|
Goed nieuws.... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
ja, dat was idd zo'n beetje wat ik ermee bedoelde...
Maar vat het niet te serieus op...Ik moest toch wat verzinnen? :D |
nee jongen, je bent gewoon een echte hooligan, altijd rellen schoppen als Den Bosch verloren heeft, dan is den Dungen niet veilig meer |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
nee jongen, je bent gewoon een echte hooligan, altijd rellen schoppen als Den Bosch verloren heeft, dan is den Dungen niet veilig meer | Sssssssssssttt.... |
|
|
| M5 |
nee jongen, je bent gewoon een echte hooligan, altijd rellen schoppen als Den Bosch verloren heeft, dan is den Dungen niet veilig meer |
HOOLIGAN of niet ...IK HOU JE IN DE GATEN MAKKER !!;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
HOOLIGAN of niet ...IK HOU JE IN DE GATEN MAKKER !!;) |
en ik ook, als moderator!!!!!!!!!:D |
|
|
| Miss Proximus |
Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da off bitches..the TA hooligan roels hard :D
 |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da off bitches..the TA hooligan roels hard :D
|
haha wat een fantasie!!:p |
|
|
| Blik |
|
tsss, jij kunt me helemaal niks maken Miss P.
ik heb de power om posts te veranderen en van dat soort dingen:p:p:p try and beat that!!!!!!!
(j/k):p |
|
|
| -=WVG=- |
|
hahaha, Mijn hartelijke dank gaat uit naar jou Miss P. :)
(Maar als ze niet ophouden is er voor mij maar een oplossing: hehe j/k) |
|
|
| Dj Lex |
ik heb de power om posts te veranderen en van dat soort dingen:p:p:p try and beat that!!!!!!!
hey je vergeet je gele regenjas |
|
|
| Miss Proximus |
Je mag van mij gerust een post veranderen hoor...dan zal ik daarna jouw geslacht ff veranderen...hoewel ik nu al niet zeker weet of je een jongen of meisje bent :p
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hey je vergeet je gele regenjas |
En als je toch posts kunt deleten..haal dan de laatste 2700 posts van Lex ff weg wil je? |
|
|
| Blik |
Je mag van mij gerust een post veranderen hoor...dan zal ik daarna jouw geslacht ff veranderen...hoewel ik nu al niet zeker weet of je een jongen of meisje bent :p
En als je toch posts kunt deleten..haal dan de laatste 2700 posts van Lex ff weg wil je? |
mwa, ik ga geen posts veranderen of deleten zonder een hele goede reden
(die opmerking over mijn geslacht veranderen vond ik minder leuk Miss P., jammer dat ik jouw geslacht niet kan veranderen........:p) |
|
|
|
|