return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004 (pg. 17)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
Groningen - Twente 1-0 lalalalalalala...

(zo dat was mijn 'trappelzak' moment van de week.. :D )
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Heb jij vroeger nooit samen met je opa op de bank naar het voetbal gekeken :)?

mwhehe ken wel holland sport :) Mijn opa nam me altijd mee naar Excelsior, en daar waren we meestal bezig met grensrechtertje intimideren, dus ik kan hier niet echt over meepraten :p

quote:
Originally posted by New Wave
Ik denk dat we MVV ook never nooit meer zien schitteren.
Vroegah waren ze echt een top team, het jaar daarna meteen degradatie. vond ik wel lullig :)

MVV komt er wel weer bovenop, daar zit nog elke wedstrijd 3000 man ofzo :) gewoon een jaartje gas terug en dan komt het allemaal wel weer goed
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Jappio

MVV komt er wel weer bovenop, daar zit nog elke wedstrijd 3000 man ofzo :) gewoon een jaartje gas terug en dan komt het allemaal wel weer goed

Zolang het publiek maar blijft komen, komt een club er wel weer. Het is toch een belangrijke inkomstenbron.
Toen Groningen degradeerde, kwamen er 2 seizoenen lang toch nog gemiddeld 10.000 bezoekers.. dat hielp wel.
Blik
kampioen worden in de Kuip, wellicht nog mooier dan thuis kampioen worden :D
Ries'79
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook als ADO in de nacompetitie zou zitten zou het handig zijn, dan is het 3 minuten fietsen voor mij ;)

ALSJEBLIEFT NIET!!! Wil nooit meer in het zuiderpark naar de eerste divisie! Hoop op een veilige 15e plaats, en volgend jaar op een 3 punter tegen ajax in den haag!
Valhalla
hoop dat zwolle en volendam degraderen, maakt me niet uit of het direct of indirect gebeurd

ado hoord gewoon in de eredivisie(zeker een club met perspectief voor de toekomst) en ook vitesse met het gelredoom behoord niet tot de eerste divisie
SnuggLe
quote:
Originally posted by Valhalla
hoop dat zwolle en volendam degraderen, maakt me niet uit of het direct of indirect gebeurd

ado hoord gewoon in de eredivisie(zeker een club met perspectief voor de toekomst) en ook vitesse met het gelredoom behoord niet tot de eerste divisie

Alsjeblieft zeg. Die kutarrogantie van Vitesse moet juist keihard worden afgestraft. Degraderen met die mongolen....!!! Hebben ze het mooiste kippenhok eh stadion van de eerstedivisies.

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Zolang het publiek maar blijft komen, komt een club er wel weer. Het is toch een belangrijke inkomstenbron.
Toen Groningen degradeerde, kwamen er 2 seizoenen lang toch nog gemiddeld 10.000 bezoekers.. dat hielp wel.

Dat heb je bij de Graafschap ook... ook strak 10.000 man nu nog op de tribune!
Jappio
quote:
Originally posted by Valhalla

gast leer is spellen :eek:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
gast leer is spellen :eek:

Lol. Zie mijn reply in een andere thread ;)
raoel
Mijn club is de weg nog steeds kwijt in de competitie, maar we zijn wel een ronde verder in de UEFA-cup.

Ik heb het gevoel dat we de 2e plaats wel vast kunnen houden. Veel geblesseerden zitten tegen hun rentree aan. Hierdoor kunnen de spelers die erg veel hebben gespeeld dit seizoen wat meer rust nemen en hopelijk zorgt de rentree van enkele spelers ervoor dat we weer sterker gaan spelen. Toch staat Feyenoord ons inmiddels flink in de nek te hijgen, hopen dat het de spelers niet angstig maakt. In dat geval kunnen we het wel vergeten....

In de UEFA ontmoeten we newcastle. Ik heb er echt vertrouwen in. Op de één of andere manier loopt het dit jaar lekker in europa op de eerste 2 wedstrijden in de CL na. We hebben er het nodige geluk en de spelers staan er in die wedstrijden gewoon.

tegen engelse clubs spelen we altijd goed, dat ligt PSV eenmaal. Thuis kan het niet fout gaan. Met het publiek erachter zoals tegen Perugia en Auxerre is er een echte 12e man.

Daarbij komt dat volgende week donderdag de eerste thuiswedstrijd is na het overlijden van een trouwe PSV-supporter*. Ik ken deze jongen persoonlijk niet, maar ik ben ervan overtuigt dat de Oost-tribune hem een waardig afscheid geeft. De samenhang zal alleen maar vergroot worden wat in zo'n gevallen vaak op het veld overslaat. De sfeer zal ongetwijfeld formidabel zijn na het eerbetoon aan deze supporter.

You'll never walk alone

* Deze jongen is samen met een vriend van hem afgelopen zaterdag nacht omgekomen nadat zij frontaal op een reclamezuil van een benzinestation waren gereden. Oorzaak onbekend, maar dat doet niets af aan de ernst van dit ongeluk. Zeer triest dat 2 jonge mensen (20 en 24) te komen overlijden. Als ik de condoleances doorlees op psv.netwerk.to en de site van ejk krijg ik een brok in mijn keel.

NoisyNeil
Ow nee toch, ... Voetbal :(
raoel
Ow nee toch, ... NoisyNeil :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement