|
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Ajax
Milan
Celta de Vigo
Brugge
|
Ah dit is een zware.
Vooral Ajax - Milan gaat hopelijk een mooie wedstrijd worden. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Flikker op met je mazzel man!
Als die knakke rnou gewoon beter had uit gekeken dan was het niet gebeurd.
Je weet als speler donders goed dat hands in het strafschopgebied zwaar bestraft wordt.
Of dat nu gebeurd in de verlenging of in de 3de minuut daat maakt geen flikekr uit.
In de verlening speelde Ajax juist zeer agressief en gedreven.
De rest van het spel was gewoon matig.
Jaloerze prutsers hier.........tssssssssss |
Iedereen, van de Nedelrandse kranten tot aan Koeman zelf was het er mee eens dat Grazer AK gewoon beter was deze wedstrijd. Dan mazzel je gewoon als je door een pingel wint. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Iedereen, van de Nedelrandse kranten tot aan Koeman zelf was het er mee eens dat Grazer AK gewoon beter was deze wedstrijd. Dan mazzel je gewoon als je door een pingel wint. |
Ben ik het niet mee eens. |
|
|
| Fkwebeman |
| mwoa, als Ajax alles weer een beetje op orde en in vorm krijgt, moet voor zowel PSV als Ajax de 2e ronde geen utopie zijn.. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben ik het niet mee eens. |
dus Ajax was beter dan Grazer AK woensdag?:o Naar welke wedstrijd heb je zitten kijken?:rolleyes: |
|
|
| Fkwebeman |
idd..
Ik heb nagelbijtend voor de tv gezeten..:nervous: zelfs de commentator zag het echt niet meer zitten geloof ik ('altijd gaat er wel een gerenommeerde club uit, het zal Ajax wel eens kunnen zijn'--> Gelukkig was het Borussia :D)
Ik verwachtte eigenlijk elk moment nog een goal van Grazer AK dan van Ajax. (alleen Maxwell en Galasek vond ik goed spelen..) |
|
|
| Blik |
voortaan alleen nog maar competitie voetbal in deze thread, Europees voetbal in de andere thread!!!
dank u! |
|
|
| Blik |
wat een boutwedstrijd zeg
staat gelukkig 1-1 op dit moment
(en van Bommel gaat er nu uit, die gast moet ook 4 wedstrijden geschorst worden!!) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
wat een boutwedstrijd zeg
staat gelukkig 1-1 op dit moment
(en van Bommel gaat er nu uit, die gast moet ook 4 wedstrijden geschorst worden!!) |
denk dat de aanklager zijn werk wel zal doen:D
2-1 voor PSV nu btw. |
|
|
| Blik |
denk dat Zlatan ook wel geschorst gaat worden
staat nu weer 2-2 door een blunder van Bouma (of Waterreus) |
|
|
| New Wave |
Litmanen der in!
De held van Mokum gaat 3 punten halen in Eindhoven!!!!! |
|
|
| Blik |
ben nu wel erg benieuwd naar raoel z'n reactie
op de ajax en psv-fora is het gezeik in ieder geval goed los gebarsten,vooral op Braamhaar, VDV, Zlatan, van Bommel en VoH (hadden allen rood moeten krijgen blijkbaar) |
|
|
|
|