|
Goed nieuws.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
blahblah??? lichtelijk geirriteerd?? jeezz man..het was gewoon menens wat ik zei! Heb gisteren een mailtje gehad van de manager van Mauro (gelukkig..komt uit UK dus spreekt wél Engels) en ik heb gelijk teruggemaild natuurlijk...heb gevraagd wanneer ie weer beschikbaar is, wat ie kost en dat wij hem ALLEMAAL wat vaker in NL willen hebben :D ....en nu heb ik het zo bedacht..als alle TA leden nou een tientje storten (rekening moet nog aangemaakt worden haha)..dan kan ik m vast wel betalen en dan geven we een vet TA feestje haha :p |
Zou leuk zijn, en ik wil eventueel ook wel 2 tientjes betalen als het nodig is. Ben geen slechte jongen :p. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
blahblah??? lichtelijk geirriteerd?? jeezz man..het was gewoon menens wat ik zei! Heb gisteren een mailtje gehad van de manager van Mauro (gelukkig..komt uit UK dus spreekt wél Engels) en ik heb gelijk teruggemaild natuurlijk...heb gevraagd wanneer ie weer beschikbaar is, wat ie kost en dat wij hem ALLEMAAL wat vaker in NL willen hebben :D ....en nu heb ik het zo bedacht..als alle TA leden nou een tientje storten (rekening moet nog aangemaakt worden haha)..dan kan ik m vast wel betalen en dan geven we een vet TA feestje haha :p |
waarom zou ik je niet geloven,.....owhh laat ook maar zitten :-) |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik weet al wie ik in ieder geval NIET ga uitnodigen als het zo ver is :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik weet al wie ik in ieder geval NIET ga uitnodigen als het zo ver is :) |
ehhhh, dat feestje dat is toch niet in Friesland hè.......:(
die reservering van het camBOER Leeuwarden stadion kun je alvast cancelen:p |
|
|
| Miss Proximus |
gna gna..neej ik dacht aan het Abe Lenstra stadion in Hjerrenfien haha :p BIG TIME :)
weetje...A girl can dream can´t she? :confused: |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
gna gna..neej ik dacht aan het Abe Lenstra stadion in Hjerrenfien haha :p BIG TIME :)
weetje...A girl can dream can´t she? :confused: |
Ja, Abe Lenstra Stadium komt al meer in de richting...
Kunnen we nog een eerbetoon geven aan "Us Abe"...:) |
|
|
| Miss Proximus |
| who the is us abe haha :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
who the is us abe haha :D |
tjongejonge, dat valt me weer van je tegen...
"Us Abe" is de bijnaam van Abe Lenstra, een van de beste voetaballers in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal....
*zucht* |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
"Us Abe" is de bijnaam van Abe Lenstra, een van de beste voetaballers in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal....
*zucht* |
fanatiekeling:rolleyes: |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
fanatiekeling:rolleyes: |
:cool: hehe :cool:
Soms moet je jezelf als Soccerthread-creator even bewijzen... |
|
|
| Miss Proximus |
| WvG..ik ben het nu FOKKING zat met jou..doe niet elke x alsof ik dom ben..want dan sla ik die Hooligan ass van jou echt eens het hele forum door |
|
|
|
|