return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Trinity part 2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vizay
va å satte upp affischer i stan idag för trinity 2 så nog blire av alltid :)

den killen som la av i flutlicht är inte han som jockar så det blir ingen ändring på flutlicht så vitt jag har hört :)

sen tror jag det kommer mer folk den här gången, dels för att fler e hemma i september å dels för att de e bättre lina så ni som funderar behöver nog inte oroa er :)
SWE_TRANCE
I'll be there!
Har redan missat Cosmic Gate en gång i Sverige, har inte tänkt att missa igen :)
staz
om de bara kom 50-100 måste arrangörerna gått en hel del back på hyra för djs+lokal...?
mindshooter
Av dom jag känner som var på T1 så har jag hört att det knäckte...fett bar tydligen, haka inte upp er på kvantitet när det finns kvalitet ;) (iaf när TA kommer och rockar!)
Dioxys
hoho, tror absolut inte folkfrågan är något på denna fest! plus att jag tror det är fler som diggar hardtrance/psy som kommer nu! :)

de skulle annordna bussar ner från sthlm? :)
[nils]
hmm.. t1? vilka va de som spelade då? :conf:

edit: ok, nevermind the above :rolleyes: *host* dumbass *host*

klart man ska dit oavsett hur mkt folk lr inte... ifall de e lite så är de ju kanske större chans att man kan få snacka med lirarna! :D
impulze
quote:
Originally posted by [nils]
hmm.. t1? vilka va de som spelade då? :conf:

edit: ok, nevermind the above :rolleyes: *host* dumbass *host*

klart man ska dit oavsett hur mkt folk lr inte... ifall de e lite så är de ju kanske större chans att man kan få snacka med lirarna! :D


det var thrillseekers, mike shiver och samuel jackson samt andreas (rotor)... alla gjorde ett riktigt bra jobb.. det var som alla säger, riktigt lite folk, skulle tippa på 60-70 pers som mest.. det hade väl båda för och nackdelar.. lokalen var så jävla liten, skulle det vara över 200 pers där hade man knappt fått plats, värre var att jag tyckte synd om de djs som lirade, men dom uppskattade veteranerna som släppte loss till 100 där, men jag kan knappast tänka mig att 900 per går in där överhuvudtaget, om man tillochmed ska kunna andas där inne.. det var ett sjuhelvettes drag där inne iaf, men som sagt.. det var lite pinsamt för den svenska trancekulturen då iaf thrillseekers som är en riktigt bra och välkänd dj åker många mil för att lira sitt set för 60 pers, inte för att han får sämre betalt men iaf,

jag ska ner till T2 iaf, o inte att tala om KARMA trots att jag tror att hälften som kommer dit kommer dö av syrebrist :P
impulze
hej igen föressten, har vart en idlare utanför TA ett tag, härligt att se er här igen, har saaaaknat eeer :D puss o kram säg
SteveTranz4ever
Så Trinity 2 ska vara sejj i samma heta sauna ? :wtf:
impulze
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så Trinity 2 ska vara sejj i samma heta sauna ? :wtf:


kan tänkta mig det,fast det blir väl på en höft lika varmt som i en vedugn eller så.. men karma däremot kommer dom ha en större hall i kulturhuset, det är iofs snack om att det ska vara det på t2 också.. vet inte riktigt.. steve din apa, du drar ju till holland idag, fan dig, förbanne dina o minds ben jag är avundsjuk :happy2: ML skulle inte sitta fel,

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by impulze
kan tänkta mig det,fast det blir väl på en höft lika varmt som i en vedugn eller så.. men karma däremot kommer dom ha en större hall i kulturhuset, det är iofs snack om att det ska vara det på t2 också.. vet inte riktigt.. steve din apa, du drar ju till holland idag, fan dig, förbanne dina o minds ben jag är avundsjuk :happy2: ML skulle inte sitta fel,


Kram kram... vi gillar dig med ;)
SteveTranz4ever
Jag funderar fan på att åka med dom arrangerade bussarna... typ bara 50 spänn mer och så slipper man köra...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement