return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004 (pg. 20)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel..

!EENS
Sommigen zijn wel minder dan studiosport, dat zijn blaasvoetbalhooligans :p
New Wave
Kijk, als iedereen een studio sport supporter is hoeven we dat dus niet als aanvalsargument te gebruiken, kan iederene en grote bek geven omdat we allemaal equal zijn. Dus als je een grote smoel hebt, kan de ander gerust een grote smoel terug geven :)

Bram, vroeger toen jij inderdaad naar de Graafschap ging zat jij inderdaad in een fanatiek kindervak. Superkids United! :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Kijk, als iedereen een studio sport supporter is hoeven we dat dus niet als aanvalsargument te gebruiken, kan iederene en grote bek geven omdat we allemaal equal zijn. Dus als je een grote smoel hebt, kan de ander gerust een grote smoel terug geven :)

Bram, vroeger toen jij inderdaad naar de Graafschap ging zat jij inderdaad in een fanatiek kindervak. Superkids United! :p

Oke, dan laten we dat niveau zitten en gaan we naar het niveau daaronder: Tim en Blik , jullie zijn teletekstsupporters! :p :p ;)

Spinnekop kindervak? Ga weg aap :cool:
Fkwebeman
quote:
haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel..

Jammer dan, ben FC Groningen supporter..
Sta op West of zit op Zuid, afhankelijk van de financiele situatie.. :)
Jappio
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Jammer dan, ben FC Groningen supporter..
Sta op West of zit op Zuid, afhankelijk van de financiele situatie.. :)

en gelukkig gaan ook al onze discussies over groningen hier :rolleyes:
Fkwebeman
quote:
en gelukkig gaan ook al onze discussies over groningen hier :rolleyes:

Gelukkig niet.. daar heb ik andere fora voor.. :)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, dan laten we dat niveau zitten en gaan we naar het niveau daaronder: Tim en Blik , jullie zijn teletekstsupporters! :p :p ;)

Spinnekop kindervak? Ga weg aap :cool:

Ik heb helemaal geen teletext op mijn tv :p tis een 37 cm sony ding die 12 jaar oud is :p dat was voor mij veel te duur :p voor dat geld had ik een seizoenskaart :p

Meneer de 'Maandagmorgen-Haags-Dagblad-sportkatern-supporter! :p
Blik
Bram, ga nu niet lullen dat ik (en/of Tim) niks van voetbal afweten. Dat is pas lullen als een kip zonder kop.

Het is gewoon zielig om als ajax-supporter (of ajax-fan, whatever) wéér te moeten opboksen tegen zo'n anti-ajax hooligan. Het is een beetje hetzelfde als de nep-supporters, op het moment dat ajax kampioen word komen ze o(de anti-ajax hooligans) opzetten als een kakkerlakkenplaag. Op de momenten dat ajax geen kampioen word hoor en zie je ze nergens, beide kampen niet. Er zijn echter ook supporters die al jaren voor een bepaalde club zijn, wat er ook gebeurde bij die club. Ik ben al van kinds af aan voor Ajax en dat zal ook altijd zo blijven, ik heb dan misschien geen seizoenskaart maar bij Europees voetbal en bekerwedstrijden ben ik er bij.

En over arrogant zijn gesproken, Ajax was vroeger misschien wel arrogant, de laatste jaren vind ik dit echt zwaar meevallen en zijn het alleen enkele spelers die het af en toe vertonen. Maar dit is bij andere topclubs ook zo(denk aan van Persie bij Feyenoord en denk aan een Kezman en van Bommel bij PSV).

genoeg geluld, heb gewoon een beetje respect voor mekaars club, dat doe ik (meestal) ook. Er zijn hier echter enkele mensen die altijd Anti-iets zijn en daar word ik persoonlijk soms een beetje ziek van
Jappio
quote:
Originally posted by Blik

En over arrogant zijn gesproken, Ajax was vroeger misschien wel arrogant, de laatste jaren vind ik dit echt zwaar meevallen en zijn het alleen enkele spelers die het af en toe vertonen. Maar dit is bij andere topclubs ook zo(denk aan van Persie bij Feyenoord en denk aan een Kezman en van Bommel bij PSV).

daarom wordt van persie ook behoorlijk uitgekotst door t feyenoordpubliek. En als ik arrogant bedoel bedoel ik vooral de uitstraling van de club en de stad in het algemeen. Die mentaliteit zal je niet in rotterdam tegen komen, net als in eindhoven.
New Wave
quote:
daarom wordt van persie ook behoorlijk uitgekotst door t feyenoordpubliek. En als ik arrogant bedoel bedoel ik vooral de uitstraling van de club en de stad in het algemeen. Die mentaliteit zal je niet in rotterdam tegen komen, net als in eindhoven.

