|
Goed nieuws.... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
(die opmerking over mijn geslacht veranderen vond ik minder leuk Miss P., jammer dat ik jouw geslacht niet kan veranderen........:p) |
vond je m niet grappig? haha..ik vond het wel vermakelijk! maar waarom zou ik jouw geslacht willen veranderen? je hebt nu nog zo'n aantrekkelijk tongetje...en ik val niet op vrouwen..dus dan heeft die tong geen zin meer :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
vond je m niet grappig? haha..ik vond het wel vermakelijk! maar waarom zou ik jouw geslacht willen veranderen? je hebt nu nog zo'n aantrekkelijk tongetje...en ik val niet op vrouwen..dus dan heeft die tong geen zin meer :D |
Ik begin me serieus af te vragen of die vriend van jou je wel genoeg plezier geeft......:p
iemand meer die deze gedachte heeft :)??? |
|
|
| Antiphus |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik begin me serieus af te vragen of die vriend van jou je wel genoeg plezier geeft......:p
iemand meer die deze gedachte heeft :)??? |
Nee hoor ik niet! Ik ben nl haar vriend! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Nee hoor ik niet! Ik ben nl haar vriend! |
haha serieus?? LOLLIG!!!!!!!!
nou, geef je haar genoeg plezier denk je......?? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Nee hoor ik niet! Ik ben nl haar vriend! |
Hahaha, wat een LOL..
Dat kan inderdaad wel kloppen ja...
Miss P. heeft niet voor nix als email [email protected]... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Nee hoor ik niet! Ik ben nl haar vriend! |
haha..gefopt!!!!!! dat was ik zelf..hihi :D...maar het klopt wel..hij is t wel, maar hij werkt van 12 tot 11 (horeca hè?)
ik wou jullie ff laten schrikken..maar ik kan met gerust hart zeggen dat hij heel erg bevredigend is en dat hij z'n leven voor me zou geven :) ..jaja...vanavond laat ik hem in het echt wel ff wat posten |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Miss P. heeft niet voor nix als email [email protected][/email]... |
en ff voor de goede orde: het is [email][email protected] ...zonder underscore....en dat is niet mijn eige..maar ik heb geen email bij hotmail dus ik gebruik die bij MSN Messenger :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik wou jullie ff laten schrikken.. |
pfieuwwwww dat was bijna schrikken zeg, ik was al bang dat hij ff langs Rosmalen kwam met z'n klompen en mij een "kick in the nuts" zou geven:D ben ik ff blij dat jij MÁÁR was Miss P.:p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
pfieuwwwww dat was bijna schrikken zeg, ik was al bang dat hij ff langs Rosmalen kwam met z'n klompen en mij een "kick in the nuts" zou geven:D ben ik ff blij dat jij MÁÁR was Miss P.:p |
Oeioei, dat van die klompen had je denk ik beter achterwege kunnen laten...:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
pfieuwwwww dat was bijna schrikken zeg, ik was al bang dat hij ff langs Rosmalen kwam met z'n klompen en mij een "kick in the nuts" zou geven:D ben ik ff blij dat jij MÁÁR was Miss P.:p |

We hebben hier niet alleen klompen..maar ook ECHTE mannen:p met echte kleren...en het regent hier bijna nooit dus die rare regenjasjes kom je nergens tegen:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus

We hebben hier niet alleen klompen..maar ook ECHTE mannen:p met echte kleren...en het regent hier bijna nooit dus die rare regenjasjes kom je nergens tegen:p |
regent het in Friesland bijna nooit...........??? Meer dan in Brabant, dat weet ik bijna zeker.....maar laat die ECHTE man maar iets posten dan, ik wacht er met smart op (ben van plan aardig te doen dus zorg ervoor dat hij ook aardig doet:p) |
|
|
| Miss Proximus |
I stuur m wel..vanavond na het en 
lolololol rofl....was te verwachten haha :p |
|
|
|
|