return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004 (pg. 11)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Voor de winterstop was ik het met je eens geweest, na die kritiek op zijn gedrag vin ik het allemaal wel meevallen.
Toen galasek hem opving gaat hij wel overdreven naar de grond, maar welke speler doet dat niet in zo'n situatie.

Voor de winterstop ging hij wel om de haverklap liggen en praten tegen de scheids. Kritiek heeft hij im mijn ogen goed opgepakt.

dat robben loopt te zeiken vind ik niet eens zo erg. soms heb je zulke spelers gewoon nodig. Wat ik gewoon geinig vind is dat RObben een type speler is dat de meeste psv fans zo hebben gehaat bij feyenoord en ajax en dat ze er nu zelf 1 hebben

quote:
Ik heb het één keer gezien dat V Bommel onnodig doorging op
Galasek. Verder niks gezien.

Misschien bedoel je ook het incident met V Bommel en Vd Vaart, maar daar loopt Vd Vaart met bommels been tussen die van hem. Bommels enkel draait helemaal weg, vrij logisch dat je dan van je aftrapt voordat je alles in je enkel of knie afscheurt.

waren aan het einde gewoon veel irritaties en wat extra harde overtredingen. Typisch Ajax en Feyenoord gedrag verwacht je gewoon niet van psv

quote:
Dat je zoiets zo serieus oppakt. Sjesus, je vind het blijkbaar wel heel normaal dat men iemands moeder zomaar voor hoer uitmaakt en zo'n "vriendschappelijk knietje" kan ineens niet?
Waarom ie dat doet, tja, kzie het nut er ook niet echt van in maar je komt over alsof hij een misdaad heeft begaan.

Een trainer van hiddink formaat moet helemaal niet van die knietjes geven en het was ook niet vriendschappelijk. Moet je maar eens die kop van hiddink bekijken. Dat was echt niet vriendschappelijk bedoeld
snitz
quote:
Originally posted by basvh
dat robben loopt te zeiken vind ik niet eens zo erg. soms heb je zulke spelers gewoon nodig. Wat ik gewoon geinig vind is dat RObben een type speler is dat de meeste psv fans zo hebben gehaat bij feyenoord en ajax en dat ze er nu zelf 1 hebben

waren aan het einde gewoon veel irritaties en wat extra harde overtredingen. Typisch Ajax en Feyenoord gedrag verwacht je gewoon niet van psv

Een trainer van hiddink formaat moet helemaal niet van die knietjes geven en het was ook niet vriendschappelijk. Moet je maar eens die kop van hiddink bekijken. Dat was echt niet vriendschappelijk bedoeld

sinds wanneer heb jij verstand van voetbal?

...ohw sinds je met dames omgaat, gege alvast voorbereiden op het leven van een getrouwd stelletje zeker :happy2: :D
Fkwebeman
Ajax - PSV.. who cares.

Het belangrijkste is gewoon dat FC Groningen weer eens heeft gewonnen.. :)
basvh
quote:
Originally posted by snitz
sinds wanneer heb jij verstand van voetbal?

...ohw sinds je met dames omgaat, gege alvast voorbereiden op het leven van een getrouwd stelletje zeker :happy2: :D

haha grapjas, nou ik heb verstand van voetbal aangezien ik ster keeper ben geweest bij jan van arckel.

en die stelletjes opmerking: ten eerste jij weet niet eens hoe het zit dus smoel houden en ten tweede: wie gaat opeens met een meisje naar de bioscoop vanwie de verkering net uit is!
snitz
quote:
haha grapjas, nou ik heb verstand van voetbal aangezien ik ster keeper ben geweest bij jan van arckel.

en die stelletjes opmerking: ten eerste jij weet niet eens hoe het zit dus smoel houden en ten tweede: wie gaat opeens met een meisje naar de bioscoop vanwie de verkering net uit is!

ten eerste ben ik nog nieteens geweest en ten tweede da kun je beter doen dan voetbal kijken:D
basvh
quote:
Originally posted by snitz
ten tweede da kun je beter doen dan voetbal kijken:D

das waar, maar tis meer met wie je gaat. haha, wat zeggen ze ook alweer meisjes plagen kusjes vragen? :D :D
snitz
quote:
das waar, maar tis meer met wie je gaat. haha, wat zeggen ze ook alweer meisjes plagen kusjes vragen? :D :D

ok jonge we zullen zien waar jij mee thuiskomt, en wie zegt da ik met haar ga, ze heeft al weken nix meer gevraagd dus....gouw een andere tjik zoeken whehehe
:D
visje
jullie hebben allemaal geen verstand van voetbal want feyenoord wordt gewoon kampioen :clown: :p
basvh
quote:
Originally posted by visje
jullie hebben allemaal geen verstand van voetbal want feyenoord wordt gewoon kampioen :clown: :p

jah klopt ze winnen denk ik ook nog wel de FA Cup en de intertoto competitie. Ja ze gaan voor de triple
Dj Lex
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die Brabanders verpesten het weer doe ff pm ofso, ik hoef dioe liefdesperikelen niet te weten hoor!!

basvh
quote:
Originally posted by Dj Lex
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die Brabanders verpesten het weer doe ff pm ofso, ik hoef dioe liefdesperikelen niet te weten hoor!!

teneerste we komen uit gelderland, al horen we cultuurtechnisch bij brabant.

En ten 2e: snitz begon ermee dus ban hem maar! :toothless :toothless

ten 3e: geen bier meer voor lex. bier moet je aan de echte mannen overlaten. idd aan snitz en mij dus :toothless :toothless
Dj Lex
quote:
teneerste we komen uit gelderland, al horen we cultuurtechnisch bij brabant.

En ten 2e: snitz begon ermee dus ban hem maar! :toothless :toothless

ten 3e: geen bier meer voor lex. bier moet je aan de echte mannen overlaten. idd aan snitz en mij dus :toothless :toothless

Als we over echte mannen gaan spreken komen jullie in het voorwoord, maar daarna is het echt over, bier is hier dus geen factor van belang

Toedeledokie!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement