return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Goed nieuws.... (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
ik ben er nog niet uit of dat nou een grapje is of dat ik het meen :)
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
WvG..ik ben het nu FOKKING zat met jou..doe niet elke x alsof ik dom ben..want dan sla ik die Hooligan ass van jou echt eens het hele forum door


ohoh, WVG, haal de FCDB-ers er maar bij, want nu word het serieus RELLUH!!!!!!!

LOL
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Miss Proximus
WvG..ik ben het nu FOKKING zat met jou..doe niet elke x alsof ik dom ben..want dan sla ik die Hooligan ass van jou echt eens het hele forum door


Hahaha
Lachertje...
Miss Proximus
Gelukkig kan er nog om gelachen worden :D

Zullen we ons nu samen bescheuren om de rest van die wannabe hooligans? :D :p :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Gelukkig kan er nog om gelachen worden :D

Zullen we ons nu samen bescheuren om de rest van die wannabe hooligans? :D :p :D

ok, laten we dat maar doen dan...
Zijn we weer vriendjes...lol :p
Miss Proximus
gelukkig...anders ben ik weer de boogiewoman sfeerverziekster :D

..en zow is t ook veel leuker...phew..geen geouwehoer meer..dat bewaar ik voor een ander (nietnadertenoemen) forum :)
Dj Lex
Jaja weer een hoop agressie zie ik. Ik voel een spanningsveld hehe. Echte hooligans he, nooit ff rustig doen
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex
Jaja weer een hoop agressie zie ik. Ik voel een spanningsveld hehe. Echte hooligans he, nooit ff rustig doen


Je bedoeld echte INTERNET-Hoolies zeker :D?
-=WVG=-
quote:
Originally posted by New Wave


Je bedoeld echte INTERNET-Hoolies zeker :D?

neeuuuj....:p
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Zullen we ons nu samen bescheuren om de rest van die wannabe hooligans? :D :p :D


en wie zijn dat dan...........??:D

Miss Proximus


:p hahahaha......nehneh..zeg ik lekker toch niet :p
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik

en wie zijn dat dan...........??:D


Hooligans van:

-Haarlem
-Telstar
-Heracles
-Dordrecht '90

Naar mijn mening he :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement