|
De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
www.msn.nl
www.icq.nl
Chatten doen jullie maar ergens anders!
Optyfen over die kakkerlak, het heeft geen enkele zin want voetballen kenne ze allemaal niet bij feyenooit!
:p |
blablablabla :p
wacht maar, volgend jaar mist ajaks weer 6 punten :stongue: |
|
|
| raoel |
Met mijn cluppie gaat het niet zo lekker op het moment...
Al staan we er in de UEFA-cup goed voor, het kampioenschap vind ik toch belangrijker. Tenminste, structueel gezien.
Het winnen van de UEFA-cup is denk ik heel mooi om mee te maken, en het lijkt me, als feest opzich, wat specialer dan het kampioensfeest. Maar ja, dat maakt je zelden of nooit mee...
Het kampioensschap zit er dit jaar niet meer in of er moet een wonder gebeuren en daar geloof ik niet in. Bovendien zal Guus alles op de UEFA-cup zetten al moet de 2e plaats in de competitie behouden worden.
Volgende week donderdag zal het wel een mooie wedstrijd worden en dan hopelijk in de volgende ronde tegen Newcastle!
Twente naar de finale en vnv zal Utrecht wel winnen.
Mooie finale voor 2 leuke clubs. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
Twente naar de finale en vnv zal Utrecht wel winnen.
|
Laten we t hopen :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
blablablabla :p
wacht maar, volgend jaar mist ajaks weer 6 punten :stongue: |
Volgend jaar worden gewoon weer kampioen.:p
Daarnaast is de kans groot dat Okselsior over een aantal jaren 1ste klasse zaterdagkompetitie gaat spelen.
Kenne jullie weer 1 eurie dokken bij de ingang van het stadion :p |
|
|
| Jappio |
Daarnaast is de kans groot dat Okselsior over een aantal jaren 1ste klasse zaterdagkompetitie gaat spelen.
dat wordt dan altijd nog zondagcompetitie ;) en ik hoop eigenlijk dat we dit jaar gewoon kampioen worden. Volgend jaar mag ook wel, maar ik denk dat Feyenoord dat niet toelaat :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
Goh, d'r heeft d'r ook weer 1 een grote mond nu het goedgaat :S |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
ik dacht u zegt :toothless |
|
|
| New Wave |
Ik heb altijd een grote bek, ookal gaat het slecht, kijk maar in de andere 1000 posts die ik doe over Ajax.
En jammer dat jij dat zegt Bram want elke keer als een bepaalde club iets goed doet dan ben jij opeens de grote kakkerlak met een grote bek, daarna ben je weer de superboer (Graafschap) met een grote bek, Wat is de volgende? Ben je volgende week een terrorrukker(twente) omdat je toevallig in zo'n stinkhok in Enschede hebt gewoond?
Wanneer zien we je weer op het kleutervak? |
|
|
| Jappio |
LOL
zo heerlijke eerste helft, mooie goal, heerlijke gemiste pingel en bovendien nog een blessure voor willems :)
Hopen dat vink het nog ff uit de hand laat lopen met zn warrige fluiten zodat er ook nog wat schorsingen aan komen :tongue2
Forza Utreg! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Jappio
LOL
zo heerlijke eerste helft, mooie goal, heerlijke gemiste pingel en bovendien nog een blessure voor willems :)
Hopen dat vink het nog ff uit de hand laat lopen met zn warrige fluiten zodat er ook nog wat schorsingen aan komen :tongue2
Forza Utreg! |
:D |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb altijd een grote bek, ookal gaat het slecht, kijk maar in de andere 1000 posts die ik doe over Ajax.
En jammer dat jij dat zegt Bram want elke keer als een bepaalde club iets goed doet dan ben jij opeens de grote kakkerlak met een grote bek, daarna ben je weer de superboer (Graafschap) met een grote bek, Wat is de volgende? Ben je volgende week een terrorrukker(twente) omdat je toevallig in zo'n stinkhok in Enschede hebt gewoond?
Blaaaaaat
Ik bedoel, jij kan totaal niet objectief of wat dan ook over Feyenoord zijn, totaal overtuigd van je eigen gelijk en wat dan ook.
En het is dik geblaat dat ik 'voor de club ben die wint', dat ben je toch als je voor Ajax bent??? Als een bepaalde club wat goed doet? Sinds wanneer doet de Graafschap iets goeds dan? Die mongolen, waar ik gewoon nog steeds voor ben (al 15 jaar sinds ik daar met mijn pa altijd op de tribune stond), kunnen geen deuk in een pakje boter schoppen! En die eikels van Feyenoord maken ook neits klaar. Opbokken met die oude lui.
Dus WIE is er nu een 'goed weer supporter'? Ajax heeft nooit wat te klagen gehad, dus je meot niet zeiken.
Een voorliefde voor Feyenoord heb ik al jaren, en voor Twente vindt ik het gewoon leuk. Mag dat? Oh nee, sorry, jij bent zo'n persoon die blind is voor ander voetbal, alles alleen maar Ajax. Oogkleppen noemen ze dat.
Sorry, was het even vergeten :rolleyes: :rolleyes:
Kleutervak? Wanneer ben jij voor het laatst in het stadion geweest?
Je hebt niet eens geld / tijd om fatsoenlijk een houseparty te bezoeken....laat staan een voetbalwedstrijd. |
|
|
| Jappio |
Sinds wanneer doet de Graafschap iets goeds dan? Die mongolen, waar ik gewoon nog steeds voor ben (al 15 jaar sinds ik daar met mijn pa altijd op de tribune stond), kunnen geen deuk in een pakje boter schoppen! |
kan me nog een 2-1 herinneren in eigen huis dit jaar :nervous: :whip:
en ik ben het wel helemaal met bram eens al laat je je weer lekker op de kast jagen :D |
|
|
|
|