|
Goed nieuws.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Jullie zullen me wel heel hard uitlachen hierom (wanneer niet :p) maarre..ik heb en postje geplaatst op Mauro's forum over wie zijn bookings regelt..ik ben nl errug benieuwd wat ie kost (als je nagaat dat tiesto nu op ca. 5000 zit)..en als het niet al te errug de spuigaten uitloopt..dan ga ik vast naar de beurs..want een feestje met Mauro is wel TOP natuurlijk..maar jah...kan hem vast toch niet betalen.... :(
"hallo..met de postbank.."
"hallo.ik wil graag een lening afsluiten van 20.000 gulden"
"en waarom dan?" (aslof ze dat zo vragen haha)
"ik wil een feestje gevne met Mauro Picotto als hoofdact"
haha....wat een mop :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ach ja...het zijn tegenwoordig meer helden/idolen dan DJ's. Dus dat wordt flappe tappe |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Jullie zullen me wel heel hard uitlachen hierom (wanneer niet :p) maarre..ik heb en postje geplaatst op Mauro's forum over wie zijn bookings regelt..ik ben nl errug benieuwd wat ie kost (als je nagaat dat tiesto nu op ca. 5000 zit)..en als het niet al te errug de spuigaten uitloopt..dan ga ik vast naar de beurs..want een feestje met Mauro is wel TOP natuurlijk..maar jah...kan hem vast toch niet betalen.... :(
"hallo..met de postbank.."
"hallo.ik wil graag een lening afsluiten van 20.000 gulden"
"en waarom dan?" (aslof ze dat zo vragen haha)
"ik wil een feestje gevne met Mauro Picotto als hoofdact"
haha....wat een mop :D |
nee we lachen je niet uit hoor ..:D ...zo zijn we niet ...
maare was dat niet de AnnaAgency ??
die naam is misschien beter geschikt voor een escort-service ofzo ...maarja :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Jullie zullen me wel heel hard uitlachen hierom (wanneer niet :p) maarre..ik heb en postje geplaatst op Mauro's forum over wie zijn bookings regelt..ik ben nl errug benieuwd wat ie kost (als je nagaat dat tiesto nu op ca. 5000 zit)..en als het niet al te errug de spuigaten uitloopt..dan ga ik vast naar de beurs..want een feestje met Mauro is wel TOP natuurlijk..maar jah...kan hem vast toch niet betalen.... :(
"hallo..met de postbank.."
"hallo.ik wil graag een lening afsluiten van 20.000 gulden"
"en waarom dan?" (aslof ze dat zo vragen haha)
"ik wil een feestje gevne met Mauro Picotto als hoofdact"
haha....wat een mop :D |
Dit is zeker ook een van die dromen van je :p |
|
|
| Akira |
de djbookings voor nederlands in niet anna agency...maar dj bookings ofzoiets..
In ieder geval kijk op de site van G-spot of jose en daar staan het bookingsburea bij. |
|
|
| Miss Proximus |
| Er zijn idd wel nederlandse dj's die bijna Anna's Agency zitten..maar Mauro da King? neej die zit vast bij Arturo Bonetti (get it..Starfox haha) o'f Angela Anaconda ofzo...maw..een italiaan..hopen dat die wél Engels spreekt haha :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
o'f Angela Anaconda ofzo |
Als ik me niet vergis is dat zo'n half getekend half uitgeknipt tekenfilmpje op Cartoon Network...Een slechtere tekenflm bestaat gewoon niet...(Nou ja, DBZ maakt ook kans :)) |
|
|
| Miss Proximus |
| Damn vent..WvG man..ik maakte een geintje hoor (hoe dom denk je dat ik ben) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Damn vent..WvG man..ik maakte een geintje hoor (hoe dom denk je dat ik ben) |
Damn meid...Proxi vrouw...Ik snapte wel dat dit een geintje was...duh...
Ik vond het alleen leuk om dit even nader toe te lichten onder het motto Useless Posts....:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Als ik me niet vergis is dat zo'n half getekend half uitgeknipt tekenfilmpje op Cartoon Network...Een slechtere tekenflm bestaat gewoon niet...(Nou ja, DBZ maakt ook kans :)) |
Hey ik ben dat drama net weer een beetje aan het vergeten, begin jij er gvd weer over |
|
|
| New Wave |
BLAH BLAH BLAH
Ik voel hier een lichte irritatie opkomen...keep it cool mensen.
M5, thnx voor het goeie nieuws, ben benieuwd hoe dat plastic techno schijfje gaat klinkt.
Ga je de 13de ook naar Starlight?
Groeten |
|
|
| Miss Proximus |
| blahblah??? lichtelijk geirriteerd?? jeezz man..het was gewoon menens wat ik zei! Heb gisteren een mailtje gehad van de manager van Mauro (gelukkig..komt uit UK dus spreekt wél Engels) en ik heb gelijk teruggemaild natuurlijk...heb gevraagd wanneer ie weer beschikbaar is, wat ie kost en dat wij hem ALLEMAAL wat vaker in NL willen hebben :D ....en nu heb ik het zo bedacht..als alle TA leden nou een tientje storten (rekening moet nog aangemaakt worden haha)..dan kan ik m vast wel betalen en dan geven we een vet TA feestje haha :p |
|
|
|
|