return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Trinity part 2 (pg. 3)
View this Thread in Original format
teski
quote:
Originally posted by impulze
o inte att tala om KARMA trots att jag tror att hälften som kommer dit kommer dö av syrebrist :P

ja.. det var kul att känna alla er.. jag kommer garanterat vara en i den skaran av människor som kommer dö av syrebrist :p
SteveTranz4ever
Nu har jag iaf köpt biljett... :)
chjo
Lite of topic, men iaf för er som gillar Lady Dana, hon dyker upp på Part III såg jag precis, lite ball tycker jag.. www.lady-dana.com/
WoberT
men alltså ska det va i samma pyttelilla lokal nu oxå?.. cosmic lär ju dra en hel del folk..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WoberT
men alltså ska det va i samma pyttelilla lokal nu oxå?.. cosmic lär ju dra en hel del folk..

Dom säljer tydligen endast 800 biljetter tror jag... så de blir mysigt å trångt om de kommer mycke folk... dags att lära Cosmic grabsen hur det är att va i en bastu med en massa kids :)
Rotor
Hejsan,

Lite klarheter om Trinity II kommer här.

Ang. Trinity I så stämmer det att besökarantalet var väldigt iltet. Detta var något vi hade räknat med även om kanske hade trott att det skulle vara lite mer folk. Men, en fest mitt i sommaren med en Djs så som Steve Helstrip så kan det vara svårt. För oss älskar den delen av trance som han proddar under Rapid Eye, The Thrillseekers, Insigma och mycket annat så var det dock en underbar upplevelse. Att det blev just detta datumet var just för att vi hade möjligheten att få hit honom just då eftersom han var i trakterna. Att det var på en Fredag och inte en lördag gjorde även sitt. Men som jag sa, det var nått som låg med i beräkningarna och inget som skulle göra att vi fick för oss att ställa in del II. Besökarantalet som nämndes här var dock lite lågt tilltaget. ;)

Ang. del två, lokaler, djs osv.

När vi hade ena halvan av Cosmic Gate här innan så vart vi helt sålda. Efter en öl på hotelet i Göteborg efter sista spelningen kom vi överens om att vi skulle göra om det, men denna gången med hela teamet. Vi frågade även vem dom helst stog på scenen tillsammans med. Han svarade FLutlicht, utan tvekan. Det var det optimala enligt honom. Så, det var ju inte mycket att göra än att flyga in även FLutlicht från Schweiz :)

Ang. lokalen. Detta är en grym lineup och vi kommer att fylla kulturhuset. Vi hade tänkt göra det i hallen för Midway el. liknande men ingen var ledig. Detta var den enda kvällen vi kunde få bägge artisterna att uppträda samtidigt och lineupen kändes viktigare än lokalen.
På Trinity I utnyttjade vi bara en liten del av lokalen samt riggade scenen på ett sätt så det inte skulle kännas så ´stort om det kom för lite folk. att klämma in 800 där nu med ytterligare ett dansgolv och mer öppna ytor blir inga problem. Dock stämmer det som någon sa att vi inte kommer släppa in mer folk än 800. Det är inte kul om det blir för trångt.

Att det bara skulle komma så lite folk som på Trinity I som någon oroade sig för behöver du/ni inte vara rädda för. Vi har mer bussanmälningar i dagsläget än vad vi hade besökare på 1:an. Å det är ju folk från andra städer som redan anmält sig.

Uppskattar du när det är bra drag och lite hårdare musik på golvet så missa inte detta eventet. :)

Komplett lineup å info:

Main:
Cosmic Gate Dj Team [DE]
Flutlicht [SH]
Andreas Rotor [SE]
Rob Angel [SE]

Psy:
Sekas [STP, SE] www.intelligens.nu
Annel [Rotor,STP, SE]

Öppettider: 22-05
Deco: N.O.S mm.
ålder: 16
Drogfrtitt!

Info om bussar hittar du under "Travel" på vår hemsidan. www.ace-event.se

SteveTranz4ever
Underbat med lite utträtta frågetecken :D Har ett litet förslag, om det nu är så att just den lokalen har lätt för att bli varm pga. dålig ventilation eller vad det kan vara, varför inte hyra in en/ett par jätte fläktar ungefär som Monday Bar gjort till en del fester... :gsmile: :gsmile: :gsmile:
Rotor
Steve,
Det är nått vi redan kikar på ;)

Dock så är det September då coh värmen är inte samma problem. Men som sagt, vi kikar på det :)

Även lite andra finurliga, och mycket trevlia saker ;)
chjo
Är mer än lovligt sugen på att gå dit, ja för det är det jag behöver. Bor ju inte mer än 400 m därifrån. Men lika sugen som jag är att gå är jag lack på en bröllopsfest jag lovat gå på.
Men kan hinna dit efteråt, så är nyfiken på när insläpp osv. är??

Rotor du har säkert svar!??!

Peace - Chrisse
Rotor
Det första alternativet är ju att du förklarar för dina vänner att dom inte kan gifta sig samma dag som Cosmic Gate å Flulicht kommer ;)

Närå, entrén är öppen till 05 men jag kan inte garantera dig att du kommer in den vägen. För at vara på den säkra sidan så bör du köpa en biljett.

Som jag skrev ovan så är öppettiderna 22-05.
Rotor

chjo
Du har så rätt.. har faktiskt sagt till dom, men det hjälpte inte :p

Såg nu me att du redan skrivit tiderna.. yr!!

Syns där
MojjMojj
Måste fan försöka komma dit, har ju pengarna och tiden, gäller bara att snacka med ngra först sedan ska jag direkt gå och köpa biljett.. man vill ju veta säkert hur "alla" andra åker dit :) :P Buss lr bil, that's the question :P :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement