return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more] (pg. 3)
View this Thread in Original format
staz
gäller 18 på sasha den 22 aug också då om man har biljett?
toka
wohoo!! nu har man beställt och betalat biljetterna!! bara dagarna kvar att räkna nu:)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by chjo
Hur prioriterar man?!?!

Tjejen fyller år 27/9 :(
Blir svårt få me henne dit..


ajaj...tuff sits du sitter i...:( men som Reveal sa...Fira på dagen, festa på kvällen/natten...
zamson
jag köper biljett nästa vecka...hoppas d finns kvar!
dj_revive_
jävligt schysst line-up....... men 20 år.......fan va trist. :mad: :(

/Revive
Gate 42
Typiskt att pengarna tog slut nu när jag hade tänkt köpa biljett. Hoppas det finns nån kvar när skattepengarna/lönen kommer.
staz
18 med förköp som sagt. vad det gäller denna festen så har andreas från rotor bekräftat det så det är bara o köpa biljetter så länge man fyllt 18.

på sasha festen finns det fortf. vissa frågetecken.. jag o mina polare är alla under 20 men har biljetter... för både på pitch control samt på flera andra ställen har dom sagt att bara man är över 18 och har biljett så blir man insläppt.
staz
18 med förköp som sagt. vad det gäller denna festen så har andreas från rotor bekräftat det så det är bara o köpa biljetter så länge man fyllt 18.

på sasha festen finns det fortf. vissa frågetecken.. jag o mina polare är alla under 20 men har biljetter... för både på pitch control samt på flera andra ställen har dom sagt att bara man är över 18 och har biljett så blir man insläppt.
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by staz
18 med förköp som sagt. vad det gäller denna festen så har andreas från rotor bekräftat det så det är bara o köpa biljetter så länge man fyllt 18.

på sasha festen finns det fortf. vissa frågetecken.. jag o mina polare är alla under 20 men har biljetter... för både på pitch control samt på flera andra ställen har dom sagt att bara man är över 18 och har biljett så blir man insläppt.


Vilken jävla tur att man är 20 fyllda för länge sen :toothless
staz
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vilken jävla tur att man är 20 fyllda för länge sen :toothless


äh, då kommer du ju dö innan mej :P

DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by staz
äh, då kommer du ju dö innan mej :P


LOL, ja det vågar jag dessvärre inte sätta några pengar på... :D
hustler
Ja nu är det ju inte så långt kvar. Var på Pitch och köpte biljetter idag och tänkte kolla om det är någon som vet hur många biljetter det är sålda? Vore kul att veta!

Ses där!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement