|
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more] (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| Jag har oxo köpt biljetter nu så vi ses där! ;D |
|
|
| Amnezia |
fan varför kan man aldrig köpa bilj i örebro för:whip: :whip: craap:rolleyes:
finns det hopp om bilj fortf måntro??? vore dumt å missa detta.. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Amnezia
fan varför kan man aldrig köpa bilj i örebro för:whip: :whip: craap:rolleyes:
finns det hopp om bilj fortf måntro??? vore dumt å missa detta.. |
Ja det är klart. i pitch control altså(köpte ju min biljett idag så det finns kvar). men du kanske kan be en kompis i sthlm köpa åt dig så betalar du senare eller så kanske du kan åka ner till sthlm och köpa en biljett.. de lär nog ha kvar biljetter ett tag till. det är bara att ringa först och be dem hålla kvar en åt dig i ett par timmar eller så. eller så kanske de kan posta den till dig om du betalar lite extra eller nått. det går alltid att ordna på nått sätt :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by JayBee
Ja det är klart. i pitch control altså(köpte ju min biljett idag så det finns kvar). men du kanske kan be en kompis i sthlm köpa åt dig så betalar du senare eller så kanske du kan åka ner till sthlm och köpa en biljett.. de lär nog ha kvar biljetter ett tag till. det är bara att ringa först och be dem hålla kvar en åt dig i ett par timmar eller så. eller så kanske de kan posta den till dig om du betalar lite extra eller nått. det går alltid att ordna på nått sätt :D |
yup yup...löst sig förr så blir nog bra:cool: ;)
känns som vi behöver en pitch affär här me...skivor + ett ställe å köpa bilj på..(((thump up)) |
|
|
| zamson |
| måste ju skaffa fram pengar så jag kan köpa min biljett - kommer gråta floder om dom skulle ta slut |
|
|
| AC. |
Inhandlade biljett idag på pitch. Killen som sålde den till mig sa att det var många biljetter sålda 8Givetvis) tror dock han insåg precis som jag att han höll samtidigt som han sa det en (till synes) stor bunt biljetter i sin hand som inte var sålda. 280 pix.
Men andra ord, jag kommer närvara helt säkert. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by AC.
Inhandlade biljett idag på pitch. Killen som sålde den till mig sa att det var många biljetter sålda 8Givetvis) tror dock han insåg precis som jag att han höll samtidigt som han sa det en (till synes) stor bunt biljetter i sin hand som inte var sålda. 280 pix.
Men andra ord, jag kommer närvara helt säkert. |
Ja men det är för att de fick in nya biljetter igår! deras förra bunt var slutsåld. så de har sålt många biljetter. |
|
|
| Glorie |
| Jag och min kompis Miriam kommer me! ;) (om inget oförutsett inträffar) :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Jag och min kompis Miriam kommer me! ;) (inget oförutsett kommer att inträffa) :p |
Underbart tjejen... var ju år & dagar sen man träffade dig.... :) |
|
|
| Glorie |
hehe, jaaa... ska bli roligt me festen och roligt att träffa dig me :)
Problemet e hur vi ska hitta till München. har frågat två polare i sthlm, så nu vet ja att vi ska åka tunnelbana till Mariatorget ;) sen gå cirka 500 m, (här kommer det luddiga :stongue: ) först höger, sen vänster, sen höger igen :D :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, jaaa... ska bli roligt me festen och roligt att träffa dig me :)
Problemet e hur vi ska hitta till München. har frågat två polare i sthlm, så nu vet ja att vi ska åka tunnelbana till Mariatorget ;) sen gå cirka 500 m, (här kommer det luddiga :stongue: ) först höger, sen vänster, sen höger igen :D :crazy: |
Gjorde en karta
 |
|
|
|
|