|
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Blaaaaaat
Ik bedoel, jij kan totaal niet objectief of wat dan ook over Feyenoord zijn, totaal overtuigd van je eigen gelijk en wat dan ook.
|
Goh, als je eenmaal een fanatieke Ajacied bent. (dan doel ik niet op hooliganisme maar een stapje terug) dan ben je nooit objectief over Feyenoord. Feyenoord is namelijk dan de grootste kutclub en je grote vijhand.
Een voorliefde voor Feyenoord heb ik al jaren, en voor Twente vindt ik het gewoon leuk. Mag dat? Oh nee, sorry, jij bent zo'n persoon die blind is voor ander voetbal, alles alleen maar Ajax. Oogkleppen noemen ze dat.
Sorry, was het even vergeten :rolleyes: :rolleyes:
|
Ik ben inderdaad ALLEEN voor Ajax, is dat dan opeens dom ofzo? ben je dan blind voor voetbal omdat je maar voor 1 club bent. Totale bull ouwe! kant en klare onzin! Ik wil niet voor andere clubs zijn, zie geen rede om voor een andere club te zijn.
Kleutervak? Wanneer ben jij voor het laatst in het stadion geweest?
Je hebt niet eens geld / tijd om fatsoenlijk een houseparty te bezoeken....laat staan een voetbalwedstrijd. |
Ik heb inderdaad nu geen tijd meer om naar voetbal te gaan. Dat staat los van het feit of je minder bent dan een ander. Als jij later in je leven dingen moet laten schieten dan moet je dat ook met tegenzin doen. Jij kan nog makkelijk praten met je studentenleven en je weekendje vrij. En gut, als meneer eenmaal een echte ambtenaar is dan hoef je natuurlijk niet te werken in het weekend. want gut, als je vrijdag niet om 15:30 vrij bent kan dat natuurlijk niet he.
Als jij op de zondag samen met je schoonmoeder gaat pottenbakken, dan sta ik op de werkvloer, dus je moet niet zwaar dom ouwehoeren....
Dat is dus het verschil tussen mij en de andere hier, ik werk en de andere gaan naar school. Dat weet je, dat heb ik vaker uitgelegd en dat ga ik niet nog eens doen.
En over geld heb ik het nog nooit gehad met jouw, snap niet wat jij allemaal uit je duim loopt te zuigen....
Japperd: Is inderdaad leuk om te zien hoe snel je bram op de kast krijgt, hij weet nooit wanneer hij een post met een knipoog moet zien. altijd leuk :p Dit is altijd wel een reactie waard :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Goh, als je eenmaal een fanatieke Ajacied bent. (dan doel ik niet op hooliganisme maar een stapje terug) dan ben je nooit objectief over Feyenoord. Feyenoord is namelijk dan de grootste kutclub en je grote vijhand.
Ik ben inderdaad ALLEEN voor Ajax, is dat dan opeens dom ofzo? ben je dan blind voor voetbal omdat je maar voor 1 club bent. Totale bull ouwe! kant en klare onzin! Ik wil niet voor andere clubs zijn, zie geen rede om voor een andere club te zijn.
Ik heb inderdaad nu geen tijd meer om naar voetbal te gaan. Dat staat los van het feit of je minder bent dan een ander. Als jij later in je leven dingen moet laten schieten dan moet je dat ook met tegenzin doen. Jij kan nog makkelijk praten met je studentenleven en je weekendje vrij. En gut, als meneer eenmaal een echte ambtenaar is dan hoef je natuurlijk niet te werken in het weekend. want gut, als je vrijdag niet om 15:30 vrij bent kan dat natuurlijk niet he.
Als jij op de zondag samen met je schoonmoeder gaat pottenbakken, dan sta ik op de werkvloer, dus je moet niet zwaar dom ouwehoeren....
Dat is dus het verschil tussen mij en de andere hier, ik werk en de andere gaan naar school. Dat weet je, dat heb ik vaker uitgelegd en dat ga ik niet nog eens doen.
En over geld heb ik het nog nooit gehad met jouw, snap niet wat jij allemaal uit je duim loopt te zuigen....
Japperd: Is inderdaad leuk om te zien hoe snel je bram op de kast krijgt, hij weet nooit wanneer hij een post met een knipoog moet zien. altijd leuk :p Dit is altijd wel een reactie waard :p |
Boeiend, als ik op mijn pik getrapt ben en ik heb zin om te reageren dan doe ik dat, dus bek hert! :D
1) Studentenleven, who me? Maandag t/m vrijdag van 8 tot half 6, is dat een studentenleven?
2) Pottenbakken met mijn schoonmoeder is leuk hoor!
| quote: | Feyenoord is namelijk dan de grootste kutclub en je grote vijhand.
|
Sletje, het is vijand :D
Er zit wel een beetje een Feyenoorder in je....vijand..hand in hand, tsja dan haal je dat snel door elkaar he? :D |
|
|
| New Wave |
1) Studentenleven, who me? Maandag t/m vrijdag van 8 tot half 6, is dat een studentenleven?
|
mwja beetje student is wel bezig tot half 6 :p
Sletje, het is vijand :D
Er zit wel een beetje een Feyenoorder in je....vijand..hand in hand, tsja dan haal je dat snel door elkaar he? :D |
[/QUOTE]
:whip:
jood! |
|
|
| Blik |
1-1 :D
als Ajax vandaag wint zijn ze zeker van het kampioenschap, 11 punten voorsprong met nog 8 wedstrijden te gaan
PSV moet nog uitkijken voor de 2de plaats, Feyenoord komt nu ook akelig dichtbij |
|
|
| Jappio |
het dak in de arena is kapot :D
welkom bij zaalvoetbalclub ajakkes :toothless |
|
|
| HBtje |
| oh haha maar t waait toch nie zei die gup net op de radio, dus lekker knallen in de arena en ajax is weer kampioen... zoals t hoort ;) |
|
|
| HBtje |
en ik heb nog maar net op de submit gepressed en jahoor.....
........
........
........
........
........
KAMPIOENE !
1-0 dus :eyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by HBtje
en ik heb nog maar net op de submit gepressed en jahoor.....
........
........
........
........
........
KAMPIOENE !
1-0 dus :eyes: |
goh ook je eerste post in deze thread? :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| ach ja, 3-0 bij rust :D |
|
|
| Cosmic |
| En we worden kampioen in de Kuip ole ole:stongue: :stongue: |
|
|
| Remy D |
| Ajax ruled altijd het hardst!! |
|
|
| moogwai |
Ajax wordt zeker kampioen.. het laatste beetje hoop dat ik nog had in PSV is sinds dit weekend weg :(
Hopelijk wordt Ajax nog leeggekocht, anders ziet het er naar uit dat ze volgend jaar ook kampioen worden.... |
|
|
|
|