|
Goed nieuws.... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
ja, dat was idd zo'n beetje wat ik ermee bedoelde...
Maar vat het niet te serieus op...Ik moest toch wat verzinnen? :D |
nee jongen, je bent gewoon een echte hooligan, altijd rellen schoppen als Den Bosch verloren heeft, dan is den Dungen niet veilig meer |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
nee jongen, je bent gewoon een echte hooligan, altijd rellen schoppen als Den Bosch verloren heeft, dan is den Dungen niet veilig meer | Sssssssssssttt.... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Blik
nee jongen, je bent gewoon een echte hooligan, altijd rellen schoppen als Den Bosch verloren heeft, dan is den Dungen niet veilig meer |
HOOLIGAN of niet ...IK HOU JE IN DE GATEN MAKKER !!;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
HOOLIGAN of niet ...IK HOU JE IN DE GATEN MAKKER !!;) |
en ik ook, als moderator!!!!!!!!!:D |
|
|
| Miss Proximus |
Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da off bitches..the TA hooligan roels hard :D
 |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da off bitches..the TA hooligan roels hard :D
|
haha wat een fantasie!!:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da off bitches..the TA hooligan roels hard :D
|
tsss, jij kunt me helemaal niks maken Miss P.
ik heb de power om posts te veranderen en van dat soort dingen:p:p:p try and beat that!!!!!!!
(j/k):p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da off bitches..the TA hooligan roels hard :D
|
hahaha, Mijn hartelijke dank gaat uit naar jou Miss P. :)
(Maar als ze niet ophouden is er voor mij maar een oplossing: hehe j/k) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
tsss, jij kunt me helemaal niks maken Miss P.
ik heb de power om posts te veranderen en van dat soort dingen:p:p:p try and beat that!!!!!!!
(j/k):p |
hey je vergeet je gele regenjas |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
tsss, jij kunt me helemaal niks maken Miss P.
ik heb de power om posts te veranderen en van dat soort dingen:p:p:p try and beat that!!!!!!!
(j/k):p |
Je mag van mij gerust een post veranderen hoor...dan zal ik daarna jouw geslacht ff veranderen...hoewel ik nu al niet zeker weet of je een jongen of meisje bent :p
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hey je vergeet je gele regenjas |
En als je toch posts kunt deleten..haal dan de laatste 2700 posts van Lex ff weg wil je? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Je mag van mij gerust een post veranderen hoor...dan zal ik daarna jouw geslacht ff veranderen...hoewel ik nu al niet zeker weet of je een jongen of meisje bent :p
En als je toch posts kunt deleten..haal dan de laatste 2700 posts van Lex ff weg wil je? |
mwa, ik ga geen posts veranderen of deleten zonder een hele goede reden
(die opmerking over mijn geslacht veranderen vond ik minder leuk Miss P., jammer dat ik jouw geslacht niet kan veranderen........:p) |
|
|
|
|