Ajax is bepaalde aspecten ook arrogant, maar dat kan ook wel als je even in de prijzenkast kijkt.
Ook is er geen arrogantie bij PSV en Feyenoord omdat deze clubs nu in een dal zitten.
Toen het slecht ging met Ajax (5e plek) toen was het ook zwaar minder met de arrogantie.

Ik ken veel amsterdammers en ik kan zeggen dat deze mensen niet arrogant zijn, ze zijn heel open en zijn heel trots (de mensen maken de stad) Deze trots is heel erg groot en niemand mag aan hun trots komen. Amsterdam is gewoon heel anders dan Eindhoven en Rotterdam.
Rotterdam vind ik trouwens een hele donkere, grauwe, saaie stad.
Ben vorige week in Eindhoven geweest en was iets minder.
Amsterdam heeft gewoon iets wat andere steden niet hebben ( en dan heb ik het niet over de totale hoeveelheid junks :) )

basvh
quote:

Amsterdam heeft gewoon iets wat andere steden niet hebben ( en dan heb ik het niet over de totale hoeveelheid junks :) )

amen
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
Bram, ga nu niet lullen dat ik (en/of Tim) niks van voetbal afweten. Dat is pas lullen als een kip zonder kop.

Het is gewoon zielig om als ajax-supporter (of ajax-fan, whatever) wéér te moeten opboksen tegen zo'n anti-ajax hooligan. Het is een beetje hetzelfde als de nep-supporters, op het moment dat ajax kampioen word komen ze o(de anti-ajax hooligans) opzetten als een kakkerlakkenplaag. Op de momenten dat ajax geen kampioen word hoor en zie je ze nergens, beide kampen niet. Er zijn echter ook supporters die al jaren voor een bepaalde club zijn, wat er ook gebeurde bij die club. Ik ben al van kinds af aan voor Ajax en dat zal ook altijd zo blijven, ik heb dan misschien geen seizoenskaart maar bij Europees voetbal en bekerwedstrijden ben ik er bij.

genoeg geluld, heb gewoon een beetje respect voor mekaars club, dat doe ik (meestal) ook. Er zijn hier echter enkele mensen die altijd Anti-iets zijn en daar word ik persoonlijk soms een beetje ziek van

Ben het helemaal met Jappi0 eens verder.

En respect, voor Ajax? Joh, ik ben ontzettend objectief wat betreft voetbal... als Ajax leuk speelt of wie dan ook dan zeg ik dat ook. Maar als ze zo arrogant worden en de mensen hier ook (zoals jij ja, en Tim, en dat ben je niet af en toe, maar VAAK, met je kampioen worden in de kuip etc) vindt je het dan gek dat ik reageer?????

Begin jij met respect voor Feyenoord, en wees gewoon objectief over Ajax dat ze bv gisteren geluk hadden. Want dat is het probleem, mensen kunnen niet met zo'n bril kijken.

Kijk, ik kan het wel:
Feyenoord presteert slecht, met vechtvoetbal doen ze het wel ok. Die oude lullen van Schreuder en vdBerg moeten ze een rolstoel geven, Ono moet volwassen worden en vPersie moet met zijn arrogante bakkes maar naar Ajax gaan. En volgend seizoen? Dat wordt niets, met Gullit.

Nou... ben ik nu arrogant of wat?

quote:
Ik heb helemaal geen teletext op mijn tv :p tis een 37 cm sony ding die 12 jaar oud is :p dat was voor mij veel te duur :p voor dat geld had ik een seizoenskaart :p

Meneer de 'Maandagmorgen-Haags-Dagblad-sportkatern-supporter! :p

Haagsche Courant is een avondkrant :p

quote:

Iets negatiefs ja :)

En Basvh slet, dat zeg je alleen omdat Dancevalley er in de buurt is ;)

En verder allemaal:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 
Privacy Statement