomin ännu värre. Det känns inte så jobbigt nu men på lördag kommer ångesten...d vet jag. Kenny, whiterussian, steve, lonne och alla som stod på dansgolvet kl 4:45 på Berns i tisdags.. Hade gärna dansat med er igen - men det kommer fler tillfällen!
´

det var nice ändå mannen, har vart en skitnice vecka ;) jag lägger mig inte iaf, har redan biljett o så, men vi ses iaf på andra fester :D
DJ_Laszlo
Allright...det är ni som är bossarna...:) Till höger om DJ:n alltså...för er som inte känner igen mig så är detta jag (till vänster):

JayBee
hej hej alla barn,
Jag heter doktor fredde frisk och tänkte berätta om några tipps så att ni inte blir förkylda till devotion.

1) lägg er tidigt
2) drick C-vitamin brus eller juice osv
3) ta en kort jogging runda (så länge du inte överanstränger dig så frigörs massa vita blodkroppar för att hjälpa dig bekämpa bakterierna :) )
4) drick mycket vätska (nej nej barn... inte läsk och saft jag menar typ vatten, mjölk och juice)

Lycka till och missa inte devotion ;)

MvH//Frisk

mindshooter
Tack doktor Frisk!

Jag har följt dina råd och mår nu alldeles prima i bollen ska du veta. Är så in i norden taggad till den dubbel-bubbel-roliga devotion festen.

hustler
Satan vad jag är taggad!
SteveTranz4ever
Fan va ni e käcka :)

Mår just nu som en ko som blivit slagen med en smuttsig spade...

Men att ta en lite motionstur... kan de verkligen vara bra, stämmer det där med dom vita blodkropparna som frigörs ??

[edit] Enda fördelen med att vara förkyld är att de e skönt att nysa
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men att ta en lite motionstur... kan de verkligen vara bra, stämmer det där med dom vita blodkropparna som frigörs ??

Vad kul att höra kenny ponken, du ser det är lätt som 1,2,3 :)

Bra stefan, fråga på du bara, var inte rädd för att fråga.
här kommer svaret på din fråga:

svar: ja

tänk dig i lumpen.. folk blir väldigt sällan sjuka i lumpen, svaret: för att de ständigt håller igång.

Om du dessutom varit i väldigt bra form en gång i livet och sen slutar motionera så kommer du kanske förlora peaken liksom men ditt imunförsvar har ändå blivit permanent förbättrat.

men som sagt så ska man ju inte springa tills man spyr, det räcker med en kilometer kanske, det beror ju på hur bra kondis man har, jag körde 2 kilometer idag bara en lätt runda för att få igång de små rackarna.

men om du redan har blivit rejält sjuk så är det inget bra altså, man ska nog bara jogga om man känner att man har en förkylning på G inte när du är pladask på soffan liksom... du kanske känner att du är lite snorig och ont i huvudet kanske.. känner dig lite små seg, tecken på förkylning, då ska man gärna ta en liten runda, dricka mycket och sova tidigt så lär din förkylning vara borta nästa dag. Men förmodligen så bör man göra så några dagar för bakterierna kan ligga kvar i din kropp i flera dagar.. de jävlarna ligger och gömmer sig där dina småttingar inte hittar dem och så kommer de ut och testar att anfalla dig litedå och då men om du följer mina tipps i ett par dagar så kommer bakterie jävlarna att få slut på sina resurser och tillslut dö ut.

men om du vill veta de allra 2 starkaste motgiften till förkylning så är det C-vitamin och SÖMN!!! du måste lägga dig tidigt.

Käka tomater är oxo fruktansvärt bra. det är kanske inte en snabb lösning på en existerande förkylning men om du tar några tomater i veckan så håller du kroppen i god form ifall det skulle komma en trupp bakterier :)

Jag hoppas att jag har varit till någon hjälp idag mina små barn. var nu snälla mot era kroppar så är eran kropp snäll mot er :)
MvH//doktor Frisk

Amnezia
dammit...kommit in i en gryym dålig trend här..missat allt iår:eyespop: å missar även morgondagen me lekebush å picotto:whip:
pengarna dök ju inte upp i tid:mad:
måste ändra på detta asså...sukka

ha kul å spela gärna in seten:P;)
staz
jaybee, it makes sense.. men har läst att C vitamin mot förkylning inte hjälper ett dugg, att det bara är en myt..

om du har någon källa där det finns belägg för att c vitamin på något sätt skulle hjälpa så kollar jag gärna in den :)

det är en antioxidant, kan inte se hur det skulle hjälpa mot virus på något sätt..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement