return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Goed nieuws.... (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
Nice :D


maar die rechter is niet zo vol, das jammer, wel geil lichaam.....maar goed dat die koppen er niet op staan gheghe :D
-=WVG=-
haha, stiekem foto's maken...:D
New Wave
Hier WVG, hoor eens "je bent een ASO" :D, jij als FC Den Bosch HOOLIE ken dat natuurlijk niet pikken of wel :D......vak-M tegen Hendrik wowowowow dat wordt pas een rel :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by New Wave
Hier WVG, hoor eens "je bent een ASO" :D, jij als FC Den Bosch HOOLIE ken dat natuurlijk niet pikken of wel :D......vak-M tegen Hendrik wowowowow dat wordt pas een rel :)


Ach ja, het interesseert me weinig...
Zolang hij dergelijke foto's blijft posten mag ie blijven...

:D j/k :D
New Wave
haha :D
M5
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ach ja, het interesseert me weinig...
Zolang hij dergelijke foto's blijft posten mag ie blijven...

:D j/k :D


haha ok dan ...!!

maare onder een hooligan versta ik mensen die de hele boel naar de klote schoppen als hunb cluppie niet heeft gewonnen, of mensen die voor een andere club zijn ff in mekaar tikken met een man of vijf ...zulke dingen spook jij toch niet uit??? jij bent toch gewoon een fervent voetballiefhebber?? :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by M5


haha ok dan ...!!

maare onder een hooligan versta ik mensen die de hele boel naar de klote schoppen als hunb cluppie niet heeft gewonnen, of mensen die voor een andere club zijn ff in mekaar tikken met een man of vijf ...zulke dingen spook jij toch niet uit??? jij bent toch gewoon een fervent voetballiefhebber?? :)


Nee tuurlijk niet...
100 % fervent voetballiefhebber :)
M5
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Nee tuurlijk niet...
100 % fervent voetballiefhebber :)


mooi zo!!

hey maare waarom noem je jezelf HOOLIGAN dan?? ik zou daar niet mee geassioceert willen worden....jij wel?
New Wave
Hooligan is niet overal hetzelfde, in amerika is hooligan ongeveer hetzelfde als 'a fanatic' een fanatiekeling, maar in Europa is hooliganisme meer relschoppen, en inderdaad het rellen van supporters.
Ik denk dat WVG een TA fanatic bedoeld of niet?
M5
quote:
Originally posted by New Wave
Hooligan is niet overal hetzelfde, in amerika is hooligan ongeveer hetzelfde als 'a fanatic' een fanatiekeling, maar in Europa is hooliganisme meer relschoppen, en inderdaad het rellen van supporters.
Ik denk dat WVG een TA fanatic bedoeld of niet?


zal wel dan...maare hij is toch ook Europeaan ? :D

-=WVG=-
quote:
Originally posted by New Wave
Hooligan is niet overal hetzelfde, in amerika is hooligan ongeveer hetzelfde als 'a fanatic' een fanatiekeling, maar in Europa is hooliganisme meer relschoppen, en inderdaad het rellen van supporters.
Ik denk dat WVG een TA fanatic bedoeld of niet?


ja, dat was idd zo'n beetje wat ik ermee bedoelde...

Maar vat het niet te serieus op...Ik moest toch wat verzinnen? :D
New Wave
quote:
Originally posted by M5


zal wel dan...maare hij is toch ook Europeaan ? :D



Gaat erom dat je het op twee manieren kan interpreteren durpgenoot.:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement