|
Goed nieuws.... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Hooligans van:
-Haarlem
-Telstar
-Heracles
-Dordrecht '90
Naar mijn mening he :) |
in het nieuwe seizoen Ajax Feyenoord en PSV:)
(was trouwens Ado Den Haag vergeten:rolleyes: ) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
in het nieuwe seizoen Ajax Feyenoord en PSV:)
(was trouwens Ado Den Haag vergeten:rolleyes: ) |
neuj, ADO das wel echt tuig he... |
|
|
| New Wave |
| Hoord FC Den Bosch daar ook niet thuus in dat rijtje :)? ghegheghe |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hoord FC Den Bosch daar ook niet thuus in dat rijtje :)? ghegheghe |
Oppassen kereltje...:)
(Blik verwijderen deze post :p j/k) |
|
|
| Henkie_henk |
Hey weles kennis gemaakt met de go ahead eagles hooligans? :D
Ik ken een gozer die (dikke hooligan) ging met ze vriendin naar zon wedstrijtje.. ging ie rellen haha.. leuke date :p
Ow ja Ajax zal nooit bij de wannabe hooligans horen.. er blijft altijd een die hard kern.. en er zijn er altijd veel.. :D Dont fok with my hometown club.. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Oppassen kereltje...:)
(Blik verwijderen deze post :p j/k) |
ik laat hem lekker staan hoor:D
je bekijkt het toch van je eigen oogpunt dus dan zijn je eigen supporters toch geen hooligans.....??:) |
|
|
| moogwai |
haha... kijk ik bij Goed nieuws.... gaat hetover hooligans :D
die van ADO zijn natuurlijk het grootste tuig ... paar jaar terug was er nog zo'n serie op TV over hooligans.. was wel een lache serie :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by moogwai
haha... kijk ik bij Goed nieuws.... gaat hetover hooligans :D
die van ADO zijn natuurlijk het grootste tuig ... paar jaar terug was er nog zo'n serie op TV over hooligans.. was wel een lache serie :D |
haha, dat is nog ns goed nieuws zeg :p
Die serie heb ik ook wel ns gezien, was wel cool ja... |
|
|
| New Wave |
Serie heette De Harde Kern............
welk programma was dat ook alweer, hadden ze SCF gasten en F-siders uitgenodigt.........dan ben je ook wel heel erg super slim!!!!!......Chatarine of een programma van die marie DhuLahee (whatever)
latorzz |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by New Wave
welk programma was dat ook alweer, hadden ze SCF gasten en F-siders uitgenodigt.........dan ben je ook wel heel erg super slim!!!!!......Chatarine of een programma van die marie DhuLahee (whatever)
latorzz |
Idd niet echt slim, das hetzelfde als "De Haach" en FCDB bij elkaar :p |
|
|
| M5 |
kom op zeg!! dat slappe gelul over hooligans!! ASO'S zijn het!! en dat in MIJN THREAD !! :mad:
om de discussie weer eens op een ander spoor te brengen zal ik een foto'tje posten van afgelopen maandag. Vriend van me was naar het strand geweest met DIGI CAM....dit was een van de leukste...

hehe altijd handig zo'n ZOOM functie :cool: |
|
|
|
|